PDA

View Full Version : Vet haar


The Dude
8 september 2004, 21:34
Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd last van heel snel vet wordend haar!!Ik had al wel last van vet haar, maar niet zo erg als nu, ik slik al een jaar fina maar sinds een maand neem ik er MSM bij. Kan het zijn door die MSM dat mijn haar snel vet wordt??

Alvast bedankt

HEIDIKEN
8 september 2004, 21:46
hallo

niet zo leuk voor jou ,maar mocht het door die msm tabletten komen zou het voor mij de ideale oplossing zijn!ik heb last van echt wel droog haar!ben nieuwsgierig naar de reactie's!

Noodlesoup
8 september 2004, 22:46
Ik gebruik al enkele maanden MSM, en mijn haar is er niet vetter op geworden.

HEIDIKEN
8 september 2004, 22:49
hallo,

heb jij enige ervaring met minoxidil?
werkt het bij jou ,en is de kwaliteit van je haar hetzelfde gebleven?alvast bedankt mocht ik hierop antwoordt krijgen!

Noodlesoup
9 september 2004, 13:16
Ik gebruik minoxidil alleen op de inhammen. Ik had al vrij snel gepigmenteerde haartjes op de inhammen (vooral de rechter). Nu hoop ik dat deze haartjes wat langer groeien zodat ze de hoofdhuid gaan bedekken.
Aangezien ik minoxidil alleen aanbreng op kale plekken kan ik niet veel zeggen over verbetering van de kwaliteit van mijn haar.
Gebruik van MSM en Biotine heeft mijn haar wel sterk verbeterd. Het is donkerder geworden, en glanst meer.

Theotol
19 december 2004, 17:23
[QUOTE=The Dude]Hallo iedereen,
Hallo Dude,vet haar voorkom je door Phythosoul te gebruiken,dit koop je bij dereformzaak.Ik gebruik het al twee weken en het resultaat is verbluffend,proberen dus,Ik gebruik ook Avodart capsules.:)

sigur
19 december 2004, 18:29
Hoi Theo,

Wat is dat, phythosol? Ik heb het internet geprobeert maar werd niet echt wijzer. Zijn dat medicijnen of is het een shampoo?

groetjes van Sigur

Theotol
27 december 2004, 19:13
Hoi Sigur Phytossoul is een shampoo,met een kleisoort als ingredient,het is te koop bij de reformzaak,het kost wel 10 euro maar het werkt prima,
Het zit in een tube en de fabrikant is Phytoteratrie,groeten van Theotol.:D

sigur
3 januari 2005, 18:32
Hé Theotol, bedankt!!:)