PDA

View Full Version : advies minoxidil


derjan35
19 mei 2002, 22:30
ik merk dat mijn haaruitval versnelt namate ik ouder wordt tot mijn 35 ste ging het heel langzaam maar nu merk ik dat het toch wel hard gaat
ik heb in het verleden al diverse producten geprobeert maar nooit succes gehad dus ben nu erg terughoudend met allerei middeltjes

ik gebruik nu rooscure dat overigens heel goed helpt tegen mijn roos maar kan ik ook verwachten dat het mijn haaruitval remt in meer of mindere mate dan
kan ik minoxidil gebruiken om het in ieder geval tot stilstand te brengen

Rocco
21 mei 2002, 11:40
Minox kan in sommige gevallen, in z'n eentje de haaruitval stoppen zo niet vertragen.

Ik raad je toch ook aan om Fina te gebruiken. Mocht je geen hormoon regelaar willen slikken, dan is Minox de enige "echte' andere alternatief. Maar er is geen garantie dat Minox je haaruitval compleet stopt.

Ik kwam deze site tegen, Minox is hier erg goedkoop maar ik weet niet of ze naar NL versturen. Even proberen zou ik zeggen.

www.ihair.net


Groetjes

Chris
21 mei 2002, 12:01
Zowel ikzelf als mijn broer hebben 10 jaar geleden Minoxidil gebruikt. Zonder ook maar enig resultaat. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het bij niemand helpt....

Chris.

Jasper
21 mei 2002, 18:10
Helpt die minoxidil extra strong (5%) ook voor de inhammen? En is het een vies goedje wat je op je hoofd moet smeren (moet je daardoor elke dag je haar wassen?)?

ugh
22 mei 2002, 00:55
Maxilene is toch de vervanger van Minoxidil of zou dat meer verkoop praat zijn?

http://www.maxilene.nl/indexframes.htm

Ik gebruik zelf sinds 25 dagen geleden Maxilene.
De kleine haartjes bij mijn (kleine) inhammen zijn (langzaam) aan het groeien heb ik het idee.

jordy
26 mei 2002, 15:05
Originally posted by derjan35
ik merk dat mijn haaruitval versnelt namate ik ouder wordt tot mijn 35 ste ging het heel langzaam maar nu merk ik dat het toch wel hard gaat
ik heb in het verleden al diverse producten geprobeert maar nooit succes gehad dus ben nu erg terughoudend met allerei middeltjes

ik gebruik nu rooscure dat overigens heel goed helpt tegen mijn roos maar kan ik ook verwachten dat het mijn haaruitval remt in meer of mindere mate dan
kan ik minoxidil gebruiken om het in ieder geval tot stilstand te brengen GEBRUIK VAN MINOXIDIL MOET JE NIET DOEN.. IK KREEG ER ALLERLEI VERVEELENDE BIJWERKINGEN VAN.
EN ALS JE STOPT VALT JE HAAR NOG SNELLER UIT DAN SCHRIK JE PAS ECHT... MINOXIDIL IS GELD VERSPILLING EN NIET GOED.