PDA

View Full Version : scheren, maar hoe?


Tannie
18 september 2004, 23:20
Hallo!!!!

Wie heeft er ervaring met scheren van kin en hals.
Begin december ga ik voor mijn eerste elos behandeling en mag daarvoor niet meer harsen.

Wat is de beste manier(droog,nat etc) en hoe zorg ik dat er geen stoppels te zien zijn? Zijn de stoppels uberhaupt te zien.....
Heeft iemand ervaring met speciale make-up om de stoppels te camoufleren?

Graag advies!!!!


Tannie

baby
19 september 2004, 13:45
Hallo!!!!

Wie heeft er ervaring met scheren van kin en hals.
Begin december ga ik voor mijn eerste elos behandeling en mag daarvoor niet meer harsen.

Wat is de beste manier(droog,nat etc) en hoe zorg ik dat er geen stoppels te zien zijn? Zijn de stoppels uberhaupt te zien.....
Heeft iemand ervaring met speciale make-up om de stoppels te camoufleren?

Graag advies!!!!


Tannie
Hoi, ik ga dus morgen beginnen met mijn allereerste epi-light behandeling in het ziekenhuis...ook ik moest 6 weken van tevoren niet meer harsen of epileren, ik vond het vreselijk, maar als je nat scheert heb je niet eens last van stoppels, wat ik altijd doe is je huid goed reinigen maak je huid gewoon nat en gebruik scheerschuim, en geloof het of niet gebruik goede scheermesjes van gillette ofzo...ik gebruik mach 3, het is even door de zure appel heen bijten maar uiteindelijk zal je dus nooit meer last hebben van al die nare haartjes op je gezicht. Na het scheren moet je ook een goede vochtinbrengende creme gebruiken.