PDA

View Full Version : Nep nagels


Charlotte
29 september 2004, 15:50
Hallo allemaal,

Ik vraag af of iemand hier ervaring heeft met (lange) nep nagels. Ik heb bij mezelf gemerkt dat, zodra mijn nagels langer zijn, het trekken veel moeilijker wordt, omdat ze dan in mijn vingers snijden, wat erg pijnlijk is. Misschien als je van die lange kunstnagels hebt, wordt het plukken veel lastiger dan wel onmogelijk?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Desiree2
29 september 2004, 17:04
Beste Charlotte,

Ik heb een tijd nepnagels gehad. Zelfs speciaal een cursus nagelstyliste gevolgd om deze bij mijzelfs (of anderen) te kunnen zetten, echter tevergeefs voor mij. Ik vind iedere keer toch weer een mogelijkheid om de wimpers en wenkbrauwen met mijn blote handen eruit te trekken, maar misschien werkt het bij jou wel.

Groetjes
Desiree

marly
29 september 2004, 17:58
hoi charlotte,

ik heb zelf vrij lange nagels. deze hebben me (helaas) nog nooit in de weg gezeten om te plukken. wel overdag,dat ging iets beter,maar snachts plukte ik net zo hard door. en inderdaad,soms had ik smorgens sneetjes in mijn palm die vaak bloedden. dus voor mij heeft het nooit geholpen.
groetjes,marly

Edith1
29 september 2004, 20:12
Bij mij hielpen de nepnagels wel. Het voelde heel onnatuurlijk aan als ik in mijn haren zat, zodat ik het opmerkte en er dan vanaf kon blijven. Alleen hield ik de nepnagels niet vol. Elke 2/3 weken terug om ze op te vullen en dan viel er weer eentje af??? Kortom ik heb nu weer mijn afgekloven nagels terug.

Edith

Charlotte
30 september 2004, 15:54
Bedankt voor de reacties!
Hopend dat er toch nog een reactie van iemand komt die me weet te overtuigen dat het nemen van nepnagels een belemmering kan vormen voor het plukken, kan ik me wat Edith zegt ook heel goed voorstellen. Ik zit er zelf ook een beetje tegenaan te hikken om zo vaak terug te gaan. Daarnaast zijn ze nog vrij aan de prijs en zullen ze niet erg bij me passen. En net zoals Desiree zegt, vermoed ik dat ik wel een nieuwe manier zal ontdekken om het plukken voort te zetten :confused: