PDA

View Full Version : Proscar te koop


Tiuri
26 oktober 2004, 20:47
Haaaaaaaa mense
aangezien ik aan de duta ga heb ik nog een restpartijtje finasteride. Het is originele proscar uit de Nederlandse apotheek, incl. bijsluiter.

Het zijn in totaal nog 17 pillen van 5mg, dus als je ze in 4ren snijdt is dat nog voor dik 2 maanden (68 dagen) supply.

Ik zeg: bieden maaaaarrrrrrrrrrrrrrr....:D (via PM het liefst)

Lucky
26 oktober 2004, 23:00
Als ik nou eens zeg dat je die Proscar in je **** mag douwen. :)

Geef mij maar originele propecia vanaf het internet.

Even de prijs drukken. ;)

Tiuri
26 oktober 2004, 23:27
Als ik nou eens zeg dat je die Proscar in je **** mag douwen. :)

Geef mij maar originele propecia vanaf het internet.

Even de prijs drukken. ;)
hahahaha :D
ach proscar kost echt geen flikker hoor, dus prijs drukken is niet nodig. ik ga er niet meer dan 20 euro voor vragen excl verzendkosten.

opzichgoed
27 oktober 2004, 01:39
ik heb je ge-PM-ed.

Tiuri
27 oktober 2004, 10:58
sorry, het is al verkocht.

opzichgoed
27 oktober 2004, 14:19
Ok jammer.
Admin close thread please.... :D

broekie
27 oktober 2004, 16:16
Ok jammer.
Admin close thread please.... :D

Maar ik heb nog wel wat voor je liggen.

Tiuri
27 oktober 2004, 16:34
Maar ik heb nog wel wat voor je liggen.
Broekie,
het is inmiddels duidelijk dat jij fina en duta verkoopt. Ik ga vanaf nu dit soort posts van jou niet meer tolereren.

Duidelijk is dat jij niet meer alleen je eigen restpartijen verkoopt, maar er een handeltje in bent begonnen. Dat valt onder "commerciële activiteiten". Het huishoudelijk reglement (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=761) zegt hierover:

• Adverteren
Het eigenhandig plaatsen van commercieële berichten is NIET toegestaan op HaarWeb. Voorbeelden hiervan zijn : het vermelden van open dagen, het promoten van eigen produkten, enz.
Als je een produkt, service of evenement wilt promoten, neem dan contact op met webmaster@haarweb.nl.
Als je doorgaat met dit soort berichten posten zal ik deze posts verwijderen of bewerken. Bovendien ga je dan geheel bewust tegen onze huisregels in, wat vervelende gevolgen kan hebben.

broekie
27 oktober 2004, 18:18
[QUOTE=Tiuri]Broekie,
het is inmiddels duidelijk dat jij fina en duta verkoopt. Ik ga vanaf nu dit soort posts van jou niet meer tolereren.

Wat ben jij een hypocriet man. Mensen deze Tiuri heeft mij zelf benaderd vorr DUTA af te nemen. Nu biedt hij zelf zijn handel aan en zeikt over een ander.

Fijne moderator is hij, laten ze hem maar gauw royeren.

Lies86
27 oktober 2004, 18:44
Hey jongens,

Ik heb geen fina, en geen duta nodig, heb aa dus daar is niks aan te doen.
MAar laten we t ff gezellig houden op t forum.
Ik lees uit gewoonte alle treads, en rondom die medicatieverkoophandelgebeuren ontstaat er veel ruzie viel me op.
Enne broekie, je mag je mening toch uiten?? jij mag dat, laurensje mag dat naar mijn mening ook.
Kan het mis hebben hoor!!! Naar mijn mening is dit forum daar juist voor!
En owkey laurens kan jou berichten maybay (volgens jou ten onrechte) verwijderen maar dat doet hij ook niet zomaar omdat hij je niet mag hoor neem ik aan!!
Je zal dan heus eerst het regelement moeten overtreden!! denk ik dan zo

Groetjes
Lies

Haarmannetje
27 oktober 2004, 18:52
Wat ben jij een hypocriet man. Mensen deze Tiuri heeft mij zelf benaderd vorr DUTA af te nemen. Nu biedt hij zelf zijn handel aan en zeikt over een ander.

