PDA

View Full Version : haarstudio,


Joney
16 september 2004, 08:32
Hoi Meiden,
Vandaag weer super veel haaruitval gehad, veel gehuilt, heb net een haarstudio gebelt hier bij mij in de buurt, Ik wil me graag laten voorlichten over wat de mogelijkheden zijn, ik durf eigenlijk helemaal niet heen maar misschien zijn er wel hele mooie oplossingen voor deze afschuwelijke haaruitval. Begin zo langzamerhand echt op te raken, En dan nog het vooruitzicht dat ik binnenkort moet stoppen met de diane pil ivm kinderwens dan word mijn haaruitval nog erger. Ik hoop dat het me meevalt in die studio dat ik er wat opgeluchter van word. Ik ga maandag heen ik zal jullie op de hoogte houden. Kus Joney.

Andastra
16 september 2004, 10:32
Een grote stap, maar 't zal je wss wel wat rustiger kunnen maken denk ik... 'k Hoop het toch...

Sterkte meid!

Joney
16 september 2004, 11:23
Ben alleen zo bang dat het tegen zal vallen. ze had het ook over hairweaving maar dat lijkt me niet aangezien me haar zo hard uitvalt. Ze was in ieder geval aardig en ze zou naar me haar kijken en kijken wat er mee te doen was.
Joney.

sigur
16 september 2004, 12:49
Hé Joney

Ik denk dat je een goede beslissing neemt met het bezoekje aan de haarstudio. Als je ziet dat er nog goede oplossingen zijn dan word je vast veel rustiger in je lichaam!!

Liefs