PDA

View Full Version : Rocco, graag jouw advies


andre
25 mei 2002, 00:01
Ha Rocco,

ik heb last van beginnende haaruitval (AA) en heb daarom een afspraak gemaakt bij het haarkabinet om zo ProHair te gaan bestellen. Ook gebruik ik de shampoo Rooscure die je had aangeraden.

Ook raad je aan om zinc en vitamine B6 als ondersteunig te gaan gebruiken. Bedoel je daar nu mee dat je dus bij de drogist een potje zinc en vitamine B6 moet halen en vervolgens elke dag van ieder een tablet moet innemen?

Als ik het medicijn Pro Hair en de Shampoo Rooscure en vitamine B6 en zinc gebruik zijn deze middelen dan afdoende om haaruitval te voorkomen of raad je mij nog wat anders aan???

Alvast bedankt voor je antwoord.

André

Rocco
25 mei 2002, 21:36
Als ik het medicijn Pro Hair en de Shampoo Rooscure en vitamine B6 en zinc gebruik zijn deze middelen dan afdoende om haaruitval te voorkomen of raad je mij nog wat anders aan???

Andre, Prohair ( Finasteride ) alleen op zich is al min of meer voldoende om je haaruitval te stoppen. Rooscure ( Ketoconazole ) is een ondersteuning. Rooscure zorgt ervoor dat je hoofdhuid zich optimaliseert. Zo hebben de haren een betere leefomgeving om te groeien. Naast de DHT heb je ook een lichaamseigen aanval op de haarwortels via de hoofdhuid, dit heet in het Engels " inflammation". Rooscure stopt deze aanval rondom je haarwortels. Zo raken je haarwortels niet chronisch beschadigd.

Zinc en B6 helpen bij bepaalde individuen. Je moet het maar een keer proberen. Zinc en B6 in combinatie gaan 5ar tegen.Mij maakte het heel erg "geil". TE geil, is ook niet altijd goed ;) Deze kun je gewoon bij je drogist halen. 1 tablet Zinc en 2tabletten B6 dagelijks.

Finasteride en Ketoconazole, die MOET je gebruiken, wil je echt wat aan je haaruitval doen.

Als je toch bij Dr Boersma bent, binnenkort, kun je hem zelf vragen wat hij van Ketoconazole vindt. Je zult zien hoe enthousiast hij zal reageren.


Groetjes en succes

hans
10 juni 2002, 14:36
Hey Rocco (of iemand anders die hier wat over weet)
Ik gebruik net als jij FNS en wil (als het even mee zit vanaf morgen) hiernaast ook Rooscure gaan gebruiken. Nu heb jij ergens gezegd dat Rooscure geen elke dag shampoo is, maar dat je het om de dag of om de twee dagen moet gaan gebruiken. Wat gebruik jij de andere dagen dan om je haar te wassen voordat je FNS opdoet, aangezien je je haar moet hebben gewassen? En is het niet bezwaarlijk om twee soorten shampoo te gaan gebruiken als Rooscure al als een niet-alledaagse shampoo wordt gezien, wat toch eigenlijk betekent dat het bezwaarlijk is voor je haar/hoofdhuid om het elke dag te gaan gebruiken.
Groeten,
Hans

Rocco
11 juni 2002, 17:46
Gebruik Rooscure 2 maal per week. Hij is zo krachtig dat de werkzame bestandsdeel ( keto ) meerdere dagen op en in je hoofdhuid actief is.

Gebruik normaal een shampoo die je gewend bent. Voor je Rooscure opdoet was snel je haar met je normale shampoo en daarna met Rooscure,laat deze wel even inwerken.

Voordat je FNS opdoet moet je ook even je haren wassen. Het is belangrijk dat je hoofdhuid schoon is.

Ik gebruik naast Rooscure, Andrealon elke dag shampoo.


Groetjes