PDA

View Full Version : Mijlpaal : 1000 berichten op de TTM-rubriek!


Webmaster
23 mei 2002, 14:15
http://www.haarweb.nl/images/TTM_1000.gif

Beste TTM-lotgenoten,

Vandaag, 23 mei 2002 om 13:07 heeft de TTM-rubriek de magische grens van 1000 berichten bereikt.

Het 1000-ste bericht is geplaatst door Monique3.

Hoewel de gevoellens rond deze 'mijlpaal' een beetje dubbel zijn (aan de ene kant staan we natuurlijk niet te juichen om de moeilijke strijd die velen van jullie voeren), willen wij hier toch even bij stilstaan.

In zeer korte tijd is de TTM-rubriek uitgegroeid tot de snelst groeiende en meest actieve rubriek op het HaarWeb Forum. Wij vinden het zeer bijzonder om te zien dat jullie elkaar op zo'n geweldige wijze ondersteunen door het uitten van jullie ervaringen, gedachten en gevoellens. Bedankt dat jullie ervoor gezorgd hebben dat onze TTM-rubriek een 'warm thuis' is geworden voor al onze TTM-ers!

Via deze weg wil ik tevens van de gelegenheid gebruik maken Monique3 en Bolleke ontzettend te bedanken voor alles wat zij voor hun lotgenoten betekent hebben de afgelopen tijd.

Webmaster HaarWeb.

bolleke
23 mei 2002, 20:48
Beste Webmaster en alle ttm'ers,

Het gaat inderdaad razendsnel vooruit op deze ttm-rubriek...
Op zo'n korte tijd hebben velen van ons, na een jarenlange eenzame zoektocht, lotgenoten gevonden! Voor ieder van ons was dat een ware openbaring... écht een beetje 'thuiskomen'...
Er is ondertussen zoveel geschreven, en voor iedereen is er steeds wel een herkenbaar verhaal. Dat doet deugd, dat lucht op... te weten dat je niet alleen bent.
Maar ieder van ons moet het op zijn eigen manier doen, want voor elkeen is ttm een kwaal met een 'ander verhaal'. Daarom is het ook goed dat we ons kunnen en mogen uiten, dat we niemand veroordelen en dat we elkaar de tijd en de ruimte geven om ons eigen 'ding' te doen op het moment dat ieder van ons eraan toe is...
Ik wil via deze weg onze Webmaster héél hartelijk danken om de kansen die we via deze weg krijgen! Bedankt Webmaster, voor je inzet en zo veel meer....
Monique, jou wil ik speciaal bedanken voor je 'opvang' toen ik pas de beide forums leerde kennen...
Aan iedereen wil ik de voorzichtige raad geven om het allemaal wat rustigaan te doen en vooral hoop ik dat we met z'n allen op dezelfde respectvolle manier met elkaar onze gevoelens en emoties kunnen blijven delen. Want 'delen is helen', en daar ben ikzelf het levende bewijs van!!!
Bedankt iedereen, we hebben nog een lange weg te gaan, ttm laat je niet zo-maar los, maar nu hebben we tenminste elkaar!

Liefs, bolleke