PDA

View Full Version : E-mail notification


jennifer
9 september 2004, 19:11
Beste Webmaster,

Al geruime tijd krijg ik bericht dat er iets gepost is m.b.t. een eerder berichtje van mij, een e-mail notification dus. Leuke service, maar ik heb aan gegeven
via het User-CP dat ik dat niet nodig vind. (No E-mail Notification aangevinkt)
Is dit een beetje over het hoofd gezien of heb ik iets verkeerd gedaan?

Jennifer

Mailman
9 september 2004, 19:57
Wat je bij User-CP aanvinkt is de optie die standaard wordt gehanteerd als je een reactie plaatst. Bij het plaatsen van een reactie kun je de e-mail notification eventueel nog veranderen.

Wil je je afmelden voor een bepaald onderwerp, dan ga je naar de thread, klik je op een post van jou en dan edit, en dan kun je de e-mail notification uitschakelen. En klik op save changes. Nu krijg je geen e-mailtje meer bij een nieuwe reactie :cool:

jennifer
9 september 2004, 21:55
Dank je voor de duidelijke uitleg Smorlez,
zal het binnenkort even klaren, ( als het me lukt tenminste, ha, ha.) Ben nl. niet zo'n computerheld, maar 'k zal m,n best doen!

Jennifer

Webmaster
10 september 2004, 08:21
Beste Jennifer,

Smorlez schrijft:

Wat je bij User-CP aanvinkt is de optie die standaard wordt gehanteerd als je een reactie plaatst. Bij het plaatsen van een reactie kun je de e-mail notification eventueel nog veranderen.

Dit is correct.

Verder:

Wil je je afmelden voor een bepaald onderwerp, dan ga je naar de thread, klik je op een post van jou en dan edit, en dan kun je de e-mail notification uitschakelen. En klik op save changes. Nu krijg je geen e-mailtje meer bij een nieuwe reactie.

Dit is inderdaad een manier, maar een beetje omslachtig. Het kan nog makkelijker, nl: via je UserCP.

- Ga naar je UserCP (User Control Panel),
- Klik in het linkermenu bij 'Subscribed Threads' op 'List Subscriptions'

Er verschijnt nu een overzicht van ALLE threads waar je (bijv) een email-notification op hebt staan. Je kunt nu in 1 klap alle email-notifications uitzetten door:

- De threads aan te vinken,
- In het veld 'Selected Threads' te kiezen voor 'No email notification' of 'Delete subscription'.

Succes!

jennifer
10 september 2004, 19:17
Bedankt Webmaster,

Heb ik even gefikst, ging inderdaad supersnel, kon via deze manier geen
"save chances" vinden, maar ik neem aan dat het nu in orde is.