PDA

View Full Version : Alopecia en blinde darm


sonofsam
23 september 2004, 15:44
Jongens, zoals beloofd de poll.

Het is maar een hypothese, maar ik wil hem toch effe testen.
In t kort: functie blinde-darm: speelt een rol bij het afweersysteem. Volgens sommige een kleine rol. Maar dat is nog niet opgehelderd. Het heeft geen functie betreffende vertering..
.
Ik wil kijken of alopecia misschien vaker voorkomt bij mensen bij wie dit orgaantje niet meer aanwezig is...bijv. omdat het verwijderen ervan iets "getriggered" heeft...

Dit is slechts een HYPOTHESE, maar ik wil hem toch testen!

Son of Sam

Tiuri
23 september 2004, 15:52
Voor de duidelijkheid: alleen mensen met AGA stemmen (niet met AA of andere haarproblemen).

sonofsam
23 september 2004, 15:53
dank je laurens!

ik was wat kort met mijn uitleg...

Tiuri
23 september 2004, 15:55
Bedenk me nu dat deze thread beter past in t forum "Alopecia androgenetica" dan in het forum "Medicijnen/haargroeimiddelen".... zal even met het medemanagement overleggen of we deze thread ook gaan verplaatsen.

Tiuri
23 september 2004, 16:24
thread verplaatst.

Cloud
23 september 2004, 16:31
En hoe zit het met de amandelen? :)

Haarmannetje
23 september 2004, 16:51
En hoe zit het met de amandelen? :)
En de verstandskiezen?

jennifer
23 september 2004, 17:02
Ik zie het al: Die blindedarm kan er beter uit. Meteen een afspraak maken.
:D :D :D :D

jennifer
23 september 2004, 17:14
SonofSam,

Er zijn ook nog wat andere statistiekjes in omloop, nl over je lischaamslengte, of je allergisch bent, enz. in vergelijking met AGA . Ga je die er meteen ook bij houden ? Misschien komt daar wel "de meest vatbare mens voor AGA uit?"

Jennifer:confused:

Saar
23 september 2004, 20:04
Stel nou: jij opent zo'n poll en blijkt dat bij iedereen die hier op reageerd en AGA heeft inderdaad zn blindedarm (of amandelen, of oog, of knieschijf) is verwijderd. Wat dan?

Daar was ik gewoon eens beniewd naar; geloof jij dan dat het echt in verband staat? Ikzelf denk dat er toch een grootschaliger onderzoek nodig zou zijn om zoiets te kunnen bewijzen of onderzoeken. Gewoon ff nieuwssgierigheid :rolleyes:

sonofsam
24 september 2004, 18:18
Niet te geloven!

Iets minder cynisme zou niet verkeerd zijn.

Ik test dit slechts omdat ik weet dat de blinde darm en met name het wormvormig aanhangsel daarvan een rol speelt bij de vorming van een bepaalde groep van anti-lichamen.

Dit staat los van verstandkiezen, amandelen etc.

Het is maar een hypotheses. Stel ik vind een verband dan kun je van daaruit verder denken.

S.o.S.

jennifer
24 september 2004, 20:47
Sonofsam,

Ik was al een beetje bang voor deze reactie, maar heus, we zijn heel erg blij met een onderzoeker in ons midden. Mijn vraag was overigens wel serieus bedoelt hoor van die statistieken. Je weet toch maar nooit wat er uit komt wanneer je dit naast elkaar legt? ( Was vroeger laborante, ook onderzoekswerk in feite)

Succes,

Jennifer

d-devil1000
25 september 2004, 18:13
Hoi Son of Sam,

Ik ben erg benieuwd wat die "expirimentele S.O.S pil" inhoud, die jij vermeld in je regime.
Kun je er misschien wat meer over vertellen.

Met vriendelijke groet

Tiuri
25 september 2004, 18:14
Hoi Son of Sam,

Ik ben erg benieuwd wat die "expirimentele S.O.S pil" inhoud, die jij vermeld in je regime.
Kun je er misschien wat meer over vertellen.

Met vriendelijke groet
zie http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=4364