PDA

View Full Version : Mijn 20 jaar ervaring.


Elena
22 september 2004, 22:15
Beste Forum leden,

Graag wil ik het volgende onder jullie aandacht brengen. Ik heb mij enige tijd geleden al eens geintroduceerd, maar zal dat voor de nieuwkomers nog eens kort doen.

Ik ben Elena, 37 jaar en heb sinds mijn achtste jaar Alopecia Areata Universalis. Vanaf mijn zeventiende jaar draag ik een haarwerk en heb ze inmiddels in alle "soorten en maten" gehad.
Dagelijks plak ik ook wimpers op en nog niet zo lang geleden heb ik mijn wenkbrauwen permanent laten aanbrengen.

Regelmatig lees ik oproepen voor het delen van ervaring en de diverse klachten over haarwerken. Om jullie te helpen ben ik bereidt om mijn 20 jaar ervaring met jullie delen. Mijn ervaring strekt van haarwerken (synthetisch/echt haar), leveranciers, tot aan permanente make-up.

Wil je hier op reageren stuur dan een e-mail (members list "Elena"). Als er veel reacties komen dan zal ik een bijeenkomst met elkaar organiseren.

Groetjes, Elena.

Ariba
16 oktober 2004, 12:29
Hoi Elena,

Ik heb je een mailtje gestuurd, ik ben erg geinteresseerd en ben benieuwd of je genoeg reacties hebt ontvangen.

Anjo
16 oktober 2004, 17:08
Hahaha.. ik ben niet de enige die nieuwsgierig is :). Laat maar wat horen, Elena!

Groetjes,

Anjo

Assie
17 oktober 2004, 22:17
Ook mij lijkt het leuk! ik heb een mailtje gestuurd!
gr. Assie

jackie
20 oktober 2004, 09:44
ik ben niet nieuwsgierig maar ik weet altijd alles heel graag

groetjes Jackie