PDA

View Full Version : Graag ervaringen met Transhair gevraagd


mij
28 september 2004, 20:21
hallo ik ben bij Transhair geweest en het ziet er wel professioneel uit.
Maar ik ben nog steeds een beetje huiverig of het wel een goede instelling is
Ik moet eerst 2 extenders doen . Verwijderen van overtollig kale huid om zo de kale plekken kleiner te maken. Dit doen ze alleen bij mensen die overmatig extreem haar verlies hebben. Nu ben ik zelf bijna 30 jaar en ik vindt dat ik dat heb. Maar met alleen haartransplantatie zou ik er niet komen daar is mijn haarverlies (erfelijk) te veel voor. Er is simpelweg niet genoeg haar om het allemaal te dekken.

Dus eerst 2 extenders en dan volgend jaar ( over ongeveer 8 maanden )
de echte haar transplanstaties om de kaalheid te bedekken.

Ik wil het al jaren en het is bij mij ook een psychisch trauma omdat ik al toen ik jong was kaal werd. Mijn hele familie heeft het maar ik wil er nu wel eens wat aan laten doen. Het zit in de familie.
Het is best prijzig maar het zal de moeite waard moeten zijn.

Ik ben alleen zo bang dat ik de verkeerde instelling kies of dat er dingen mis gaan waardoor ik gehavend er onderuit kom.

Zijn er mensen die ervaring hebben met Transhair (goede en slechte)
Is Transhair een goede organisatie? En echt oprecht antwoorden anders heb ik er niets aan.

Ik zit nog in twee strijd om het wel of niet te doen.
Hopelijk kunnen jullie reacties mij deze week helpen beslissen of ik het wel of niet ga doen.

ALVAST bedankt.

A.

Robert18
29 september 2004, 12:06
Héél simpel:

AB-SO-LUUT niet doen.

Gebruik de search eens, zou ik zeggen.

Juul
29 september 2004, 13:06
Het feit dat je net bij Transhair bent geweest en deze week al een beslissing moet nemen over een zeer omvangrijke behandeling, riekt naar behoorlijke druk op de ketel. Overigens is dit wel een bekende strategie van Transhair.

Een extender is nl. zeer ingrijpend. Hebben ze je ook verteld hoe je eruit komt te zien als die huid eenmaal opgerekt wordt? Kun je, in sociaal opzicht, nog je dagelijkse dingen doen? Hoe groot is de kans op pijn en infectie? Hoe vaak voert Transhair deze behandeling uit? En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Denk er heel goed over na, bezoek nog tal van andere klinieken en maak inderdaad gebruik van de searchknop op dit forum, voordat je een beslissing neemt.

Hou je haaks jong,

Juul

ever
29 september 2004, 18:51
niet doen!!!

heb zelf ook recent voor de keuze van een HT gestaan, er werden mij mooie kortingen aangeboden als ik binnen een week zou beslissen,
totdat ik op deze site het 1 en ander te weten kwam over Ht's.

Ever.

arjan
29 september 2004, 23:15
Hoi

Weet waar je begint jongen.
Mn eigen behandeling(1500 crafts,laser aesthetic)is dik drie jaar geleden en het gevoel(de zenuwen)is nog niet hersteld,denk dat dat ook niet meer zal gebeuren.
Dus je wilt eerst je kruin laten reduceren(huid weghalen)en 8 maanden later er weer een reep laten uitsnijden voor je ht!!!
IK denk dat je je kin de eerste jaren niet op je borst kan leggen,zo strak zal je huid staan.
Nog een nadeel,het haar naast de litteken(s)gaat recht overeind staan.Geen smoel.
Voor mn 25 mille heb ik een belachelijk dun dor toefje haar op mn voorhoofd staan.Verwijt verder niemand wat hoor,ben er met open ogen ingelopen.
Ik ga nu aan de haarwerken(twee toplace units in bestelling)dan heb ik straks een echt mooi koppie haar(afkloppen:confused:).
Je bent nog jong,neem een haarwerk of scheer je kaal en wacht op betere technieken,HTs zijn achterhaald!!
Je afzetten en je verminken, dat doen ze,wie van die gasten je ook neemt.

Tip van de dag.....kijk eens op de toplace of coolpiece site,je weet niet wat je ziet.
Grt AM

arjan
29 september 2004, 23:24
Sorry,ik lees je thread nog eens....Overtollige huid weghalen????Haartransplantaties(meervoud)???
Heb jij zelf wel eens gevoeld hoe strak je huid om je schedel zit??
Get real en hou je geld in je zak.

regards AM

jornkielman
30 september 2004, 17:17
Je moest eens weten hoe flexible huid is.

Voor kruinpartijen en grote kaalheden is de Frechet-extender een goede uitkomst. Er wordt overtollig huid weggehaald en de behaarde gebieden komen naar elkaar toe. JE kunt zo zonder transplantatie een 100% dekking krijgen. Echter, de ingreep is wel wat zwaarder dan de gewone ht. De behandeling is nagenoeg pijnloos, alleen de napijn is wat erger dan de ht. Je kunt de reductie eigenlijk vergelijken met een buikwandcorrectie ;-)

De Frechet-extender wordt na de eerste reductie onder de huid ingebracht en zorgt de 3 weken die erop volgen dat de huid naar elkaar toe trekt, zodat er na 3 weken weer een reductie kan worden toegepast. Het moet wel gedaan worden door een ervaren chirurg. dokter Frechet(Parijs) voert de behandeling al jaren uit en dokter Neidel en Leonhardt hebben de frechet-methode inmiddels goed onder de knie(via FRechet) en voeren deze dus uit.
Je kunt dan de kruin helemaal dicht krijgen en met haartransplantatie je helemaal op de voorpartij richten, wat een hogere dichtheid tot gevolg heeft.


-Knip-. Commerciele inhoud is niet toegestaan.

Het is dus een alternatief voor mensen die alleen een open kruin hebben en voor mensen die een zeer groot kaal oppervlak hebben....

Greetz,
Jorn

arjan
30 september 2004, 21:02
Niemand heeft overtollige huid,zeker zon jonge gast niet,alleen zwaar afgevallen mensen en bejaarden hebben overtollige huid,das een verkooppraatje.

100% dekking?met die paar rotharen uit dat kransje(wat ook nog als donorgebied moet dienen).

Resultaat>>belachelijke kop vol littekens,en een nog groter psychisch trauma.

Laatse poging,
LAAT NIET IN JE SNIJDEN!!!!!