PDA

View Full Version : soort roos


hansworst1
8 oktober 2004, 00:02
Daag,

Ik heb al een tijdje last van een soort hardnekkige roos, het kriebelt heel erg en ik heb schilfers op me hoofdhuid.
Ik heb het nu al verschillende keren gewassen met verschillende merken anti roos shampoo maar dit werkt niet.. Iemand enig idee?

Haarmannetje
8 oktober 2004, 00:08
Ik raad je aan je huisarts te bezoeken. Je zou ook Rooscure kunnen proberen (één van de weinige commerciele shampoo's die roos bij de oorzaak aanpakt), maar voor de zekerheid is je huisarts geen overbodige luxe.

Grote kans dat hij je de shampoo Denorex RX voorschrijft en een 2% keto-gel (dezelfde stof die ook in Rooscure zit, maar dan 1%).

hansworst1
8 oktober 2004, 09:49
waar kan je rooscure kopen?

Tiuri
8 oktober 2004, 09:52
kruidvat, etos.

cop
8 oktober 2004, 21:14
je kan ook een shampoo met seleniumsulfide(selsun,dercos) gebruiken of één op basis van teer(stinkt wel het eerste kwartier)

Eminem
8 oktober 2004, 22:27
Ik blijf bij mijn stand punt dat shampoo waar Ketoconazol inzit het beste werkt tegen roos en jeuk. ;)

Ik heb jaren last van roos gehad, maar na maar 2 keer dat spul gebruikt te hebben was ik er gelijk vanaf, echt ongelofelijk !

pizzacat
8 oktober 2004, 23:32
Daag,

Ik heb al een tijdje last van een soort hardnekkige roos, het kriebelt heel erg en ik heb schilfers op me hoofdhuid.
Ik heb het nu al verschillende keren gewassen met verschillende merken anti roos shampoo maar dit werkt niet.. Iemand enig idee?

Het kan een maand duren voor de roos verdwenen is, gebruik rooscure 2-3 keer per week en als de roos weg is 1 keer per week.

Eminem
9 oktober 2004, 00:01
Het kan een maand duren voor de roos verdwenen is, gebruik rooscure 2-3 keer per week en als de roos weg is 1 keer per week.

Zelf ben ik helemaal van de roos en jeuk af dankzij de Ketoconazol hoofdgel,
maar als ik de shampoo nu maar 1 keer per week gebruik gaat het dan wel werken voor de strijd tegen AGA en is er dan nog wel hergroei mogelijk.. :confused:

pizzacat
9 oktober 2004, 08:02
Zelf ben ik helemaal van de roos en jeuk af dankzij de Ketoconazol hoofdgel,
maar als ik de shampoo nu maar 1 keer per week gebruik gaat het dan wel werken voor de strijd tegen AGA en is er dan nog wel hergroei mogelijk.. :confused:

ik heb het nu ook alleen over een normale 'roossituatie'.