PDA

View Full Version : Bloot in de sauna


Anjo
4 november 2004, 22:55
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D
Ik heb het gedaan!
Supertrots op mezelf, want ik ben bloot de sauna in gegaan. Jawel, met mijn blote kop ;) welteverstaan en het was zaaaaalig! Geen knellende haarband (met piratendoekje) op mijn hoofd en heerlijk gezwommen met mijn koppie in het water. Na flinke hitte, heerlijk een koude klets :eek: op mijn blote koppie; gewoon heerlijk genieten, nergens op te letten en geen zorgen om/aan mijn hoofd. Het was echt genieten. Geen geloer of vervelende vragen, gewoon echt niets aan de hand eigenlijk. Ik moet toegeven, het was wel vrouwendag :P , haahahaa.

Voor mij weer een stap in de goede richting. Wellicht volgend jaar met mijn blote koppie de zee in... :eek:

Groetjes van een stoere meid :cool:

Druifstuif
6 november 2004, 19:53
You go girl!

Anjo
6 november 2004, 22:43
Yes!
And you?

Assie
7 november 2004, 20:01
Misschien moeten we toch een keer een meeting houden in de sauna. Gewoon zo'n ruimte huren en met veel meiden van dit forum lekker, zonder het gevoel dat ieder naar je kijkt jezelf kunnen zijn. Dus gewoon met een bloot koppie lekker zweten en klessen.
Wie wil mee? :D

Anjo
7 november 2004, 21:48
Tuurlijk ga ik mee! Ik heb de vuurdoop al gehad (letterlijk... zie een andere thread..) haahahaa. Maar het is echt heerlijk om met je blote koppie te zwemmen en een koude douche te nemen.

Assie, regel jij het even? ;)

Groetjes,

Anjo

Assie
7 november 2004, 22:11
Is goed, ik wil wel wat regelen, maar dan moeten er wel minimaal 10 vrouwen zich opgeven en ook echt meegaan!
Dus kom maar op....
gr. Assie

Anjo
7 november 2004, 22:13
hahaaha... als dat je lukt, krijg je van mij ... zullen we wedden? Misschien dat dan vele meiden zich razendsnel opgeven...

ps. Tel ik voor twee?

Haarmannetje
7 november 2004, 22:14
Mag ik ook mee ;)?

Lies86
7 november 2004, 22:15
Wil opzich wel mee....
Maar ben allergies voor die hitte daar.
Sla dan helemaal dicht en kan met een hevige stoot ventolin weer thuis gebracht worden.... Geen goed plan voor annelies dus!
Maar als we nog eens ergens anders afspreken (geen sauna en geen turksstoombad) ben ik er bij hoor!!!!:D

Anjo
7 november 2004, 22:16
Nee!

Women only.... :P

Anjo
7 november 2004, 22:20
Mag ik ook mee ;)?


Sorry haarmannetje.. ik neem aan dat je een vent bent.. haahahaaa. Maar die nee was dus voor jou bedoeld. Misschien kun je bij de mannen iets regelen? ahahahaaaa. Maar ik ga voor vrouwendag!

Jammer Annelies, ik ben gek op hitte.. haahaaaa. Waar heb ik dat meer gelezen? Maar we gaan in ieder geval eens samen een bakkie doen, toch?

Groetjes,

Anjo

Assie
7 november 2004, 22:21
hehe, ik moet het toch organiseren?
oke, ik heb al een vent...maar even kijken naar haarmannetje moet kunnen :P
Dus haarmannetje..als je durft tussen al die vrouwen....
enne Anjo, jij telt gewoon voor 1!
Jammer lies, weet jij nog iets anders leuks? Gisteren was een bijeenkomst bij trekdrop. We waren maar met ons vieren. Waar was iedereen????
gr. Assie

Anjo
7 november 2004, 22:27
hehe, ik moet het toch organiseren?
oke, ik heb al een vent...maar even kijken naar haarmannetje moet kunnen :P

Ja, ja.. wat bedoel je daar nu mee? Kijken? Sauna is voor ontspanning.. niet om te kijken... haahahaa. Ik ga voor de vrouwendag, want anders kijk ik ook.. Nee, ik ben een keurig meisje en wil geen mannen erbij.. Dus 1 eraf.. haahahaha.. toch.. als dat haarmannetje een echte vent is.. Ik word wel nieuwsgierig!

Verder was ik gisteren heel druk met van alles en nog wat zoals je weet...

Dag!

Anjo

Assie
7 november 2004, 22:31
jaja, druk dus..maar goed, wie weet is haarmannetje ook wel net zo goed ontwikkeld als die knul waar Lies en jij het steeds over hebben. Daar deed je ook niet zo keurig over.... :D
Ik wacht op meerdere aanmeldingen..
weltrusten Assie

Anjo
7 november 2004, 22:36
Ja, Assie.. jij leest ook alles.. haahahaa. Maar die knul kenden Lies en ik allebei. Bovendien is hij wel errug jong.. ;)

Maar oke, jij regelt alles.. ik wacht af.. keurig hè? Dag oudje.. ga maar gauw slapen, gna gna gna... :P
Truste,

Anjo

Lies86
8 november 2004, 12:42
Jammer Annelies, ik ben gek op hitte.. haahaaaa. Waar heb ik dat meer gelezen? Maar we gaan in ieder geval eens samen een bakkie doen, toch?

