PDA

View Full Version : Finasteride


Dennie23
14 mei 2002, 01:27
Dag mensen, ik ben nieuw hier (althans dit is m'n eerste thread). Ik gebruik zelf aminexil maar ik heb op dit forum inmiddels al wel vernomen dat ik hier net zo goed mee op kan houden. Wat ik graag nog zou weten is waar ik het voordeligst fina kan bestellen (ik ben nl student en heb qua geld niet zo veel te makken). Ook wou ik nog weten of Dutasteride inmiddels al is te verkrijgen.
Met vriendelijke groet,
Dennie

Rocco
14 mei 2002, 02:11
Hier is veel geschreven over hoe je het beste Fina kunt bestellen:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=185

Duta komt eind dit jaar in Amerika uit.

Dennie23
14 mei 2002, 02:28
He die Rocco. Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het even bekeken en het lijkt goed. Alleen, kun je ook op een andere manier betalen (ik heb nl geen creditcard). En ik wou even weten of het nodig is 5 mg te gebruiken. Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat 1mg voldoende was. Dank u, Dennie.

Rocco
14 mei 2002, 10:29
Nee, 1 mg is zeker voldoende. Je moet die 5 mg pillen dan ook in 4en delen. Omdat de pil zo klein is , kun je hem alleen maar in 4en delen.

Maar helaas, zonder creditcard kun je bijna geen Fina krijgen. Anders moet je het ff aan je huisarts vragen. Maar ik betwijfel of die het zal voorschrijven.


Sterkte

Dennie23
22 mei 2002, 01:11
He die Rocco. Zo'n creditcard, kun je die gewoon bij de bank ophalen/aanvragen? Bedankt.
Ik heb by the way vandaag ook zo'n shampo opgehaald, Rooscure of zo. Is dat nog ergens goed voor of heb ik m'n geld weer eens vergooid?
Groeten Dennie.

Rocco
22 mei 2002, 11:45
Inderdaad,

Ik heb mijn creditcard ook bij de bank aangevraagd. Ze vragen alleen een bewijs van je inkomen.