PDA

View Full Version : Zelfvertrouwen totaal verdwenen door haaruitval


Equilibrium
26 oktober 2004, 03:37
Ik heb op dit forum eerder ook al eens gepost, ik wist toen niet zeker of ik wel naar Gho moest of niet, echter is mijn haar zodanig verminderd dat ik totaal hopeloos ben geworden en genoegen wil nemen met elk beetje haar. Ik heb in ongeveer 3 tot 5 maanden enorm veel haar verloren en ik weet dat als het zo blijft doorgaan het gewoon geen gezicht meer is na een tijdje(nu trouwens ook niet echt). Ik heb nooit problemen gehad als het aankwam op meisjes, zelfvertrouwen etc. maar kort geleden heeft mijn vriendin het uitgemaakt(10 september om precies te zijn)en ik heb het gevoel dat het door mijn haar komt ookal laat ze dat niet merken. Als ik bijv. naar mijn werk loop door de stad dan lijkt het wel alsof de meisjes me opeens niet meer zien, vroeger was dat dus anders en ik baal daar dus ENORM van, in zo een korte perdiode ben ik mijn vriendin verloren, is mijn zelfvertrouwen 0,0, en ben ik zo bang dat ik voor de rest van mijn leven vrijgezel blijf.

Ik zou hierbij graag wat advies willen, is een Ht in mijn geval toch niet zo een slecht idee(omdat ik toch haast niks te verliezen heb)of moet ik dan toch als een kale door het leven?:crybaby: :P

Alvast bedankt
-Eq

Haarmannetje
26 oktober 2004, 08:06
Hallo Equilibrium,

Vervelend dat je er zo onder te lijden hebt. Of je wel of geen HT wilt moet je uiteindelijk zelf bepalen. In principe hoef je dus niet kaal door het leven, als je dat niet wilt. Maar ik vind dat je je toch moet afvragen wat nu eigenlijk het probleem is. Je zegt dat je vriendin het heeft uitgemaakt. Ik vind het vervelend voor je, want ik bespeur aan jouw kant wat ongeluk wat dat betreft (als het aan jou had gelegen, hadden jullie nog steeds verkering, toch?). Maar daar heb ik twee opmerkingen over:


Je vriendin heeft het uitgemaakt om andere redenen, zoals het feit dat jij onzeker en/of negatief bent geworden. Geloof mij, dat merk je wel degelijk aan een persoon. Het is niet je haar, maar je karakterverandering vanwege je haaruitval.
Je vriendin is wel vertrokken vanwege je haaruitval, maar dan zou dat een zegening moeten zijn voor je. Nu weet je tenminste wat je aan haar had (als dit de reden is hè).


Verder zeg je ook dat meisjes op straat nu niet meer de aandacht aan je schenken dan eerst. Maar hier geldt precies hetzelfde. Tuurlijk, er zijn meisjes die afknappen op een kaal hoofd (net zoals er meisjes zijn die afknappen op jongens met sportschoenen, op jongens met overhemden, op jongens met krullen enzovoort enzovoort). Maar wat maakt dat uit. Dacht je werkelijk dat je wel ieder meisje kan krijgen als je haar hebt? Lijkt mij sterk. Verder speelt ook uitstraling weer een enorme rol hier. Of je het bewust doet of niet, maar het lijden van jou uit zich in je uitstraling. Als mens kun je redelijk goed inschatten of iemand die je tegenkomt goed in zijn vel zit of niet. Als je zo radeloos bent zoals jij, dan valt dat van je gezicht af te lezen en ja, dat vinden de meesten ook niet zo aantrekkelijk.

Ik heb het zelf een geprobeerd tijdens een wandeling in de stad. Ik zette opzettelijk een chagrijnig gezicht op en ik kon het wel schudden met de aandacht. Maar toen zette ik een vrolijk gezicht op met heldere blik enzovoort en of je het wilt geloven of niet, maar de aandacht was weer terug (niet bij ieder meisje uiteraard) :). Er zeiden zelfs een paar meisjes spontaan "hoi".

