PDA

View Full Version : Haarverlies of niet


The Dude
31 augustus 2004, 23:02
Lijd deze man aan haarverlies of niet??
Op de zwart wit foto is het de man die op de grond ligt.

Alvast bedankt

Richard33
31 augustus 2004, 23:04
Nee niet echt vind dit toch niet een probleem nog genoeg haar,
ben jij dit?

The Dude
31 augustus 2004, 23:14
No comment. Maar bij de zwart wit foto zie je toch inhammen. Of zie ik verkeerd??

Uitgeblust
1 september 2004, 00:06
Bij die zwart-wit foto zie je inderdaad dat zijn haar bovenop een andere tint heeft dan het haar aan de zijkant. Gelet op de inhammen is deze man (mits hij zijn haar kort heeft) een NWII. Maar of hij aan haarverlies lijdt is moeilijk van afstand te beoordelen. Misschien is dit wel zijn natuurlijke coupe. Hoe dan ook, het staat niet verkeerd.

The Dude
1 september 2004, 07:26
Haar is ook geblondeerd. Is niet natuurlijk blond, is zwart van haar.

The Dude
1 september 2004, 07:50
en van nature heeft hij een rechte haarlijn. Dus we kunnen besluiten dat hij aan haarverlies lijdt??

Haarmannetje
1 september 2004, 11:26
Dat is moeilijk te zien vind ik. Sommige mensen hebben een hoge inplant, maar het zou kunnen.

The Dude
1 september 2004, 14:25
Mss deze foto beter. Het is een groepsfoto voor een magazine dat een half jaar geleden werd genomen. Mijn verontschuldigingen maar kon niet snel een andere goede vinden. Ik ben veel onderweg, heb niet veel tijd om echt goede foto's ervan te trekken.

jermain3
1 september 2004, 14:43
Moeilijk te zeggen, aangezien het haar vrij lang is. Je zou eigenlijk een foto van deze persoon moeten nemen met het haar helemaal naar achteren gekamt. Dan pas kun je bepalen of deze persoon kalende is.

The Dude
2 september 2004, 20:38
Niemand?? :(

Robert18
2 september 2004, 21:43
Is dat Kris Roe?

Denk wel dat ie aan haaruitval lijdt ja.

jornkielman
2 september 2004, 22:24
als deze man zijn haar strak achterover doet heeft hij diepe inhammen. Zijn resterend haar is echter nog wel dik genoeg. Bij de haargrens zal hij waarschijnlijk wel allemaal kortere haren hebben.... of niet en behoudt hij deze situatie. Hij heeft in ieder geval wel last gehad van haaruitval. Vraag is of dit door zal gaan............(bloedonderzoek geeft het antwoord)

The Dude
2 september 2004, 22:38
Kris Roe idd!Bedankt voor jullie meningen.

Robert18
3 september 2004, 18:37
Ik heb die gast nog gezien, zo'n 4 jaar geleden, toen ik nog niet zo'n last had van haaruitval en er dus niet zo op lette.

BTW, bij het liedje Teenage Riot sprong ie het publiek in, en op een gegeven moment zat z'n microfoonkabel helemaal om mijn poten heen, was lachen, stonden we zo vlak voor elkaar en ik zat vast! Erg gezellig concert was dat. Maar goed, in de videoclip van Teenage Riot zie je erg duidelijk dat ie al kalend is, hij heeft er kort haar.

cees
4 september 2004, 19:19
He jorn, jij zegt dat deze man, waarschijnlijk wel allemaal korte haartje heeft op zijn haargrens, dat heb ik nl ook! Maar ik zie die korte haartjes bij heleboel mensen is dit dan het begin van volledige kaalheid? Ik slik al ruim 3 jaar finas en heb deze korte haartjes dus nog steeds, wat wil dat zeggen?
P.s. Hoe is jou werking van finas na 4 jaar?
Alvast bedankt

peter10
5 september 2004, 01:13
He jorn, jij zegt dat deze man, waarschijnlijk wel allemaal korte haartje heeft op zijn haargrens, dat heb ik nl ook! Maar ik zie die korte haartjes bij heleboel mensen is dit dan het begin van volledige kaalheid?

Mijn vriendin heeft ook heel veel korte haartjes bij haar haargrens, maar ze heeft ook echt een bos haar om jaloers op te worden !

The Dude
5 september 2004, 01:15
Ja ik zie dat ook bij vriendinnen van mij!!Hebben veel korte witte haartjes vanvoor op hun hele haarlijn.

Haarmannetje
5 september 2004, 11:15
Dat er korte haartjes zitten is logisch natuurlijk. Ieder mens heeft haaruitval en die uitgevallen haren groeien dan terug. Logisch dat niet iedere haar dan even lang is en dat er ook haren zijn die nog heel klein zijn (komen net weer bovengroeien). Dit gebeurt natuurlijk ook bij de haarlijn.

Het verschil zit hem echter in het oppervlak. Bij mensen met AGA zie je als het ware een complete lijn kleine haartjes langs de haarlijn en dan vaak een wat bredere rij. Daar kun je dan duidelijk zien dat de gehele haarlijn in één keer eronder te verduren heeft. Bij een mens zonder AGA is dit willekeurig.

cees
5 september 2004, 21:07
Ja dat heb ik ook veel korte haartje op de haarlijn! En idd een hele strook, maar ik gebruik finas, zullen deze haartje dan gewoon blijven, of zal dit de haren zijn die straks als eerste weg zijn?