PDA

View Full Version : mn haar


MeDieViL
26 september 2004, 00:19
Zou ik het zwart kleure
zo zwart gekruld,
http://www.neowin.net/forum/uploads/post-7-1096149701.jpg

Besides, ben hier nieuw, hallo!

Tiuri
26 september 2004, 00:33
Hi! welkom op haarweb!
ik hou wel van zwart haar dus wat let je....

iricos
26 september 2004, 00:39
Ik vind blond leuker, maar ben zelf donker en meestal vind je 't tegenovergestelde leuk... ;)

MeDieViL
26 september 2004, 00:46
ik wou eens zwart gekruld proberen:)
ik weet alleen niet of ik wel zou mee staan:P....

heb een foto van iemand met zo'n haar dat ik wil, zal straks uploade, als ik het van pn gsm op mn pc krijg

iricos
26 september 2004, 00:55
Het zou wel iets heel anders zijn! Blond stijl haar of zwart gekruld...

ingie
26 september 2004, 10:12
Hi! welkom op haarweb!
ik hou wel van zwart haar dus wat let je....Laurens...geflirt graag via PM :cool:

MeDieViL
26 september 2004, 11:49
Het zou wel iets heel anders zijn! Blond stijl haar of zwart gekruld...ik wil ook een andere look

alleen als ik er nu belachelijk mee lijk kan ik ni terug:P

cees
26 september 2004, 13:11
He medievil hoe ben jij hier zo verzeild geraak, ik bedoel je hebt nog een prachtige volle bos met haar! Of heb je ook last van beginnende aga?
Maar ik zou het blond laten much better

pizzacat
26 september 2004, 14:19
Pikzwart geverfd haar ziet er vaak heel onnatuurlijk uit, neem dan een donkerbruine kleur, tenzij je voor de goth look wil gaan.

Jaapie
26 september 2004, 17:27
Hi! welkom op haarweb!
ik hou wel van zwart haar dus wat let je....

Laurensj, is er iets dat wij nog niet van jou afweten?

MeDieViL
26 september 2004, 18:09
Pikzwart geverfd haar ziet er vaak heel onnatuurlijk uit, neem dan een donkerbruine kleur, tenzij je voor de goth look wil gaan.maar mensen met zwart haar is toch ook pikzwart?

iricos
26 september 2004, 19:21
Echt pikzwart haar komt niet zoveel voor. Meestal is het dan toch donkerbruin...

MeDieViL
26 september 2004, 19:54
ik wil haar zoals die op deze foto:P
http://www.tradingworld.net/tw/jac.jpg

Andastra
26 september 2004, 20:21
De opinie van een vrouw: 't kapsel dat je nu hebt is véél beter :P

Cloud
26 september 2004, 21:08
Ik sluit mij aan bij Andastra.

dieseltje
26 september 2004, 22:39
T spijt me zeer, maar ga een forum als dit niet vervuilen met dit soort onzin. Zoals de webmaster vele malen aangeeft willen we hier een eerlijk en betrouwbaar forum creeeren voor mensen met serieuze haarproblemen en hebben we daarbij geen behoefte aan mannetjes die gaan discusseren over de haarkleur van hun VOLLE bos haar!
Alvast bedankt!

Tiuri
27 september 2004, 11:57
Laurens...geflirt graag via PM :cool:
WHAHAHAHAH :worship: :worship:

ingie
27 september 2004, 13:23
WHAHAHAHAH :worship: :worship:Hehehehehehe:rolleyes:

MeDieViL
27 september 2004, 18:25
T spijt me zeer, maar ga een forum als dit niet vervuilen met dit soort onzin. Zoals de webmaster vele malen aangeeft willen we hier een eerlijk en betrouwbaar forum creeeren voor mensen met serieuze haarproblemen en hebben we daarbij geen behoefte aan mannetjes die gaan discusseren over de haarkleur van hun VOLLE bos haar!
Alvast bedankt!foump gast, stuur dan een pm naar die admin inplaats hier te lope klage...

anywhay, thx voor jullie antwoorde

jongen25
27 september 2004, 18:28
Vraag het aan de kapper o.i.d.

Haarmannetje
27 september 2004, 18:45
foump gast, stuur dan een pm naar die admin inplaats hier te lope klage...

anywhay, thx voor jullie antwoorde
Ik moet hem enigszins gelijk geven. Ik zie ook niet helemaal in wat het probleem nu eigenlijk is bij jou. Het is een dilemma, maar geen haarprobleem. Zoals jongen25 al zegt, zou een kapper je heel goed kunnen adviseren.

pizzacat
29 september 2004, 00:08
Ik moet hem enigszins gelijk geven. Ik zie ook niet helemaal in wat het probleem nu eigenlijk is bij jou. Het is een dilemma, maar geen haarprobleem. Zoals jongen25 al zegt, zou een kapper je heel goed kunnen adviseren.

mensen...mensen...er mag hier toch ook plek zijn voor wat luchtiger onderwerpen, anders krijgt het ook allemaal zo'n ziekenboeg-sfeer. De definitie van 'haarprobleem' kan heel breed zijn, het was meer een haardilemma in dit geval maar toch.

Eminem
29 september 2004, 00:29
T spijt me zeer, maar ga een forum als dit niet vervuilen met dit soort onzin. Zoals de webmaster vele malen aangeeft willen we hier een eerlijk en betrouwbaar forum creeeren voor mensen met serieuze haarproblemen en hebben we daarbij geen behoefte aan mannetjes die gaan discusseren over de haarkleur van hun VOLLE bos haar!
Alvast bedankt!

Sorry hoor Pizzacat, maar ik ben het voor de volle 100% met Dieseltje eens.Deze website is alleen bestemd voor degene met haarproblemen.
Als iemand straks een posting plaatst om te vragen of hij/zij zijn haar los of in een staartje wilt zorgt dit ook voor de nodige ergernis, net als deze posting van MeDieViL... :mad:

Tiuri
29 september 2004, 09:09
Het forum heet "Haarproblemen bij mannen". Wat mij betreft is "Haarproblemen" in de breedste zin van het woord op te vatten. Ik ben het dan ook helemaal eens met Pizzacat die het prachtig verwoordt:
mensen...mensen...er mag hier toch ook plek zijn voor wat luchtiger onderwerpen, anders krijgt het ook allemaal zo'n ziekenboeg-sfeer. De definitie van 'haarprobleem' kan heel breed zijn, het was meer een haardilemma in dit geval maar toch.
Volgens mij heb je zelf in de hand in hoeverre je je aan zoiets stoort. Kijk, ik vind mijn haarprobleem ook erger dan die van MeDievil, maar ik neem mezelf niet zo serieus dat ik niet meer kan reageren op minder ernstige zaken.

Ik zie dus geen enkele reden om een slotje op deze thread te plaatsen.