Equilibrium, ik wil je lijden niet bagateliseren en je het recht "ontnemen" om er iets aan te doen, maar je moet één en ander denk ik wel in het juiste perspectief plaatsen, anders wordt het ondraaglijk. Je hebt er niets aan, om jezelf zo in een slachtofferrol te plaatsen en kijk ook eens om je heen. Zie jij dat alle jongens met een meisje aan hun zijde een volle bos haar hebben? Ik niet hoor, ik zie net zoveel kale/kalende jongens. En waarom? Omdat het ze niets boeit.

Equilibrium
27 oktober 2004, 00:55
Bedankt voor je reactie Haarmannetje,

Ik weet dat het ook aan uitstraling e.d. ligt, maar een kaal hoofd zou bij mij TOTAAAL niet staan omdat ik geen rond hoofd heb, mijn broer is bijna kaal maar bij hem ziet het er zelfs mooi uit en zelfs stoer om het maar zo te zeggen. Ik denk dat ik een HT ga overwegen maar ik wil er nog ongeveer een maandje goed over nadenken, want om nou altijd een petje te dragen als ik uit huis ga is ook niks voor mij. Ik maak me meer zorgen om me haar dan om me ex-vriendin :P, mede dankzij jou en anderen begin ik het allemaal weer wat zonniger in te zien.

Nogmaals hartelijk bedankt!:cool:

Haarmannetje
27 oktober 2004, 08:27
Mooi dat je mijn bericht zo goed hebt ontvangen en dat je mede daardoor de zaak wat zonniger inziet :). Maar ik weet wel wat je bedoelt met de vorm van je hoofd. Dat is denk ik ook de grootste angst bij ons allen: als het gebeurt, staat het ons dan? Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand gezien die een kaal/kalend hoofd had, waarbij het niet stond.

cherifo
22 november 2004, 00:05
Bedankt voor je reactie Haarmannetje,

Ik weet dat het ook aan uitstraling e.d. ligt, maar een kaal hoofd zou bij mij TOTAAAL niet staan omdat ik geen rond hoofd heb, mijn broer is bijna kaal maar bij hem ziet het er zelfs mooi uit en zelfs stoer om het maar zo te zeggen. Ik denk dat ik een HT ga overwegen maar ik wil er nog ongeveer een maandje goed over nadenken, want om nou altijd een petje te dragen als ik uit huis ga is ook niks voor mij. Ik maak me meer zorgen om me haar dan om me ex-vriendin :P, mede dankzij jou en anderen begin ik het allemaal weer wat zonniger in te zien.

Nogmaals hartelijk bedankt!:cool:

hallo Equilibrium ..heb je al beslist ivm een haartransplantatie?
en hoe gaat het persoonlijk met je?

Equilibrium
22 november 2004, 16:22
hallo Equilibrium ..heb je al beslist ivm een haartransplantatie?
en hoe gaat het persoonlijk met je?Hallo Cherifo,

Persoonlijk gaat het heel slecht met mij omdat ik er erg onder lijd(haaruitval)
en hoe meer ik ga afwachten hoe erger de situatie word, ik ben dus van plan in januari een HT te ondergaan, ik weet nog niet precies waar maar daar kom ik tot die tijd wel achter.:crybaby:

cherifo
22 november 2004, 22:48
Hallo Cherifo,

Persoonlijk gaat het heel slecht met mij omdat ik er erg onder lijd(haaruitval)
en hoe meer ik ga afwachten hoe erger de situatie word, ik ben dus van plan in januari een HT te ondergaan, ik weet nog niet precies waar maar daar kom ik tot die tijd wel achter.:crybaby:

ja ik zit ook een beetje in die situatie hoor..maar het probleem is dat het zo duur is en dat litteken hé..

hoi
23 november 2004, 15:31
Ik snap precies wat je hebt. Ik heb precies het zelfde. Maar ik kan je helaas geen tips geven ik probeern het eerst met wat shampoo's enzo en hopelijk kan ik het 1. stabiliseren dat is al heel erg belangrijk voor mij. Als ik het precies kan houden zoals nu, vooral laatste dagen gaat het erg hard dus dat wil ik gelijk stoppen. Ben ik al te vreden maar ik ben bang dat het alleen maar erger gaat worden. Wat je zegt aandacht, ik heb precies het zelfde. Ik viel altijd goed in de smaak bij de dames, dat kreeg ik van ze te horen, dat merkte ik aan ze. Maar laatste half jaar/jaar is dat ook heel erg afgenomen. En ik denk zelf ook dat het door mijn haar kom. Helaas maar zo is het wel. Ik hoop snel een oplossing te vinden.

