PDA

View Full Version : kale mannen


michael
28 oktober 2004, 12:22
Ik denk dat we beter kunnen stoppen met al die flauwekul en gewoon de tondeuse er over heen moeten halen met zijn allen. Hoor maar wat andere er over vinden. suc6

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/696604.html

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/666629.html

Haarmannetje
28 oktober 2004, 13:48
Volgens mij zijn dat wel bepaalde type vrouwen die daar hun mening geven en juist dat type trekt mij niet zo. Verder gaat het mij om mijzelf. Ik zelf wil gewoon mijn haar houden. Maar op zich wel een fijne gedachte dat er op zo'n manier tegen aan gekeken wordt, mocht het toch nog mis gaan :D.

Bedankt voor de links!

Eminem
28 oktober 2004, 14:43
Ik denk dat we beter kunnen stoppen met al die flauwekul en gewoon de tondeuse er over heen moeten halen met zijn allen. Hoor maar wat andere er over vinden. suc6

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/696604.html

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/666629.html

Ik ben het met Haarmannetje eens.
Als ik zo jou verhaal lees lijkt het alsof het jou alleen gaat om het succes bij de vrouwen.........

Haarmannetje
28 oktober 2004, 14:50
Ik ben het met Haarmannetje eens.
Als ik zo jou verhaal lees lijkt het alsof het jou alleen gaat om het succes bij de vrouwen.........
Dat vermoeden heb ik dus ook. Dat kan natuurlijk en daar is op zich niets mis mee, want iedereen heeft zijn eigen motieven om zijn haar te behouden. Ik wil niet ontkennen dat onzekerheid een rol speelt bij mij, maar dat heeft volgens mij echt niet zoveel met vrouwen te maken. Als ik een leuke vriendin zou hebben waar ik goed mee overweg zou kunnen, zou ik namelijk nog steeds mijn regime aanhouden. Dat weet ik zeker. Het is vooral onderhand een hobby-aspect geworden; een soort kruistocht tegen AGA om uiteindelijk te overwinnen. Als ik zou merken dat mijn regime bijvoorbeeld zijn vruchten af zou werpen, dan zou ik een gevoel van overwinning hebben. Niet zozeer de verlossing dat ik niet kaal zou worden op de korte termijn, maar echt het gevoel van overwinning.

Druifstuif
28 oktober 2004, 16:47
De vrouwen die ik tegenkom hebben nog nooit gezegd dat ze het mooi vonden... Ze zeggen hoogstens dat het ze niet boeit...

michael
28 oktober 2004, 22:10
Mij gaat het helemaal niet om de vrouwen, ik heb zelf al aantal jaar een vriendin. Voor degene met genoeg haar begrijp ik heel goed dat ze met medicijnen hun haar proberen te houden. Mijn eigen situatie is te erg achteruitgegaan de laatste jaren. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je moet kiezen, of ik laat me leven volledig regeren door mijn kaalhied of ik haal de tondeuse erover. Ik zoek voor mezelf een manier om te leven met een kale kop anders blijft er weinig van mijn leven over.

Ik val trouwens ook niet op gabber meisjes maar er zitten ook wel normale tussen. Mij gaat het erom dat een kaal hoofd niet het einde betekend van een normaal leven maar dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden (blijkbaar genoeg volgens deze site)

michael
28 oktober 2004, 22:20
Ik zit trouwens net pas even goed te kijken op deze site en wat me wel op valt is dat deze jongens wel ontzettend veel zelfvertouwen hebben. Het mogen dan bijna wel allemaal gabbers zijn maar ze hebben wel overal poep aan. Ik vind dat wel een hele goede instelling. De meeste van ons zijn de hele dag bezig met onze nadere kaalheid en zo kom je ook een beetje lullig over. Deze jongens gebruiken termen als kaalheid-geilheid, kale mannen-stalen mannen, waar geen haar zit zitten hersens en mischien nog wel de mooiste en daar ben ik ook wel mee eens, HAAR IS VOOR WIJFEN.

tot zover,

michael
28 oktober 2004, 22:31
deze is beter

http://party.snt.utwente.nl/flock?SECTION=forum&ACTION=results&TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=kaal

pizzacat
29 oktober 2004, 19:51
Ik zit trouwens net pas even goed te kijken op deze site en wat me wel op valt is dat deze jongens wel ontzettend veel zelfvertouwen hebben. Het mogen dan bijna wel allemaal gabbers zijn maar ze hebben wel overal poep aan. Ik vind dat wel een hele goede instelling. De meeste van ons zijn de hele dag bezig met onze nadere kaalheid en zo kom je ook een beetje lullig over. Deze jongens gebruiken termen als kaalheid-geilheid, kale mannen-stalen mannen, waar geen haar zit zitten hersens en mischien nog wel de mooiste en daar ben ik ook wel mee eens, HAAR IS VOOR WIJFEN.

tot zover,

Met alle respect...een forumpje is geen graadmeter voor iemands zelfvertrouwen. Mensen die anoniem blijven durven veel meer. Voorbeeld: de bekende scriptkiddies en kleine ettertjes die je online spel verstieren weten in het echte leven doorgaans niet hoe snel ze hun bleke puisterige tienersnuitje moeten verbergen als je in de buurt komt :P

Doet er verder niet zoveel toe, AGA moet zeker niet je leven laten bepalen en als haarbehoud een kansloze operatie wordt moet je idd gewoon de tondeuze gebruiken.

Haarmannetje
29 oktober 2004, 20:49
moet je idd gewoon de tondeuze gebruiken.
Of niet natuurlijk :). Ik bedoel, dat moet je maar niet mooi vinden.

pizzacat
29 oktober 2004, 21:07
Of niet natuurlijk :). Ik bedoel, dat moet je maar niet mooi vinden.

Niets moet natuurlijk, persoonlijk vind ik dan een gemilimeterd kapsel mooier dan een paar laatste flapperende sliertjes haar :P

zucht
29 oktober 2004, 22:42
Ik ben het met Haarmannetje eens.
Als ik zo jou verhaal lees lijkt het alsof het jou alleen gaat om het succes bij de vrouwen.........

Tja... ik ben niet enorm ijdel maar het gaat er me toch om om diezelfde zucht in de spiegel te zien die ik gewoon ben te zien en min of meer zoals ik die wil zien... niets speciaals maar met wat haar op z'n kop in een zijstreepje.

zucht
29 oktober 2004, 22:43
Niets moet natuurlijk, persoonlijk vind ik dan een gemilimeterd kapsel mooier dan een paar laatste flapperende sliertjes haar :P

Dat klopt wel. Een comb-over of zo is het ergste... dan ook liever alles eraf.