PDA

View Full Version : Heey!


Janne
1 september 2004, 19:45
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. Ik heb al bijna een jaar AA, en ben ook op de bijeenkomst geweest. Toen had ik verteld dat ik op een plek kleine donshaartjes had. Ik heb nu bijna alles weer terug. Afgelopen vrijdag ben ik naar de pruikenzaak geweest, en die vrouw vertelde mij dat ze nog nooit zoiets had gezien, zoals mijn haar terug groeit. Het gaat namelijk allemaal heel gelijkmatig en wat ik elf zo fijn vind:ze zeggen dat bij 99% van de mensen met AA, het haar dat langs de haargrens uitvalt nooit meer terug komt. Bij mij staat er al een flinke bos!

En veder blijf ik nog altijd positief er tegen aan kijken. Ik heb alleen maar leuke reacties gehad, vooral op mijn pruik.
Ik ben wel een beetje bang de laatste tijd, ik heb het gevoel dat ik haarpijn heb, op een plaats waar mijn nieuwe haar groeit. Ik hoop dat alles blijft zitten!

Liefs Janneke

jackie
2 september 2004, 01:12
Geweldig.

Hoop dat het zo doorgaat de haargroei, blijf maar lekker positief.
Kan alleen maar goed zijn.

groetjes Jackie

Saar
2 september 2004, 12:19
Fijn voor je dat het goed gaat met je en dat je haar weer terug komt...
Laten we hopen dat het zo blijft!

Succes,

sara

tinny
4 september 2004, 10:44
Hojs Janne,
kei goed dat het zo goed terug komt, :D
ik zou ook zeggen dat je de moet erin moet houden, maar ik denk dat je dat wel zal doen he...
Nog heel veel succes!!
groetjes
Tinne xxx

Bloempjee
5 september 2004, 22:47
Heee.. ! :D


Ben egt heeel erg blij voor je.. :cool:
Hoop dat het door blijft groeien en dat je straks weer een grote bos haar hept.. ;) Bij mij groeit het nou ook weer een beetje terug..
Hop dat het doorzet! :D