PDA

View Full Version : TV: 16-05-2002 SBS6 'Ton' over hirsutisme


Webmaster
15 mei 2002, 12:16
Beste Forumleden en bezoekers,

Op donderdag 16-05-2002 om 22.10 uur zendt SBS6 in 'Ton' een item uit over hirsutisme:

Aflevering: 'Vrouwenleed'

Arda (24) heeft een extreme vorm van overbeharing. Het maakt haar leven tot een hel. Arda durft haar huis bijna niet uit en haar vriendjes laten haar in de steek zo gauw ze de overbeharing zien. In de loop der jaren heeft ze er alles aangedaan om de haren kwijt te raken: harsen..scheren..epileren.. Maar niets helpt.

Je reactie's op deze uitzending kun je kwijt in deze thread.


Veel kijkplezier,

Webmaster HaarWeb.

monique3
18 mei 2002, 12:56
Ik zag dat er nog helemaal geen reactie was gegeven, op het stuk van hirsutisme op tv.
Ik heb dus gekeken, en ik heb zelf ttm, het omgekeerde dus.
Ik heb haar te weinig en jij hebt teveel.
Ik moet zeggen dat ik me eerst niet goed kon voorstellen wat het is om hirsutisme te hebben, maar nu wel dus!
Ik moet zeggen dat ik het echt heel vervelend voor je vind dat jij dat hebt.
En ik kan me voorstellen dat je er aardig moe van word , om steeds maar te moeten harsen, epileren enz.
En ik denk dat het je hele leven beheerst, en dat is klote.
Verder zie je er leuk uit, dus wat jammer dat die vriendjes niet verder kijken dan hun neus lang is.
Jij bent toch meer dan alleen maar iemand met meer haar op haar benen!!
Maarja, ik weet uit eigen ervaring dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.
Ik heb dan iets anders dan jij, ttm, maar ook bij mij beinvloed het mijn hele leven.
Dus ik kan niets anders zeggen dan, sterkte en schrijf het hier maar lekker van je af. En ik vond het heel dapper van je dat je ermee op tv bent geweest, er zal vast wel iemand hebben gekeken die dacht van: hee dat heb ik ook, goh ik wist niet dat er een naam voor was, en goh er zijn meer mensen met hetzelfde.
Dus wie weet heb je iemand wel heel blij gemaakt die avond dat je op tv was.
groetjes van Monique3.

Wendy
18 mei 2002, 13:14
Hoi Monique,
Bedankt voor je reactie. Ik zat samen met Arda in dat programma, maar kende haar niet. Ik denk niet dat ze internet heeft, anders had ze al van het bestaan van Haarweb geweten. Maar als je je reactie stuurt naar ton@tvindustry.nl krijgt Arda hem in ieder geval onder ogen....

Groetjes, Wendy