PDA

View Full Version : Avodart aangeboden


broekie
5 oktober 2004, 15:34
Ik heb hier nog enkele doosjes Avodart ofwel Dutasteride liggen.

Tiuri
5 oktober 2004, 15:53
ja ho eens broekie. voordat je die gaat verkopen aan jan en alleman wil ik eerst dat je in alle eerlijkheid zegt hoe je aan die spullen komt. Ik wil dat voor zowel je finasteride als je dutasteride weten. Je mag dat hier posten, je mag het me ook via PM laten weten.

Als je hier geen gehoor aan geeft zal ik met het management gaan overleggen of het wel verstandig is om jouw posts waarin je spullen aanbiedt te laten staan.

broekie
6 oktober 2004, 09:22
Gewoon van de apotheek.

ja ho eens broekie. voordat je die gaat verkopen aan jan en alleman wil ik eerst dat je in alle eerlijkheid zegt hoe je aan die spullen komt. Ik wil dat voor zowel je finasteride als je dutasteride weten. Je mag dat hier posten, je mag het me ook via PM laten weten.

Als je hier geen gehoor aan geeft zal ik met het management gaan overleggen of het wel verstandig is om jouw posts waarin je spullen aanbiedt te laten staan.

Iemand
6 oktober 2004, 10:01
Wel erg vreemd dat je dan steeds over heb, aangezien je, als je het zelf nodig heb, nooit over heb.

Tiuri
6 oktober 2004, 10:16
Gewoon van de apotheek.
hoe kom je aan het recept?

broekie
6 oktober 2004, 10:38
Ik hoef me hier niet te verantwoorden, wie denk je wel dat je bent. Doe effe normaal man.

hoe kom je aan het recept?

Tiuri
6 oktober 2004, 10:43
Ik hoef me hier niet te verantwoorden, wie denk je wel dat je bent. Doe effe normaal man.
Ik ben moderator van de Medicijnen/Haargroeimiddelenrubriek en daarmee voel ik mij verantwoordelijk voor wat er hier te koop aangeboden wordt.

Dutasteride is een zeer zwaar medicijn dat je beter niet zomaar zonder overleg met je huisarts moet gaan slikken. Als jij niet duidelijk kan verantwoorden waar jij het vandaan hebt maakt het dat nog gevaarlijker.

Daar komt bij dat in ons huishoudelijk reglement staat vermeld dat haarweb NIET bedoeld is voor commerciële doeleinden. Medicijnen aanbieden als je het zelf toevallig overhebt (bijv. doordat je er zelf mee gestopt bent) mag dus wel, maar je eigen handeltje in medicijnen promoten mag NIET.

Als jij ons er dus niet van kan overtuigen dat je hier geen commerciele intenties mee hebt, zal deze thread verwijderd worden.

Iemand
6 oktober 2004, 10:59
Wat een pubertaal. Zie je helaas wel vaker hier tegenwoordig :S

broekie
6 oktober 2004, 11:00
Het is heel simpel: ik heb het over omdat ik niet meer gebruik. Dus wees snel, want op=op!

Ik ben moderator van de Medicijnen/Haargroeimiddelenrubriek en daarmee voel ik mij verantwoordelijk voor wat er hier te koop aangeboden wordt.

Dutasteride is een zeer zwaar medicijn dat je beter niet zomaar zonder overleg met je huisarts moet gaan slikken. Als jij niet duidelijk kan verantwoorden waar jij het vandaan hebt maakt het dat nog gevaarlijker.

Daar komt bij dat in ons huishoudelijk reglement staat vermeld dat haarweb NIET bedoeld is voor commerciële doeleinden. Medicijnen aanbieden als je het zelf toevallig overhebt (bijv. doordat je er zelf mee gestopt bent) mag dus wel, maar je eigen handeltje in medicijnen promoten mag NIET.

Als jij ons er dus niet van kan overtuigen dat je hier geen commerciele intenties mee hebt, zal deze thread verwijderd worden.

