PDA

View Full Version : hoe leggen jullie je haar?


koppiekoppie
15 september 2004, 12:06
ikzelf heb NW2 en leg doe men haar in piekjes maar nu ben ik het aan het laten groeien, weet helemaal niet of dit zo'n goed gedacht is want zo vallen de inhammen extra hard op, maar kom. hoe leggen jullie je haar eigelijk? lang, kort, ....?

jongen25
15 september 2004, 12:11
Ik weet niet precies welke NW ik heb, maar ik draag mijn haar halflang. Probleem was voor mij vooral de kruin en bovenop, waar het erg dun werd. Dankzij fina LIJKT het daar nu beter te gaan. Maar de laatste maanden beginnen wat diepere inhammen zich aan te dienen. Echter, nog niet zo diep dat ik ze niet kan maskeren. Kapsel is een beetje vergelijkbaar met dat van Ruud van Nistelrooij denk ik. Weet niet hoe ver het met jouw inhammen staat Koppiekoppie?

koppiekoppie
15 september 2004, 12:13
toch wel al best diep hoor...en ik heb dan ook nog eens zo'n ferme weerborstel (weet niet of dat zo ook gezegd wordt in nederland) vanvoor, waardoor het vanvoor niet echt een zicht is...maar mss door het te laten groeien komt het wat mooier...

Iemand
15 september 2004, 12:24
mooi kort geknipt en naar voren gekamt (ik kam geen haar over kalende plekken! dat is dom) ik kam het gewoon in model als ik dan ergens een wat minder behaard plekje zie, jammer dan.

jongen25
15 september 2004, 12:30
Laatst viel me ook het opvallende kapsel van wijlen John Lennon op. De man wordt toch altijd geassocieerd met veel haar, zowel in zijn Beatle-tijd als daarna. Hij had echter aanzienlijke inhammen (en een hoge haargrens), maar die vielen niet op omdat ie zijn haar voorover gekamd of lang had. Het is dus net waar je voor kiest. Een oprukkende haargrens maskeren kon in zijn geval in ieder geval best.

Haarmannetje
15 september 2004, 14:21
Ik weet niet precies hoe lang ik het heb. Ik denk dat je het kunt vergelijken met Morris van GTST op dit moment. Dus niet lang dat het hangt, maar wel langer dan kort ;). Ik zal het niet snel korter knippen, of het moet wel heel erg dun bovenop gaan worden. Maar ja, dan kunnen we altijd nog touperen ;).

Haarmannetje
15 september 2004, 14:34
jongen25, grappig dat je het over John Lennon hebt. Als ik zo een paar foto's van hem bekijk moet ik zeggen dat ik ongeveer hetzelfde haar heb als hij. De kleur, de structuur en de dikte. Ondanks mijn vrij diepe inhammen lijkt het altijd alsof ik een volle bos haar heb, omdat het er gewoon overheen valt. Op foto's van voren kun je absoluut niet zien dat ik inhammen heb en dat de haargrens wat verder naar boven ligt.

jongen25
15 september 2004, 15:19
Nou Haarmannetje, geen reden tot ontevredenheid dan lijkt me! :D

Haarmannetje
15 september 2004, 15:32
Nou Haarmannetje, geen reden tot ontevredenheid dan lijkt me! :D
Nee, daarom zeg ik ook altijd dat ik mijn inhammen niet zo erg vind. Ze zijn wel heel diep, maar dat vind ik niet vervelend. Ik ga dus ook vooral voor behoud. Teruggroei is mooi meegenomen, maar geen prioriteit.

Christiaan72
15 september 2004, 16:32
Ik weet niet precies welke NW ik heb, maar ik draag mijn haar halflang. Probleem was voor mij vooral de kruin en bovenop, waar het erg dun werd. Dankzij fina LIJKT het daar nu beter te gaan. Maar de laatste maanden beginnen wat diepere inhammen zich aan te dienen. Echter, nog niet zo diep dat ik ze niet kan maskeren. Kapsel is een beetje vergelijkbaar met dat van Ruud van Nistelrooij denk ik. Weet niet hoe ver het met jouw inhammen staat Koppiekoppie?
Je zegt lijkt het..... komt dat doordat je nistelrooij kapsel (langer en ogenschijnlijk slordig) de boel camoufleert??? maar als je goed kijkt en het nat is dat valt het resultaat tegen? Niet om negatief te zijn maar ik ben gewoon benieuwd of fina wel werkt.

Hoe lang draag jij je haar, helpt dat voor je eigen gevoel en gemoedsrust?

jongen25
15 september 2004, 17:06
Beste Christiaan72, ik draag mijn haar al jaren wat langer, ook toen er nog niets aan de hand was? Waarom? Omdat ik zo mooi vind. Bij mij was het probleem vooral dat het haar bovenop het hoofd en bij de kruin dunner werd. Ik gebruik nu twee maanden fina, dus het is nog een beetje vroeg om te concluderen of het aanslaat of niet. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat er bij mijn kruin iets positiefs aan het gebeuren is. Inhammen heb (had) ik echter nog nauwelijks, maar sinds enkele maanden begint dat ook op te komen. 'Camoufleren' is misschien een groot woord, want mensen valt dit niet of nauwelijks op. Alleen als ik nat haar heb en het achterover kam, zie ik dat het haar aan het terugtrekken is.

Eminem
17 september 2004, 15:31
Kaal geschoren....... ;)

Haarmannetje
17 september 2004, 18:08
Kaal geschoren....... ;)
Serieus Eminem? Deze vraag naar aanleiding van een paar maanden geleden toen je er zo mee zat. Kennelijk heb je het nu gewoon afgeschoren. Bevalt het je?

Eminem
17 september 2004, 18:31
Serieus Eminem? Deze vraag naar aanleiding van een paar maanden geleden toen je er zo mee zat. Kennelijk heb je het nu gewoon afgeschoren. Bevalt het je?

Ja serieus, nu ik het steeds weer afscheer met de tondeuse is de frustratie,
ergernis en woede nog wel aanwezig, maar in veel mindere mate dan voor een paar weken geleden toen ik het langer had.Het lijkt of ik me minder met AGA bezig ga houden en ja het bevalt me zo veel en veel beter.... ;)

Haarmannetje
17 september 2004, 18:37
Ja serieus, nu ik het steeds weer afscheer met de tondeuse is de frustratie,
ergernis en woede nog wel aanwezig, maar in veel mindere mate dan voor een paar weken geleden toen ik het langer had.Het lijkt of ik me minder met AGA bezig ga houden en ja het bevalt me zo veel en veel beter.... ;)
Super Eminem, zo mag ik het horen :). Blij om te lezen dat het goed met je gaat en dat je je nu in veel mindere mate druk maakt over je haaruitval.

broekie
17 september 2004, 18:51
Op het kussen

Tiuri
17 september 2004, 19:11
Ja serieus, nu ik het steeds weer afscheer met de tondeuse is de frustratie,
ergernis en woede nog wel aanwezig, maar in veel mindere mate dan voor een paar weken geleden toen ik het langer had.Het lijkt of ik me minder met AGA bezig ga houden en ja het bevalt me zo veel en veel beter.... ;)
Idd erg goed nieuws eminem!!! gaat zo door zou ik zeggen. :D

Eminem
18 september 2004, 15:54
Idd erg goed nieuws eminem!!! gaat zo door zou ik zeggen. :D

Super Eminem, zo mag ik het horen . Blij om te lezen dat het goed met je gaat en dat je je nu in veel mindere mate druk maakt over je haaruitval.:D

Thanxxx mannen !! ;)