PDA

View Full Version : hallo


sannetje
8 mei 2002, 16:20
hallo ik ben eigenlijk niet echt nieuw, maar kon steeds niet inloggen. Maar bij deze wil ik mezelf toch even graag voorstellen. Ik ben Sannetje en woon in Groningen. Vanaf mijn 13e heb ik TTM en is had ik onder controle van mijn 16e tot 24 jaar.
Nu niet meer dus ..................
Steeds zoeken naar manieren om er mee om te gaan of zelfs te stoppen maar elke weer faal ik weer.

Groetjes Sannetje

bolleke
8 mei 2002, 19:58
Hoi Sannetje,
Wat moedig van jou om, zelfs na zo'n lange periode van trek-vrij-zijn, én daarna hervallen in je oude patroon... toch niet op te geven en telkens opnieuw te zoeken en te vechten!!!
Echt waar, ik vind dit héél moedig...
Dat je na zo'n lange goede periode hervalt is natuurlijk heel harde waarheid, ook voor ons, maar het bewijst alleen maar dat we altijd op onze hoede moeten zijn!
MAAR, het is je al gelukt in het verleden, dus het zal je zeker nog eens lukken!
Kan jij ons een beetje meer vertellen, hoe het kwam dat je zo lang zonder ttm bent geweest, was er iets veranderd in je leven, heb je therapie gehad... ?
En misschien is het ook zinvol om te lezen hoe je terug hervallen bent... Het hoeft niet hoor, maar verhalen van een ander zijn dikwijls zo verruimend.
Heel veel sterkte!
Bolleke

Madelief
8 mei 2002, 22:38
Welkom, ook namens mij. Je schrijft dat je niet echt nieuw bent hier, maar toch. Je had mij geschreven om de 26ste e.v.t. samen te reizen? Zoals je waarschijnlijk gelezen hebt zal deze ontmoeting niet door gaan. Maar missschien kunnen we een ontmoeting op kleine schaal realiseren. Ikzelf heb al een paar maal lotgenoten ontmoet en heb daar goede ervaringen mee. Misschien zijn er in het Noorden des lands nog een paar die het leuk zouden vinden om elkaar te ontmoeten?? De organisatie is wat gemakkelijker te realiseren. Als t.z.t. de ontmoeting in Den Bosch wel is kunnen we samen reizen dat is voor mij geen probleem.
Groetjes Madelief.

monique3
15 mei 2002, 22:53
Hoi sannetje, volgens mij heb ik je nog geen welkom geheten.
Dat doe ik nu dan maar alsnog, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Wat leuk dat je uit het Noorden des lands komt, is wel leuk voor Madelief.
Misschien kunnen jullie elkaar een keer ontmoeten, dat hoeft niet perse te gebeuren hier in DenBosch.

Is misschien wel leuk om te weten, ik heb dus een landkaart van Nederland hier op de kamer bij de pc hangen. En op die kaart heb ik dus met van die prikkers aangegeven waar de ttm-ers die ik ken , via mail e.d , dus wonen.
Ik heb dus een mooi overzicht, en kan dus zeggen dat de meesten in Noord-Holland en rond Utrecht wonen. Maar ook nog her en der.
En Madelief die vind het zo jammer dat ze zo ver van ons weg woont, dus vandaar dat ik het leuk vind dat ze nu dus iemand een beetje in de buurt van haar heeft wonen.
Dus....wie weet.
groetjes Monique3.

Madelief
15 mei 2002, 23:23
Ik vind het fijn nog een paar uit het noorden erbij te hebben, er zijn verder nog geen stappen ondernomen, maar wie weet........
groetjes Madelief

gogo
17 mei 2002, 14:29
Hoi Monique3

Ik las net dat jij op een landkaart bij houdt waar alle ttm-ers
zo´n beetje vandaan komen.Ik zou graag weten of er ook veel ttm-ers uit Brabant komen. Ik vraag mezelf dit vaak af want ik kon nooit geloven dat er mensen in mijn omgeving zouden zijn met de zelfde problemen.:confused:

Groetjes gogo

p.s. denk je ook wel een beetje aan jezelf??