Equilibrium
24 november 2004, 01:18
ja ik zit ook een beetje in die situatie hoor..maar het probleem is dat het zo duur is en dat litteken hé..
Dat litteken is inderdaad een probleem als je je haar kort wilt houden, ik zelf dacht eraan om mijn haar dan wat langer te houden dan normaal, zodat de litteken niet/nauwelijks zichtbaar is, en de prijs...ik zal er maar wat voor over moeten hebben denk ik, en als het achteraf dan toch een verkeerde keuze is geweest...ik heb het tenminste geprobeerd. Zo denk ik er dan weer over, maar ja dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten;)

Equilibrium
24 november 2004, 01:23
Ik snap precies wat je hebt. Ik heb precies het zelfde. Maar ik kan je helaas geen tips geven ik probeern het eerst met wat shampoo's enzo en hopelijk kan ik het 1. stabiliseren dat is al heel erg belangrijk voor mij. Als ik het precies kan houden zoals nu, vooral laatste dagen gaat het erg hard dus dat wil ik gelijk stoppen. Ben ik al te vreden maar ik ben bang dat het alleen maar erger gaat worden. Wat je zegt aandacht, ik heb precies het zelfde. Ik viel altijd goed in de smaak bij de dames, dat kreeg ik van ze te horen, dat merkte ik aan ze. Maar laatste half jaar/jaar is dat ook heel erg afgenomen. En ik denk zelf ook dat het door mijn haar kom. Helaas maar zo is het wel. Ik hoop snel een oplossing te vinden.Shampoo's heb ik ook geprobeerd, echter zonder resultaat. Ik hoop dat er gauw een goed middel komt tegen haaruitval. Wat betreft de dames, tjah...ik heb nu tenminste meer tijd om aan mijn toekomst te werken i.p.v. achter de dames aanhobbelen. Ik probeer op dit moment gewoon alles wat positiever in te zien en hoop dat ik de juiste keuzes zal maken.

4roluca
24 november 2004, 01:25
Ik snap precies wat je hebt. Ik heb precies het zelfde. Maar ik kan je helaas geen tips geven ik probeern het eerst met wat shampoo's enzo en hopelijk kan ik het 1. stabiliseren dat is al heel erg belangrijk voor mij. Als ik het precies kan houden zoals nu, vooral laatste dagen gaat het erg hard dus dat wil ik gelijk stoppen. Ben ik al te vreden maar ik ben bang dat het alleen maar erger gaat worden. Wat je zegt aandacht, ik heb precies het zelfde. Ik viel altijd goed in de smaak bij de dames, dat kreeg ik van ze te horen, dat merkte ik aan ze. Maar laatste half jaar/jaar is dat ook heel erg afgenomen. En ik denk zelf ook dat het door mijn haar kom. Helaas maar zo is het wel. Ik hoop snel een oplossing te vinden.
Hallo, iedereen..
Ik (vrw54) begrijp julie lijden ten volle..maar het is nu eenmaal genetisch bepaald. Voor een vrouw is dit een levensramp..een man kan er beter laten aan werken.. een kleinere haarzone en dunner haar kan best voor een man en is zelfs sexy vind ik..maar als je een weelderige haarbos van een 17jarige wil..ja, dan is er een probleem...
Ook ik lijd verschrikkelijk..en de maatschapij kijkt bedenkelijk op je neer als je als vrouw een haarwerk moet dragen,soms volgen er stomme beledigende vragen..dit is niet zo voor mannen.
Veel moed!
Groeten.

