PDA

View Full Version : Roos of Huidschilfers??


Ganescha
11 oktober 2004, 20:40
Hi Iedereen,

Wat k me nu afvraag is : Ik heb sinds mei al last van jeuk en veel haaruitval. Maar nu heb ik al verscheidene middeltjes gehad die niet helpen. Maar het vreemde vind ik dat roos en schilfering 2 verschillende dingen zijn. zo word er ook voor beide wat anders voorgeschreven. Bij roos heb je agressievere middelen dan bij schilfering.. daarvoor hoor je vochtregulerende shampoo te gebruiken.

Dus... nu heb ik het idee dat ik al die tijd het idee heb dat ik roos heb (waar mij geen duidelijkheid over is gegeven, maar dat het waarschijnlijk toch schilfering is..

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee of misschien een idee wat ik evt zou kunnen hebben of advies etc.. Alle anti roos middeltjes hebben namelijk totaal geen effect gehad :S En zo langzamerhand trek ik wel heel negatief weg.. Ben de pijn op mijn hoofd ECHT ZAT!!

Jolleke
23 oktober 2004, 13:40
hoihoi


Misschien is Dercos van Vichy iets voor je.....is te koop bij de apotheek. Ze verkopen het in 2 verschillende roos-soorten de vettige roos en de droge roos!
Ik zelf heb er goede ervaringen mee! Mijn hoofdhuid is "schoon" en voelt een stuk prettiger aan.

Groet Jolleke