PDA

View Full Version : TV: 13-05-2002 Tros 'Radar' over haargroeimiddel 'Hairbell'


Webmaster
10 mei 2002, 14:11
Beste Forumleden en bezoekers,

Op 13-05-2002 om 19.25 uur op Nederland 2 zendt de Tros in 'Radar' een item uit over het 'haargroei'-middel 'Hairbell':

Haargroeimiddel Hairbell een luchtbel?

Hairbell belooft dat door het gebruik van hun shampoo uw haar vier keer sneller groeit dan normaal. Dus in plaats van ongeveer een centimeter per maand, de gemiddelde haargroei, zou uw haar na gebruik van de hairbell-kuur 4 centimeter langer zijn. Eerst zien, dan geloven...
Je reactie's op deze uitzending kun je kwijt in deze thread.


Veel kijkplezier,

Webmaster HaarWeb.

Webmaster
22 mei 2002, 13:38
Op 13-05-2002 jl. bleek dat 'Radar' in tegenstelling tot de informatie op de TROS-website, het item over Hairbell NIET heeft uitgezonden.

Navraag bij de Radar-redactie leverde het volgende op: vanwege de aanslag op Pim Fortuyn was de uitzending van 6-05-02 jl. verplaatst naar 13-05-02. De redactie heeft op dat moment ook besloten een aantal items uit de uitzending te halen en deze mee te nemen naar het nieuwe seizoen.

Het item over Hairbell zal dan ook in één van de uitzendingen in het nieuwe seizoen te zien zijn. Het nieuwe seizoen start in september 2002.

De Webmaster.

Webmaster
18 februari 2003, 16:36
Op 9 september 2002 jl. heeft Radar het item over 'Hairbell' uitgezonden.

De volgende informatie is te vinden op de Radar-website (via de optie 'Video' in het menu):


---------------------------
Haargroeimiddel: groeit uw haar 4 keer zo snel?

Volgens advertenties zou het haargroeimiddel Hairbell uw haar 4 keer zo snel laten groeien als normaal het geval zou zijn. Meten is weten, dus testte Radar het product met behulp van een tweeling.
---------------------------


De webcast (uitzending via Internet) kun je bekijken via de volgende link : http://www.trosradar.nl/smil/playvideosmil.php3?bcode=16:29&ecode=18:05&stream=200237.rm
(Je hebt hiervoor RealPlayer nodig)

Veel kijkplezier,

Do
18 februari 2003, 17:04
Krijg het niet geopend, maar dat zal wel aan mij liggen of vergis ik me?

Gr. Do.

Webmaster
18 februari 2003, 17:10
Originally posted by Do
Krijg het niet geopend, maar dat zal wel aan mij liggen of vergis ik me?

Gr. Do.

Beste Do,

Ik denk dat het eerder aan je PC ligt, dan aan jou...... ;)

Zonder gekheid: als je beschikt over RealPlayer (www.real.com) dan kun je zonder problemen de webcast afspelen.

Succes!

Do
18 februari 2003, 17:30
Whahahahahaha zoals te verwachten was.

Wat een mafkezen (de fabrikant bedoel ik)!!!

sjatz
3 februari 2005, 21:27
Is hairbell ook ergenste krijgen in de buurt van Hasselt of Maastricht fzo??? dan kunnen we toch zelf uitproberen of het werkt???:)