Equilibrium
24 november 2004, 01:37
Hallo, iedereen..
Ik (vrw54) begrijp julie lijden ten volle..maar het is nu eenmaal genetisch bepaald. Voor een vrouw is dit een levensramp..een man kan er beter laten aan werken.. een kleinere haarzone en dunner haar kan best voor een man en is zelfs sexy vind ik..maar als je een weelderige haarbos van een 17jarige wil..ja, dan is er een probleem...
Ook ik lijd verschrikkelijk..en de maatschapij kijkt bedenkelijk op je neer als je als vrouw een haarwerk moet dragen,soms volgen er stomme beledigende vragen..dit is niet zo voor mannen.
Veel moed!
Groeten.Beste 4roluca,

Ik zelf vind dat ik een belangrijke deel van mijn jeugd aan het missen ben(19jr)
ik ben een lange tijd depressief geweest maar dat ging eindelijk goed tot ik haarverlies kreeg en mijn vriendin mij verliet. Dat kwam erg hard aan en het lijkt net alsof ik in 1 klap alles kwijt ben geraakt, in zo een korte periode ben ik van gelukkig mens naar zeer ongelukkig mens geworden.

Juist toen ik dacht dat alles weer goed ging en ik EINDELIJK weer kon genieten van het leven...ging het juist toen verkeerd, ik vind het jammer dat het op zo een manier is gegaan. Ik wou dat ik alles opnieuw kon doen maarja, helaas zal dat niet gaan en is het nu te laat voor mij om nog te kunnen genieten van het leven. Ook ik heb laatste tijd veel beledigende opmerkingen moeten aanhoren, zoals: je ziet er niet uit man wat is er met je haar gebeurd, enorm pijnlijk natuurlijk maar ik moet en zal hun laten zien dat ik dit niet zomaar laat gebeuren. Vandaar dat ik nu opeens graag een HT wil.

Uiteraard zal ik jullie er ook van op de hoogte houden hier op haarweb

gr.
-Equilibrium

Henk
24 november 2004, 21:08
Ik zelf vind dat ik een belangrijke deel van mijn jeugd aan het missen ben(19jr)
ik ben een lange tijd depressief geweest maar dat ging eindelijk goed tot ik haarverlies kreeg en mijn vriendin mij verliet. Dat kwam erg hard aan en het lijkt net alsof ik in 1 klap alles kwijt ben geraakt, in zo een korte periode ben ik van gelukkig mens naar zeer ongelukkig mens geworden.

Daarom is dit denk ik ook helemaal een verkeerd moment om een beslissing te nemen om een ht te nemen of niet. Je kunt nu niet helder denken.
Zorg eerst dat je je problemen oplost die los staan van je haarproblemen.
Het is natuurlijk makkelijk om al je problemen te koppelen aan je kaalheid.
Door je kaalheidprobleem op te lossen zou je dan alle problemen op kunnen lossen. Maar zo werkt het echt niet.
Als je je nu al ellendig en onzeker voelt door je haar, dan zal dat zeker nog niet opgelost zijn nadat je een ht hebt gedaan.
Als je een paar jaar verder bent zul je hoogstwaarschijnlijk zelfs met een ht nog minder haren hebben dan nu. Dus als je je nu al onzeker voelt...
Je moet zelf weten of je een ht wil doen, het is tenslotte jouw lichaam, maar mijn advies is om je beslissing niet te laten beïnvloeden door paniek.
Angst is nog steeds een slechte raadgever.

Ook ik heb laatste tijd veel beledigende opmerkingen moeten aanhoren, zoals: je ziet er niet uit man wat is er met je haar gebeurd, enorm pijnlijk natuurlijk maar ik moet en zal hun laten zien dat ik dit niet zomaar laat gebeuren. Vandaar dat ik nu opeens graag een HT wil.

Zelfs na een ht zul je nog zulke opmerkingen horen, en misschien nog wel meer.

Succes met je strijd, want zoals zovelen hier weet ik ook wat je meemaakt.

Groet, Henk.

Equilibrium
25 november 2004, 19:52
Als je je nu al ellendig en onzeker voelt door je haar, dan zal dat zeker nog niet opgelost zijn nadat je een ht hebt gedaan.
Als je een paar jaar verder bent zul je hoogstwaarschijnlijk zelfs met een ht nog minder haren hebben dan nu. Dus als je je nu al onzeker voelt...
Je moet zelf weten of je een ht wil doen, het is tenslotte jouw lichaam, maar mijn advies is om je beslissing niet te laten beïnvloeden door paniek.
Angst is nog steeds een slechte raadgever.

Zelfs na een ht zul je nog zulke opmerkingen horen, en misschien nog wel meer.