Groetjes,

Anjo
Hahahaha hijs leuk!! :D :D
Enne zo jong is die yoni niet hoor! hijs bijna 18!!
Tja voor jou is hij maybay jong maar daar kan ik ook niks aan doen!!! ;)
Ik kon helaas niet komen naar trekdrop. moest werken.,
Was het wel leuk?

En naar mijn mening is haarMAN gewoon een MAN hoor!!!
Maja je weet maar nooit he! ;) ;)
Ik zou er geen problemen mee hebben als hij mee ging.... maja ik ga ook neit mee dus dat zoeken jullie maar uit!
Heb best zin om een keer wat af te spreken ergens.

We horen t wel allemaal
Lies

Anjo
12 november 2004, 20:32
Het blijft stil voor ons uitje in de sauna, haarmannetje is natuurlijk ook geschrokken. Mooswindhoos wil trouwens mee, maar die wil haar pruik ophouden. Dat lijkt me echt lachen, gewoon met zijn allen lekker kaal de sauna in en zij met haar pruik op! Hahaaaaa.

Nu, zijn er nog meiden die ook een keertje mee willen?

Groetjes,

Anjo

Assie
13 november 2004, 00:26
hoi anjo,
leuk, heb jij Moos gesproken? Geweldig als ze meegaat!
Ik ga liever zonder iets op m'n hoofd, lekker bloot! hahahaha
Nou dames....WIE GAAT ER NOG MEER MEE?
Ik wacht vol spanning.
gr. Assie

marianneke
14 november 2004, 18:15
Hey meiden!!!!!!!!!!!

Ikke wil ook wel mee hoor!!!! Maar ik ben dan wel net zo'n miep zoals Moos dat ik mijn pruik gewoon ophoudt!
Wanneer is DE dag?

Groetjes Marianneke

Assie
14 november 2004, 20:37
Wat is dit dan toch...het staat nu 2-2 :confused: . 2 met pruik, 2 zonder.
Maar goed, leuk dat je mee gaat. DE dag is nog niet afgesproken, omdat we toch met wat meer mensen willen. Dus dames kom maar we zijn al met ons vieren! :D
Tot snel dan maar,
gr. Assie

Cloud
14 november 2004, 23:40
Voor een saunatje met Haarmannetje steek ik de grens wel even over! ;)

Anjo
15 november 2004, 15:58
Hahahaaa... welke grens? Ik denk dat Haarmannetje zo geschrokken is van mijn reactie, dat-ie erg ver de grens over is gevlucht. Ga je ook mee de sauna in, Cloud? Met of zonder pruik, want Assie houdt de score bij.. haahahaa.

Groetjes,

Anjo

Assie
17 november 2004, 20:43
Zeg cloud, je hebt Anjo nog geen antwoord gegeven.
1. ga je mee?
2. en zo ja, met of zonder pruik op?
Dit voor mijn tussenstand, want als we met 10 personen zijn ga ik het echt regelen. Het zal ergens in het midden van dit land zijn.
Ik hoor het wel.
groetjes Assie :D

Cloud
18 november 2004, 14:42
Hey,

Zou het zeker wel zien zitten, maar de afstand is een beetje groot. Ik woon in Leuven, en heb geen wagen...

Anjo
18 november 2004, 21:41
Jammer, Cloud. Ik weet trouwens wel een oplossing, als er nu veel belgische meiden zijn, komen Assie en ik gewoon naar Leuven (of Antwerpen ofzo). Maken we er gewoon een weekend van, Assie!

Oke. Bij deze dus een oproep voor de zuidelijke dames!
Wie gaat er mee naar de sauna?

Groetjes,

Anjo

Cloud
18 november 2004, 21:46
Leuven of Antwerpen zie ik helemaal zitten.
Andastra, Heidiken..... ?? :)

Van waar zijn jullie trouwens, Assie en Anjo?

Annelies
18 november 2004, 22:15
Ehmm ik vind het allemaal wel erg blootjes... :confused:
mocht ik mezelf over de streep trekken, dan is er nog 1 zonder haar, want ik ga mijn mooie coupe (van synthetisch spul) niet in die hete sauna laten smelten!!!

grtz Annelies

Assie
18 november 2004, 22:51
Oke, ik doe mee!
Willen onze zuiderburen wel even melden waar ik dan een sauna moet regelen, want ik ben daar niet zo bekend! hahhaha
Trouwens, ook even doorgeven of je met of zonder pruik gaat voor mijn lijstje!
Enne... restjes eigen haar is ook goed! We zijn zo makkelijk.
Annelies, een wijs besluit om de pruik af te doen, Anjo kan je vertellen hoe snel zo'n ding smelt!!
Goed, we wachten maar weer af :P
Groetjes Assie

Cloud
18 november 2004, 23:01
Zal eens opzoeken waar er in Vlaanderen goeie sauna's zijn. Ik weet dat er in Gent een hele leuke is, maar misschien is Antwerpen geografisch gezien het interessantste?

Anjo
19 november 2004, 11:34
Oh ja, Cloud. Ik kom uit de buurt van Rotterdam. En als ik de grens oversteek wil ik wel een gezellige sauna, hoor! En lekker eten enzo.. Je ziet, ik krijg er meteen praatjes van.

Laten we eerst maar eens kijken of er meiden zo gek te krijgen zijn..

Groet,

Anjo

Anjo
29 november 2004, 23:26
Helaas. Dat wordt dus niks.. met zijn allen naar de Sauna in Belgie. Het was leuk geprobeerd, maar ik ga wel met een bloot koppie en mijn eigen vriendinnen.. haahaa!

Groetjes,

Anjo