PDA

View Full Version : Raar probleem: baardhaar verbrand


kevin
20 september 2004, 12:17
Dit is niet zozeer een erg probleem maar wel iets waar ik wat aan wil doen. Een paar weken geleden is het onderste gedeelte haar van mijn kin verschroeid/ weggebrand door een dom ongelukje, daar zit dus nu geen baardhaar meer en de rest is zijn pigment verloren. Hoe kan ik hier weer haar krijgen en of de pigment weer teruglaten komen in die haartjes?

ingie
20 september 2004, 19:48
Huh Kevin....

Nu vraag ik me toch een beetje af hoe jij het voor elkaar krijgt om je sik in de fik te steken!!??!!:confused:

Maar goed....nee ik zou het niet weten...is je huid ook verbrand/beschadigd?
Misschien heeft het even tijd nodig om te herstellen...

iig sterkte ermee en ik hoop voor je dat het helemaal goed komt!

Groetjes

Ing :shiny:

kevin
20 september 2004, 21:31
Huh Kevin....

Nu vraag ik me toch een beetje af hoe jij het voor elkaar krijgt om je sik in de fik te steken!!??!!:confused:

Maar goed....nee ik zou het niet weten...is je huid ook verbrand/beschadigd?
Misschien heeft het even tijd nodig om te herstellen...

iig sterkte ermee en ik hoop voor je dat het helemaal goed komt!

Groetjes

Ing :shiny:

tja ik zat met een aansteker aan het spelen en toen hield ik het te dicht erbij :P toen zag ik een grote flam voor mijn ogen en verbrande haren :P de huid zelf is niet beschadigd gelukkig :D

ingie
20 september 2004, 21:41
Is jou nooit geleerd dat je niet met vuur mag spelen Kevin??? Foei!
Zijn je wimpers en wenkbrauwen wel bespaard gebleven????

Het stonk zeker wel toen je sik afgefikt was? ihhihihihihi sorry kan het lachen er niet om laten :rolleyes: Ik plaag graag, maar daar heb jij natuurlijk geen boodschap aan:confused:

Anyhow, dit is wederom geen antwoord op je vraag....ik hoop voor je dat iemand anders hier een antwoord op heeft!?

Groetjes

Ing ;)

Tiuri
20 september 2004, 21:44
HAHAHAHAH!!! :D:D:D

Herstelt vanzelf wel.

kevin
20 september 2004, 23:26
:D Ik vond het zelf ook wel grappig, alleen de onderkant is beschadigd geraakt :P maar laurensj het herstelt niet vanzelf, want ik heb nu al ong. een jaar gewacht en het ziet er nog steeds hetzelfde uit als een jaar geleden, er groeit geen haar meer en het pigment is weg :( misschien waxen? :P

Tiuri
21 september 2004, 14:17
thread-titel gewijzigd.

Tiuri
21 september 2004, 14:20
huh ?

Een paar weken geleden is het onderste gedeelte haar van mijn kin verschroeid/ weggebrand door een dom ongelukje

het herstelt niet vanzelf, want ik heb nu al ong. een jaar gewacht

ingie
21 september 2004, 15:41
huh ?ja dat zag ik ook al...typfoutje???:confused:

kevin
21 september 2004, 16:59
Ja typ foutje, moet natuurlijk ~1 jaar zijn ;)

maar is harsen geen optie ofzo?

pizzacat
21 september 2004, 17:36
Ja typ foutje, moet natuurlijk ~1 jaar zijn ;)

maar is harsen geen optie ofzo?

Harsen? mijn god..weetje hoe dik en stug je baardharen zijn, dat gaat heel veel pijn doen. Misschien heeft de hitte je haarzakjes toch aangetast, anders zou ik het niet weten, na een jaar zou het al lang hersteld moeten zijn.

kevin
22 september 2004, 15:33
Harsen? mijn god..weetje hoe dik en stug je baardharen zijn, dat gaat heel veel pijn doen. Misschien heeft de hitte je haarzakjes toch aangetast, anders zou ik het niet weten, na een jaar zou het al lang hersteld moeten zijn.

ik denk wel dat mijn haarzakjes aangetast zijn ja, maar is dit niet te herstellen?

pizzacat
22 september 2004, 16:41
misschien heel langzaam, maar als t nu nog niet veranderd is geef ik het weinig hoop.