Succes met je strijd, want zoals zovelen hier weet ik ook wat je meemaakt.

Groet, Henk.Beste Henk,

Waarom zou ik na een paar jaar minder haar hebben? Als ik bijv. mijn haargrens verlaag en dus de voorkant wat opvul, dan zal dat tog wel op zijn plaats blijven? En stel we zijn een paar jaar verder, als ik dan wat meer kaal ben richting de kruin dan denk ik toch echt dat ik erger kaal zou zijn als ik die HT niet zou hebben gedaan, ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben maar ik hoop dat je dat even kunt uitleggen:)

w.b. die litteken, daar maak ik me niet al te veel druk om eigenlijk, omdat het mij vooral om de voorkant gaat. Ik hoop ook dat ik tot januari genoeg informatie heb over wat nou echt het beste is en of een HT nou echt zo een slecht idee is of misschien best een oplossing

gr
-Eq

Henk
25 november 2004, 20:41
Waarom je over een paar jaar minder haar zult hebben?
Dacht je dat jouw haarverlies zou stoppen als je een ht hebt gedaan?
En tuurlijk als je een ht laat doen, dan ben je over een paar jaar minder kaal dan als je geen ht had laten doen. Maar is minder kaal dan nog bevredigend genoeg? Misschien ben je over een paar jaar wel liever kaal dan minder kaal en een litteken op je achterhoofd.
Denk er goed over na. Het is een onomkeerbaar iets.
Als je bijvoorbeeld een haarwerk opzet, dan kun je het weer afzetten als het je niet bevalt. Maar bij een ht gaat dit niet op, en al helemaal niet als je de strip-methode doet.
Zelf vind ik dat je nog behoorlijk jong ben om een ht te laten doen.
Probeer je leven een beetje op orde te krijgen. En neem dan een beslissing.
Je kunt altijd nog beslissen of je het doet of niet. Die keuze ligt geheel bij jou.
Maar als je eenmaal een ht heb laten doen, dan kun je het niet meer terugdraaien.

Groet, Henk.

veens764
25 november 2004, 21:06
ha die henk ken je me nog jij belde mijn nog op omdat ik ook een ht had laten doen bij hairplus
nou het is bijna zover bij mij is de ht zo langersamerhand aan het verdwijnen
ik was er 25 september nog geweest om te laten zien hoe het ervoor stond
zal binnekort een foto sturen in en in triest er is een grandiose fout gemaakt bij mij dat wiullen ze niet toegeven,heb er sinds de ht een erg pijnlijke hoofhuid aan overgehouden het lijkt wel of er daarna een kleine infectie is gaan onstaan door al die gaatjes die ze in mijn hoofdhuid prikten
het is wel stom toevallig dat allen de getransplanterde haren losraken en niet het bestaande wat ik nog had
ik moet het met de verzekering uitvechten zegt hairplus ze willen niets meer te maken hebben met mij
nou ik wacht nog een paar weekjes en dan neem ik desnoods juridische stappen wat heb ik nou nog te verliesen niets meer
ik pik dit niet al is het het laatste wat ik doe nu moeten ze me wel geloven
of ik en mijn ouders hebben een bril nodig,mijn ouders hebben voor mij nog gespaard om een deel van het geld erbij te leggen triest is het gewoon
ze kunnen wel huilen maar zijn bereid om mij te steunen hiermee
maargoed het ligt nie t aan mij het zit tussen mijn oren zegt hairplus
moeten ze me nou zien
leed is er mij aangedaan en dat pik ik niet
denk allen goed na voordat jullie een ht overweegt ik kan het weten en zoveel andere mensen waarbij het misging,alleen ze ontkennen het dat er iets fout kan gaan of is gegaan
dit verhaal is niet verzonnen het hoeft jullie niet te gebeuren maar dat is
aan ieder
dit stukje schreef ik uit mijn hart


