PDA

View Full Version : haren dagelijks wassen met water


herman
5 oktober 2004, 14:28
is het goed om je haar iedere dag met water te wassen?
Als ik dit niet doe worden mijn haren snel vettig en anders als ik ze uitspoel met water verlies ik altijd stuk of 10/20 haren en misschien wel meerder verschilt meestal. Ik heb op dit moment ook lang haar, heeft dit ook effect op je hoeveelheid haaruitval? Is het zo dat als je langer haar hebt meerder uitval hebt dan kort? want als ik ze kort heb lijkt het meestal minder, en klopt het ook dat als je je haar om de tijd knipt ook al zijn het alleen maar de puntjes het beter voor je haar is??

koppiekoppie
5 oktober 2004, 17:16
ik denk wel dat het normaal is dat je telkens 10 à 20 haren verliest per keer dat je je haar wast..moet je je geen zorgen om maken!

Mailman
5 oktober 2004, 17:36
En volgens mij verlies je deze haren anders ook wel binnen afzienbare tijd. Bv. op je hoofdkussen of gewoon zomaar in het dagelijkse leven.

bas739
5 oktober 2004, 19:05
Gebruik je alleen water? geen shampoo? Niet dat dit niet kan, maar was ff niet duidelijk voor me. Trouwens, sonofsam die hier sinds enige tijd ronddwaalt was geloof k nooit zijn haar meer met shampoo...sinds een jaar. Hij gebruikt alleen water om zijn haar uit te spoelen. Ik vraag me eigenlijk nog wel af hoe hij zijn haar draagt, dus SOS als je dit leest. Lijkt mij namelijk dat als je gel gebruikt je het haar echt WEL moet wassen... anders wordt het echt vettig, en krijg je van die witte 'stofjes' (resten gel) in je haar, toch? :rolleyes:

basje

sonofsam
5 oktober 2004, 20:10
Gebruik je alleen water? geen shampoo? Niet dat dit niet kan, maar was ff niet duidelijk voor me. Trouwens, sonofsam die hier sinds enige tijd ronddwaalt was geloof k nooit zijn haar meer met shampoo...sinds een jaar. Hij gebruikt alleen water om zijn haar uit te spoelen. Ik vraag me eigenlijk nog wel af hoe hij zijn haar draagt, dus SOS als je dit leest. Lijkt mij namelijk dat als je gel gebruikt je het haar echt WEL moet wassen... anders wordt het echt vettig, en krijg je van die witte 'stofjes' (resten gel) in je haar, toch? :rolleyes:

basje
Ik gebruik geen gel. Ik laat me haar opdrogen, dan ga ik met mijn handen door het haar, 1 a 2 minuten, vervolgens kam ik mijn briljante en legendarisch kapsel naar voren.

Ik gebruik nooit shampoo of gel.