PDA

View Full Version : vroegtijdig haaruitval?


hoi
8 september 2004, 17:14
ik ben op het moment 18 jaar en al erg last van haaruitval, ik heb al erg grote inhammen en ik zit er best wel mee. Ik ben erg benieuwd wat nu de beste middeltjes zijn om het 1. te laten stoppen en 2. misschien terug te laten komen?

het liefst middeltjes die je makkelijk de drogist ofzo of supermarkt kan halen of ergens. Misschien nog huis/keuken/... middeltjes die eventueel invloed op hebben? Alvast bedankt!

The Dude
8 september 2004, 17:24
Ik ben ook 18 en heb inhammen maar nog niet zo heel groot. Ik slik al een jaar fina en ik merk dat het mijn haaruitval heeft gestopt, veel hergroei heb ik niet. Dus mijn raad aan u is om ook fina te slikken.

hoi
8 september 2004, 17:29
Ik ben ook 18 en heb inhammen maar nog niet zo heel groot. Ik slik al een jaar fina en ik merk dat het mijn haaruitval heeft gestopt, veel hergroei heb ik niet. Dus mijn raad aan u is om ook fina te slikken.
Ok bedankt, maar waar is dat eigelijk te krijgen? Ik heb het al wel eens met ons mam gezegd dat mijn haaruitval niet normaal is en dat ik het nou niet bepaald leuk vind. Maar kreeg meer het idee van haar dat ze vond dat ik me aanstelde. Mijn vader en opa hadden precies het zelfde als mij.

En ik zie in je naam veel water, werkt dat ook? Ik hoorde ook iets van de kapper vandaag dat vitamine b helpt, waar zit dat veel in, weet iemand dat?

The Dude
8 september 2004, 18:22
Dit kan je enkel krijgen met een recept, dus ga eens langs je huisarts of dermatoloog!

dieseltje
8 september 2004, 19:29
Ik raad je aan het forum goed door te nemen, want die vraag die jij stelt, is al vele malen aan bod gekomen. Gebruik vooral de search mogelijkheid.

Ik ben inmiddels 2 maanden lid van dit forum en heb al het nodige aangeschaft. Tot op heden nog weinig resultaat, maar dat is logisch. Toch overweeg ik om te stoppen met alle lichtere/alternatieve middeltjes en over te stappen op 1 a 2 goede "profi" producten. Met de kennis die ik inmiddels heb zal ik een klein onderscheid voor je maken:

Lichtere, goedkopere middeltjes (Drogist en gezondheidswinkel):
- Weleda Rozemarijn Shampoo (Verbetert de conditie van haar en hoofdhuid)
- Weleda Kastanje Shampoo (Verzorgt en versterkt het haar)
- Biergist (Zuivert huid en haar)
- Saw Palmetto/Zaagpalm van DE TUINEN (Voorkomt haarverlies)
- Kruidvat MSN Tabletten (Stimuleert de haargroei)
- Davitamon Compleet (Goed voor lichaam en gestel: dus ook voor je haar)
- Groene Thee
- Rooscure Shampoo (moet je ff nalezen op het forum)

Zwaardere, "profi" middeltjes:
- Minoxidil (Zie droisterij.net)
- Propecia (Zie stophaarverlies.nu)
- Proscar (Zoek op bij apotheek.nl)
- Haartransplantatie (Zijn de meningen erg over verdeeld)

Dit zijn een beetje de meest gebruikte middeltjes waarover ik heb kunnen lezen. Veel succes met je strijd! Powerrrrrrrrr!

peter10
9 september 2004, 02:57
[QUOTE=- Kruidvat MSN Tabletten (Stimuleert de haargroei)
QUOTE]

Lekker, van microsoft ! ;-)