groeten aan alle lotgenoten

4roluca
25 november 2004, 23:40
ha die henk ken je me nog jij belde mijn nog op omdat ik ook een ht had laten doen bij hairplus
nou het is bijna zover bij mij is de ht zo langersamerhand aan het verdwijnen
ik was er 25 september nog geweest om te laten zien hoe het ervoor stond
zal binnekort een foto sturen in en in triest er is een grandiose fout gemaakt bij mij dat wiullen ze niet toegeven,heb er sinds de ht een erg pijnlijke hoofhuid aan overgehouden het lijkt wel of er daarna een kleine infectie is gaan onstaan door al die gaatjes die ze in mijn hoofdhuid prikten
het is wel stom toevallig dat allen de getransplanterde haren losraken en niet het bestaande wat ik nog had
ik moet het met de verzekering uitvechten zegt hairplus ze willen niets meer te maken hebben met mij
nou ik wacht nog een paar weekjes en dan neem ik desnoods juridische stappen wat heb ik nou nog te verliesen niets meer
ik pik dit niet al is het het laatste wat ik doe nu moeten ze me wel geloven
of ik en mijn ouders hebben een bril nodig,mijn ouders hebben voor mij nog gespaard om een deel van het geld erbij te leggen triest is het gewoon
ze kunnen wel huilen maar zijn bereid om mij te steunen hiermee
maargoed het ligt nie t aan mij het zit tussen mijn oren zegt hairplus
moeten ze me nou zien
leed is er mij aangedaan en dat pik ik niet
denk allen goed na voordat jullie een ht overweegt ik kan het weten en zoveel andere mensen waarbij het misging,alleen ze ontkennen het dat er iets fout kan gaan of is gegaan
dit verhaal is niet verzonnen het hoeft jullie niet te gebeuren maar dat is
aan ieder
dit stukje schreef ik uit mijn hart


groeten aan alle lotgenoten

HI Veens,
Wat heb jij toch een brute pech,vreselijk vind ik dit voor jou.. men vraagd er nu eenmaal niet om!
Ik begrijp wat je voelt.
VEEL MOED!
Terloops in Mechelen is de beste haarkliniek van Belgie.
:) Groeten -Lu-

Equilibrium
26 november 2004, 23:44
Hallo beste mensen,

Ik ben sinds eergisteren gestopt met roken, zal dit enig effect hebben op de haaruitval? Ik hoop van wel want eigenlijk is dat de enige reden dat ik gestopt ben:P omdat ik heb gehoord van sommige mensen hier op haarweb dat het de haaruitval alleen erger maakt.

groet,
-eq

4roluca
27 november 2004, 00:56
Beste 4roluca,

Ik zelf vind dat ik een belangrijke deel van mijn jeugd aan het missen ben(19jr)
ik ben een lange tijd depressief geweest maar dat ging eindelijk goed tot ik haarverlies kreeg en mijn vriendin mij verliet. Dat kwam erg hard aan en het lijkt net alsof ik in 1 klap alles kwijt ben geraakt, in zo een korte periode ben ik van gelukkig mens naar zeer ongelukkig mens geworden.

Juist toen ik dacht dat alles weer goed ging en ik EINDELIJK weer kon genieten van het leven...ging het juist toen verkeerd, ik vind het jammer dat het op zo een manier is gegaan. Ik wou dat ik alles opnieuw kon doen maarja, helaas zal dat niet gaan en is het nu te laat voor mij om nog te kunnen genieten van het leven. Ook ik heb laatste tijd veel beledigende opmerkingen moeten aanhoren, zoals: je ziet er niet uit man wat is er met je haar gebeurd, enorm pijnlijk natuurlijk maar ik moet en zal hun laten zien dat ik dit niet zomaar laat gebeuren. Vandaar dat ik nu opeens graag een HT wil.

Uiteraard zal ik jullie er ook van op de hoogte houden hier op haarweb

gr.
-Equilibrium...je nog ouder (jonger) word beste Equilibrium.
En als 10 jaar later je haargrens nog verder verloopt is dit niet meer correkt te herstellen. Wist je dat er kan aan gewerk worder als je een haarstuk draagt en dan is er later niemand mee gemoeid. Maar een snee van de reductie zie je niet meer omdat daar tenslotte haar op gezet wordt. maar een weelderige haarbos met HT kan niet.
Begrijp het nu nog beter je bent nog zo jong!! Zit het in de familie?
:)>MOED!!!!<:) ----Lu----

-->groeten aan iedereen.

