PDA

View Full Version : 95% van de cremes tegen rimpels helpen niet...


Biljartbal
20 oktober 2004, 23:54
...zag ik op RTL Nieuws. En toen kwam onze grote vriend, dhr Boersema aan het woord. Die zei dat de cremes van Loreal en Vichy wel helpen, nog even en hij smeert de mensen die van hun rimpels afwillen AMINEXIL aan.

jongen25
21 oktober 2004, 14:08
Wat een boef is het toch..:mad:

Cloud
21 oktober 2004, 17:14
Ik geloof ook niet in anti-rimpelcrème. Een paar jaar geleden zo rond mijn dertigste verjaardag heb ik in een zwak moment een anti-rimpel oogcrème aangeschaft : duur, en ik heb hem maar een paar keer gebruikt. Ik had de paranoïde indruk dat ik er net rimpels door kreeg :)

Denk dat een goedkope hydraterende crème net zo goed is, en voor de rest, niet roken, zonlicht mijden en geluk hebben met je genen :)

kevin
21 oktober 2004, 22:52
Denk dat een goedkope hydraterende crème net zo goed is, en voor de rest, niet roken, zonlicht mijden en geluk hebben met je genen :)
Ja, ik heb vandaag een test daarover gelezen (had niks te doen op mijn werk :P) en daarin werden cremes vergeleken van 200 euro tot 3 euro en conclusie is dat de goedkoperen beter waren dan de duurderen. De beste was oil of olaz regeneration of zoiets. En nee je kan het verouderingsproces niet tegengaan, maar wel vertragen. De zon doet het meeste schade aan je huid, wat je meestal pas 10tallen jaren verder merkt.

Eefje
22 oktober 2004, 13:14
Fucker :mad:

Haarmannetje
22 oktober 2004, 13:46
Wat is er uberhaupt mis met rimpels? Dat hoort erbij.

Eefje
22 oktober 2004, 15:37
Wat is er uberhaupt mis met rimpels? Dat hoort erbij.

met rimpels niks, maar dat boersma zegt dat het wel werkt kan ik niet uitstaan

Biljartbal
22 oktober 2004, 23:43
met rimpels niks, maar dat boersma zegt dat het wel werkt kan ik niet uitstaan

Precies, die vent vind ik een superoplichter.

En als Aminexil echt zo goed werkt zoals hij beweert, waarom heeft hij die van die superinhammen :confused:

Andastra
23 oktober 2004, 10:30
't Klopt wel hoor, 't enige wat ze eigenlijk doen is de huid hydrateren en doordat je die crème inmasseert doorstaat er 'n betere doorbloeding => minder rimpels

Dus al wat je eigenlijk moet kopen is 'n hydraterende crème, die je ook voor je cellulitis (indien je die hebt dan toch) kan gebruiken, want da's zelfde principe :)

Henk
23 oktober 2004, 10:38
Weet iemand welke cremé's getest zijn, en welke goed of slecht waren.
Ik gebruik zelf Biodertherme Homme. Echt fijne cremé overigens.
Ik hoorde laatst dat gewoon veel water drinken, nog het beste helpt tegen rimpels.

foobar
23 oktober 2004, 22:58
Ik ben een man, dus weet niets van rimpelcremes... althans nog niet.

Maar wel weet ik dat een vriendin van me die huidtherapie studeert zei dat dermatologen Vichy helemaal geweldig vinden.

Zij zelf gebruikt trouwens Oil of Olaz regeneration, ja... weet trouwens niet waarom. Misschien ook die test gelezen.

Nogmaals ik weet 'r niet veel vanaf.. :)

groet.

signorita
8 juli 2008, 00:15
hoi heeft er iemand al ervaring ,of van iemand anders gehoord of de anti rimpel creme van marijke helwegen werkt?
tineke

Hanna
8 juli 2008, 00:54
En wie weet of Breast Grow-tabletten ook een gunstig effect hebben op gezichtsrimpels? Of misschien de lotion van dat merk?

agatha
8 juli 2008, 11:28
Ben nog steeds zeer tevreden over de Aldi creme. Misschien wist de creme van Marijke niet alleen je rimpels weg maar ook je hersen inhoud. Ik zou ermee uitkijken:D

Dundee
8 juli 2008, 15:40
Misschien wist de creme van Marijke niet alleen je rimpels weg maar ook je hersen inhoud. Ik zou ermee uitkijken:D

Ja lijken er hier precies veel op HW te zitten ,die hem al gebruikt hebben ..haha :D

ray
8 juli 2008, 17:15
hoi heeft er iemand al ervaring ,of van iemand anders gehoord of de anti rimpel creme van marijke helwegen werkt?
tineke
http://allerleivanmij.web-log.nl/allerleivanmij/images/marijke_helwegen.jpg

ik zou heel ver weg blijven van alle produkten die die kraai gebruikt of aanprijst.
wat een lelijk gedrocht is dat zeg.

lanny
3 augustus 2008, 00:21
http://allerleivanmij.web-log.nl/allerleivanmij/images/marijke_helwegen.jpg

ik zou heel ver weg blijven van alle produkten die die kraai gebruikt of aanprijst.
wat een lelijk gedrocht is dat zeg.

Nee ik kan hem nergens vinden maar ik heb nu een van Dora