PDA

View Full Version : Klitten


riesjart
9 september 2004, 12:43
Hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 20 en heb haar tot mijbn schouders maar het klit verschrikkelijk! Ik schijn geen gespleten punten te hebben dus daar kan het niet aan liggen maar vooral het haar achter klit enorm soms lijkt het gewoon in de knoop te zitten. En als ik dan 's avonds weer door mijn haar heen ga is het weer zo. Het is niet echt leuk als je je weer gaat kamen en al die haren in je kam ziet omdat je een kwatier bezig was om alles uit de knoop te halen. Weet iemand waar dit aan ligt of weet iemand een oplossing?

sonofsam
9 september 2004, 12:52
Er zijn anti-klit shampoos'!

Speciaal ontwikkeld voor dit soort problemen...
Een kwartiertje rondkijken in een drogisterij en je hebt ongetwijfeld succes!

Groet,
Sam

riesjart
9 september 2004, 12:54
klinkt voordehand liggend, nooit geweten dat het er was :)
Dankjewel!

riesjart
9 september 2004, 17:16
Hmmm, ik hoor zeggen dat het je haar heel futloos maakt enzo, iemand ervaring met deze shampoo?

sonofsam
9 september 2004, 17:56
Hmmm, ik hoor zeggen dat het je haar heel futloos maakt enzo, iemand ervaring met deze shampoo?
Als ik jou was, zou ik het gewoon proberen....word het haar futloos, dan stop je gewoon

Give it a shot....

riesjart
9 september 2004, 19:39
Zal ik doen, bedankt

Christiaan72
14 september 2004, 11:15
En werkt het? Ik heb last van het zelfde probleem.... De ene dag is het meer dan de andere gekgenoeg. Haar tot over de schouder.. en riesjart hoe is het als je je haar gewassen hebt? Heb jij alles op een lengte?

sonofsam heb jij ervaring hiermee? Heb jij ook lang haar met dergelijke lastigheidjes

Christiaan72
14 september 2004, 11:27
riesjart,

Wat ik mij nog afvraag heb je dik haar? of juist dunner haar? draag je je haar los? hoe vaak was je het? en wat doe je na het wassen met je haar? Ik heb wel gemerkt dat in dat soort dingen ook de verschillen wel zitten. Zijn de klitten er makkelijk uit te krijgen of is dat ook erg lastig?

sonofsam
14 september 2004, 12:28
En werkt het? Ik heb last van het zelfde probleem.... De ene dag is het meer dan de andere gekgenoeg. Haar tot over de schouder.. en riesjart hoe is het als je je haar gewassen hebt? Heb jij alles op een lengte?

sonofsam heb jij ervaring hiermee? Heb jij ook lang haar met dergelijke lastigheidjes
Ik heb geen klitten! Dus ik heb ook geen anti-klit shampoo ervaring...

Denk echter wel dat het werkt...

SAM