PDA

View Full Version : absoluut geen weerstand!


herman
28 augustus 2004, 16:13
ik wordt er gek van als ik mijn haren smorgens kam dan neem ik altijd haar mee. Ook als ik met mijn handen door mijn haren schud vallen er zeker 20 uit ofzo. Volgens mij had ik dit probleem vorger nooit zo erg. Ik durf ook geen gel te gebruiken en te kammen omdat ik meestal heleboel haar verlies dan. Het lijkt alsof mijn haar absoluut geen weerstand heeft en je het er makkelijk uit kan trekken! iemand enig idee wat ik kan doen ertegen en of dit normaal is?

Biljartbal
28 augustus 2004, 17:07
ik wordt er gek van als ik mijn haren smorgens kam dan neem ik altijd haar mee. Ook als ik met mijn handen door mijn haren schud vallen er zeker 20 uit ofzo. Volgens mij had ik dit probleem vorger nooit zo erg. Ik durf ook geen gel te gebruiken en te kammen omdat ik meestal heleboel haar verlies dan. Het lijkt alsof mijn haar absoluut geen weerstand heeft en je het er makkelijk uit kan trekken! iemand enig idee wat ik kan doen ertegen en of dit normaal is?

wat dacht je van allereerst een bloedonderzoek, dat kan een hoop verklaren.

herman
28 augustus 2004, 20:37
bloedonderzoek????

waar moet ik dat dan doen?

Biljartbal
28 augustus 2004, 21:30
bloedonderzoek????

waar moet ik dat dan doen?

Via de huisarts. Dan verwijst hij je door naar het ziekenhuis. En wordt je bloed onderzocht. Gewoon vragen aan de huisarts