PDA

View Full Version : Gewichtloze haarcreme?


Biljartbal
5 september 2004, 21:41
Wie weet wat over die gewichtloze creme? Ik geloof van Loreal of Andrealon ofzo iets.

Ik was een keer aan het bellen, en hoorde het op de achtergrond op de TV.

Het zou je haar dikker maken...

Dank juh

ingie
7 september 2004, 10:48
Hoi Bb,

Ik heb het vandaag gekocht. het is van andrélon.
Je moet het na het wassen erin doen (op handdoekdroog haar), en niet uitspoelen.
Het maakt je haar niet dikker maar wel voller (als ik het etiket moet geloven).
Ik ga het van de week proberen.
Ik hou je op de hoogte of het wat is.

groetjes

ing :shiny:

Biljartbal
8 september 2004, 00:11
Hoi Bb,

Ik heb het vandaag gekocht. het is van andrélon.
Je moet het na het wassen erin doen (op handdoekdroog haar), en niet uitspoelen.
Het maakt je haar niet dikker maar wel voller (als ik het etiket moet geloven).
Ik ga het van de week proberen.
Ik hou je op de hoogte of het wat is.

groetjes

ing :shiny:

Dank je ;)

Tiuri
8 september 2004, 08:32
gewichtloze creme?? waar gaat dit over???

ingie
20 september 2004, 10:06
Hoi Bb,

Ik heb de gewichtloze haarcreme nu 3 keer gebruikt maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij weinig effect heeft :(
Ik denk dat het meer effect heeft als je wat langer haar hebt en het dan ook nog föhnd. Ik föhn mijn haar liever niet.
Maar goed, het is wel lekker spul om te gebruiken, het ruikt lekker en je haar word er superzacht van...

Groetjes

Ing

Biljartbal
20 september 2004, 15:01
Hoi Bb,

Ik heb de gewichtloze haarcreme nu 3 keer gebruikt maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij weinig effect heeft :(
Ik denk dat het meer effect heeft als je wat langer haar hebt en het dan ook nog föhnd. Ik föhn mijn haar liever niet.
Maar goed, het is wel lekker spul om te gebruiken, het ruikt lekker en je haar word er superzacht van...

Groetjes

Ing

He ik heb het ook gebruikt, ik moet wel zeggen dat het een stuk voller eruit ziet...

ingie
20 september 2004, 18:58
Hee Bb,

Hartstikke mooi dat het bij jou wel het gewenste effect heeft!!!

Misschien was mijn verwachtingspatroon te hoog van dit goedje.....
Föhn jij je haar?

Groetjes

Ing :shiny:

Biljartbal
20 september 2004, 19:18
Hee Bb,

Hartstikke mooi dat het bij jou wel het gewenste effect heeft!!!

Misschien was mijn verwachtingspatroon te hoog van dit goedje.....
Föhn jij je haar?

Groetjes

Ing :shiny:

Nee ik fohn het niet. Ik denk ook dat je het pas ziet als je haar wat langer is, zoals bij mij.

Je moet eens Elvive Haarverdikker gebruiken, werkt ook uitstekend.

ingie
20 september 2004, 19:30
Ik heb al vanalles gekocht en geprobeerd....kan onderstussen wel een winkeltje beginnen ---> alles ½vol voor ½prijs :D

Elvive haarverdikker werkt ook niet goed genoeg voor mij....ik ben gewoon een veeleisend typje :P

Mzzl
Ing :cool:

Nate
20 september 2004, 19:37
Hoi...,

Ik gebruik ook na het wassen een haarcreme namelijk Frizz-Ease van John frieda (secret Agent)....op droog haar....maakt het iets voller en mooier om in model te kammen....wel duur hoor dat spul...maar ja...

Russell

lanne
23 september 2004, 23:43
Hoi mensen,


Een heleboel soorten haarlak en haargel schijnen de uitval van je haren te versnellen. Daarom mag je op momenten van onderzoek ook vaak geen haarlak etc. gebruiken.
Ik kwam voor mezelf toen tot de conclusie dat ik het dan beter altijd niet meer kon gebruiken.
Ik heb inmiddels toevallig een ander middel ontdekt wat mij goed helpt bij het in model brengen van mijn haar.
Nl. aloe vera gel.
Ik gebruik de pure, waar verder helemaal niets in zit, alleen aloe vera.
Ik smeerde het eerst alleen op mijn huid. En op een dag dacht ik he, ik kan het wel even proberen als gel in mijn haar.
En vanaf die dag gebruik ik het als gel.
Bevalt supergoed.
Niet vet, niet schilferig, soepel en most of all: onschadelijk voor je haar.

Wie weet heeft iemand iets aan deze tip.

P.S. je hebt ook aloe vera met allerlei dingen, cremebestandelen enzo er bij in.
Daar heb ik het hier dus niet over!


Groetjes Lanne.