Equilibrium
27 november 2004, 01:29
...je nog ouder (jonger) word beste Equilibrium.
En als 10 jaar later je haargrens nog verder verloopt is dit niet meer correkt te herstellen. Wist je dat er kan aan gewerk worder als je een haarstuk draagt en dan is er later niemand mee gemoeid. Maar een snee van de reductie zie je niet meer omdat daar tenslotte haar op gezet wordt. maar een weelderige haarbos met HT kan niet.
Begrijp het nu nog beter je bent nog zo jong!! Zit het in de familie?
:)>MOED!!!!<:) ----Lu----

-->groeten aan iedereen.
Het zit inderdaad in de familie, maar ik ben de enige die er zoveel mee zit.
Bij mij staat het gewoon zo slecht:( terwijl ik met me oude haargrens er gewoon veel beter uitzag, pfft ik walg hiervan.

Ik weet het ook allemaal niet meer, een haarstuk..tjah, kheb geen idee of dat wel zou staan bij mij, ik kan het proberen natuurlijk, ach het gaat echt niet meer goed met mij.

bedankt voor je medeleven 4roluca:)vind het erg fijn

Ariba
28 november 2004, 01:12
equi·li·bri·um (het ~, -bria/~s) 1 [med.] evenwicht

Hoi Equilibrium,
Probeer het eens uit een haarwerk, in het begin is het erg moeilijk, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.

;)

Equilibrium
28 november 2004, 03:47
equi·li·bri·um (het ~, -bria/~s) 1 [med.] evenwicht

Hoi Equilibrium,
Probeer het eens uit een haarwerk, in het begin is het erg moeilijk, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.

;)
Kan je bij een haarwerk ook gel gebruiken? En kan je ook je oude kapsel na laten maken?(d.m.v. een foto bijv.)

Ariba
29 november 2004, 20:06
Je oude kapsel na laten maken is zeker mogelijk.

Kijk eens rond op het Haarwerken forum.

hairry
6 maart 2005, 19:29
Kan je bij een haarwerk ook gel gebruiken? En kan je ook je oude kapsel na laten maken?(d.m.v. een foto bijv.)

EQUILLIBRIUM heb je al besloten wat je gaat doen??

Bomberke
9 maart 2005, 09:01
Ik ben ook nog maar een beginnende twintiger en ik heb ook al grote inhammen. Ik scheer mijn haar kort (varieert van 9 tot 4 mm).
Ik heb er ook eerst aan gedacht om een HT te laten doen maar mij lijkt het best wel pijnlijk en de techniek is imo nog niet optimaal. Veel hangt er van af hoe jij jezelf ziet. Toen ik enorme haaruitval had keek ik hele tijd in de spiegel. Ik dacht ik ga gewoon niet passen met een kaal hoofd. Ik kan niet de mooiste vrouwen krijgen (wil ik ook niet). Maar als je goed kan praten met vrouwen doet dit al veel! Vrouwen van niveau daar val ik op. Vrouwen die wat niveau hebben kijken meestal wel naar de persoonlijkheid van een man en je uitstraling.

looneytuner
16 maart 2005, 23:12
Ja Equilibrum, ik kan je ook wel best begrijpen en vind het kut voor jou dat je je zo rot voelt. Luister toch maar goed naar de adviezen van de forumgangers want er zijn hier al een heleboel waarheden gesproken. Je bent echt nog veel te jong voor een HT en je gaat er zeker spijt van hebben. Ik denk dat een ht eerder soelaas biedt voor mensen boven de dertig. Mensen geven veel kritiek op je kapsel? Wel misschien geen slecht idee om eens naar een goeie kapper te gaan en vragen of ie jou aan een goeie look kan helpen. Ikzelf ben dat ook aan het overwegen. Ik ben zware inhammen aan het krijgen en ik begin zwaar te kalen op de kruin. Telkens ik uit de douche kom verschiet ik me een ongeluk. Ik sta zeker niet met een milimeter look omdat mijn hoofd wat lullig gevormd is dus zal er ook iets op moeten vinden. Bruce willis had eens alles afgeschoren en dan een baard + bakkebaarden en djeez that wuz cool! Misschien eens een paar maanden op reis gaan om alles op een rijtje te zetten? Desnoods zoek je een therapeut?