Fijne moderator is hij, laten ze hem maar gauw royeren. Broekie, er is een groot verschil tussen het verkopen van je resterende medicatie (weggooien is ook zo zonde) en het hebben van een complete handel waarmee je structureel medicatie aanbiedt.

Lucky
27 oktober 2004, 19:34
Hey Broekie, hou jij ook open dagen ? :)

japiejaap
27 oktober 2004, 20:00
broekie verkoop je ook straaljagers? altijd al een willen hebben. een rode f16 als het kan.

Haarmannetje
27 oktober 2004, 20:04
Hahaha, broekkie staat nu in een hoekkie ;).

Lies86
27 oktober 2004, 20:28
Hey haarmannetje!! ik krijg spontaan jeuk op mijn hoofd als ik naar jou avatar kijk!!!! grrrr kriebel kriebel

Maybay heeft broekie daar ook nog wat tegen.
(mag eigenlijk niet pesten........)

Lies

Haarmannetje
27 oktober 2004, 23:07
Hey haarmannetje!! ik krijg spontaan jeuk op mijn hoofd als ik naar jou avatar kijk!!!! grrrr kriebel kriebel

Maybay heeft broekie daar ook nog wat tegen.
(mag eigenlijk niet pesten........)

Lies Hahahaha :D, tja, ik wil nog even een andere avatar maken een keer (als ik wat meer tijd heb). Ik kreeg al meer negatieve reacties op deze.

klaas
27 oktober 2004, 23:16
Tiuri waar heb je je duta besteld

Tiuri
27 oktober 2004, 23:35
Tiuri waar heb je je duta besteld
ik heb het bij mn apotheek gehaald op recept.

Lies86
28 oktober 2004, 11:01
Hahahaha :D, tja, ik wil nog even een andere avatar maken een keer (als ik wat meer tijd heb). Ik kreeg al meer negatieve reacties op deze.
Dat hoeft nou ook weer niet, maar krijg echt kriebel als ik er naar kijk hahaha
En t jeukt al zo op dat hoofd van mij!!

Lies

klaas
28 oktober 2004, 12:02
Tiuri, met welke papieren ben je naar de huisarts gegaan? K wil ook wel gaan alleen als k er naar toe ga van jah... k wil duta tegen mijn kaalheid, kleine kans dat k het krijg. WIl graag goed voorbereid gaan

broekie
29 oktober 2004, 12:51
Hey Broekie, hou jij ook open dagen ? :)

no problem :P

broekie
29 oktober 2004, 12:52
Hahaha, broekkie staat nu in een hoekkie ;).

No way, Broekie laat zich niet kisten :crybaby:

broekie
29 oktober 2004, 12:52
[QUOTE=Lies86]Hey haarmannetje!! ik krijg spontaan jeuk op mijn hoofd als ik naar jou avatar kijk!!!! grrrr kriebel kriebel

Maybay heeft broekie daar ook nog wat tegen.
(mag eigenlijk niet pesten........)

Wat dacht je van een keertje wassen
:P

Lies86
29 oktober 2004, 14:37
Kan wel wassen broekie,
Maar heb geen haar meer op mijn hoofd. Ben zo kaal als een biljartbal.
Misschien komt het doordat Alopecia patienten ontstekingen hebben onder hun haarwortels waardoor hun haar ook uitvalt??

Ik weet niet waar je op uit bent, maar ik vind je gewoon een bijdehandje.

Lies

Tiuri
1 november 2004, 17:35
Tiuri , met welke papieren ben je naar de huisarts gegaan? K wil ook wel gaan alleen als k er naar toe ga van jah... k wil duta tegen mijn kaalheid, kleine kans dat k het krijg. WIl graag goed voorbereid gaan
ik heb een paar artikelen die in het haarwoordenboekje staan uitgeprint:
[Studie] Bijwerkingen dutasteride lager dan verwacht (http://www.hairlosstalk.com/newsletter/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=289)
[Studie] Onderzoek naar dutasteride bij BPH (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=24017&postcount=1)
[Studie] Nederlands onderzoek naar dutasteride (http://www.haarweb.nl/forum/showpost.php?p=41909&postcount=270)

Maar er staan ook andere goeie tussen, moet je maar es kijken.