PDA

View Full Version : 18 en al kalend


klaasvaak
21 oktober 2004, 23:56
Hallo ik ben nu net 18 en heb sinds een paar jaar last van kaalheid, 2 grote inhammen die achter de kruin naar elkaar groeien en de kruin begint ook steeds minder te worden. Ik heb er ontzettend veel moeite mee en weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik draag nu bijna elke dag een pet en durf eigenlijk niet zonder meer te lopen. Met andere durf ik er ook niet over te praten zelfs niet met me ouders. Ben wel 1 keer naar de dokter geweest maar die wist niet veel te vertellen en zei dat ik er maar mee moest leven. Dus wat zou ik nou moeten doen?¿

Groetjes klaasvaak.

The Dude
22 oktober 2004, 17:29
Fina!!!Zo snel mogelijk dan...

Tiuri
22 oktober 2004, 17:33
Fina!!!Zo snel mogelijk dan...
The Dude, pas op met dit soort adviezen. Je kunt iemand nooit in 1 zin adviseren. Aan fina zijn ook wat nadelen verbonden en klaasvaak moet zelf ff overwegen of ie het wil of niet.

@ klaasvaak: kijk even in de medicijnen/haargroeimiddelenrubriek. Er zijn tientallen opties mogelijk, verwacht alleen geen gigantisch goede resultaten. Het haarwoordenboekje en de FAQ kunnen je ook helpen.

Succes.!

The Dude
22 oktober 2004, 18:09
srry Tiuri maar ik ben zelf 18 en al kalend. Dit is zeker niet leuk zo vroeg en met fina heb ik zeker het haar behouden dus het heeft me zeker geholpen.
Dus ik wil hem ook gewoon helpen :)