Henk21
12 oktober 2004, 22:24
Het is heel simpel: ik heb het over omdat ik niet meer gebruik. Dus wees snel, want op=op!
LET OP!!!!!!

De fina die ik van broekie heb ontvangen komen niet uit de nederlandse apotheek. Terwijl hij wel zei dat hij ze uit een ned. apotheek had..

Op de nederlandse proscar staat op het folie de dagen van de week in het Nederlands!!!!!!!! ( Op broekie zijn proscar staan deze teksten in het Frans )

Raar trouwens.. je zei tegen mij dat je je fina wegdeed omdat je over was gestapt op Duta... !!!!

Voor mij is het duidelijk.. Broekie is een OPLICHTER!!!!!!! ( de oorsprong van zijn medicijnen is onbekend, nep?!? )

broekie
26 oktober 2004, 11:44
LET OP!!!!!!

De fina die ik van broekie heb ontvangen komen niet uit de nederlandse apotheek. Terwijl hij wel zei dat hij ze uit een ned. apotheek had..

Op de nederlandse proscar staat op het folie de dagen van de week in het Nederlands!!!!!!!! ( Op broekie zijn proscar staan deze teksten in het Frans )

Raar trouwens.. je zei tegen mij dat je je fina wegdeed omdat je over was gestapt op Duta... !!!!

Voor mij is het duidelijk.. Broekie is een OPLICHTER!!!!!!! ( de oorsprong van zijn medicijnen is onbekend, nep?!? )

Broekie is een eerlijke vent!

Google
27 oktober 2004, 19:43
Zegt niets, mijn originele Duta is ook voorzien van Franse verpakking; terwijl mn vorige in het NL was.

Apothekers mogen hun producten overal betrekken, en kunnen soms in het buitenland hun medicatie goekoper inkopen.

Haarmannetje
27 oktober 2004, 19:50
Broekie is een crooky ;).

Tiuri
28 oktober 2004, 00:52
Beste Broekie,

Zoals ik heb aangegeven in deze post (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=42684&postcount=8) zie ik jouw verkoop van finasteride en dutasteride als commercieel. Ik heb je al gevraagd of je in de toekomst geen posts meer wilt maken die jouw verkoop kunnen stimuleren. Ik heb er alle vertrouwen in dat je je in de toekomst beter aan ons huishoudelijk reglement zal houden.

HaarWeb is opgericht om mensen met haarproblemen te helpen, en niet om handeltjes op te zetten.

Mensen die met restpartijen zitten doordat ze bijv. zijn gestopt met een middel is het vanzelfsprekend wel toegestaan om dit te koop aan te bieden op internet. Het structureel aanbieden van middelen is echter handel en dat gaat tegen onze richtlijnen in.

Voorts nog een waarschuwing naar alle HaarWeb-leden. Wellicht overbodig om te vermelden, maar het is risicovol om medicijnen van handelaren op internet te kopen. Het HaarWeb-management kan dit iedereen van harte afraden. Zeker met zware middelen die je dagelijks tot je neemt (zoals finasteride en vooral dutasteride). Als je toch besluit bepaalde middelen op internet aan te schaffen (bijvoorbeeld doordat je arts het niet voor wilt schrijven), is het verstandig dit aan je huisarts te melden. Het kan van groot belang zijn dat je medisch dossier bij je huisarts volledig bekend is.

Aan de Medicijnen/haargroeimiddelen FAQ (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2903) is sindskort deze tekst toegevoegd:
http://www.haarweb.nl/forum/images/icons/icon4.gifAlgemene opmerking:
Bijna elk middel/medicijn kan bijwerkingen veroorzaken. Het is daarom aan te raden de gebruiksaanwijzingen van middelen/medicijnen goed te volgen. Wanneer medicijnen niet verkregen zijn via een apotheek in Nederland of België, is het raadzaam het gebruik te overleggen met een arts.

Thread closed.