PDA

View Full Version : Wilt u er mooi uitzien?


saled
30 september 2004, 23:23
Ik ben een student op het ROC Zadkine in Rotterdam, ik ben op zoek naar blanke of donkere mannen en vrouwen die model voor mij willen zijn, die in de buurt van Rotterdam wonen. Om hun haar te (Wassen, Knippen, Relaxers, Curling of Fohnen) alles is gratis , maar u moet wel voor u eigen vervoer zorgen. Als u geintereseerd bent kan u me bellen op het mobnr. 06-4303 2066. :)

AE3
1 oktober 2004, 17:47
Ik ben een student op het ROC Zadkine in Rotterdam, ik ben op zoek naar blanke of donkere mannen en vrouwen die model voor mij willen zijn, die in de buurt van Rotterdam wonen. Om hun haar te (Wassen, Knippen, Relaxers, Curling of Fohnen) alles is gratis , maar u moet wel voor u eigen vervoer zorgen. Als u geintereseerd bent kan u me bellen op het mobnr. 06-4303 2066. :)


Ik ben geheel uit het veld geslagen door dit bericht, of begrijp ik het misschien verkeerd? :confused:

Annemarie

jennifer
1 oktober 2004, 18:34
Deze man is kennelijk een beetje verdwaald.

Lies86
1 oktober 2004, 18:40
Ja een Beetje jammer!:frusty:
Niet goed rondgekeken hier!

Annelies

sonofsam
1 oktober 2004, 19:31
Hoewel ik er fenomenaal goed uitzie, denk ik toch dat je verkeerd zit; dit is een forum voor mensen met haarproblemen...

Haarmannetje
1 oktober 2004, 19:35
Hoewel ik er fenomenaal goed uitzie Hehe, zelfverzekerd zijn is erg belangrijk :D.

ingie
1 oktober 2004, 20:02
Hoewel ik er fenomenaal goed uitzie...Wat ruik ik toch? Is dat jouw aftershave Sam? :eek:
Ff de geurknop van mijn pc uitzetten....hehehe ;)

KiWie
1 oktober 2004, 21:05
LOL , Zie er wel de humor in.

pizzacat
1 oktober 2004, 22:42
Je kan altijd ff proberen natuurlijk, veel verschillende hengeltjes uitgooien. Haarweb sugereert in 1e instantie ook niet direct haarproblemen, een snelle blik door de onderwerpen zou wel die indruk moeten wekken.

Annelies
3 oktober 2004, 20:48
Ik wil best dat beetje een kleine cm laten staan, en dan zou ik het wel mooi vinden als er tribals of een mooi figuur in gesneden kan worden met een tondeuse ofzo??!! kan dat ook?? Knippen zal helaas niet gaan.
:confused:
:cool: