PDA

View Full Version : Hoi!! Ff voorstellen


Malika
7 november 2004, 18:58
Hoi!

Ik ben 23 jaar oud en heb ook te maken met behoorlijk dun haar. Het is zelfs zo erg dat het vreemden op valt. Sinds maart slik ik androcur in combinatie met de diane35 pil. Ik kan nu nog steeds niet merken dat het beter word en ik maak me ernstige zorgen. Ik ben heel erg bang dat ik straks aan een pruik moet ofzo.
Veel mensen geven adviezen over bepaalde manier van je haar wassen, bepaalde oostere oliën die helemaal geweldig zouden moeten zijn en noem maar op.
Wat is jullie ervaring hierin en hoe gaan jullie hier mee om?

Groetjes Malika

Biljartbal
7 november 2004, 21:18
Hoi!

Ik ben 23 jaar oud en heb ook te maken met behoorlijk dun haar. Het is zelfs zo erg dat het vreemden op valt. Sinds maart slik ik androcur in combinatie met de diane35 pil. Ik kan nu nog steeds niet merken dat het beter word en ik maak me ernstige zorgen. Ik ben heel erg bang dat ik straks aan een pruik moet ofzo.
Veel mensen geven adviezen over bepaalde manier van je haar wassen, bepaalde oostere oliën die helemaal geweldig zouden moeten zijn en noem maar op.
Wat is jullie ervaring hierin en hoe gaan jullie hier mee om?

Groetjes Malika

Op welk manier je je haar moet wassen zal echt niet bijdragen aan hergroei of stabilisatie van haaruitval. Zoiets zit echt van binnen...

Tiuri
8 november 2004, 17:20
Hoi!

Ik ben 23 jaar oud en heb ook te maken met behoorlijk dun haar. Het is zelfs zo erg dat het vreemden op valt. Sinds maart slik ik androcur in combinatie met de diane35 pil. Ik kan nu nog steeds niet merken dat het beter word en ik maak me ernstige zorgen. Ik ben heel erg bang dat ik straks aan een pruik moet ofzo.
Veel mensen geven adviezen over bepaalde manier van je haar wassen, bepaalde oostere oliën die helemaal geweldig zouden moeten zijn en noem maar op.
Wat is jullie ervaring hierin en hoe gaan jullie hier mee om?

Groetjes Malika
er zijn wel degelijk shampoos die kunnen werken, zoals ketoconazol-shampoo.

Cloud
8 november 2004, 20:17
Hoi Malika,

Al eens gedacht aan bv. minoxidil?
Ik kan je in elk geval aanraden eens rond te neuzen op het medicijnen/haargroeimiddelen forum en het vrouwenforum.. Ook in het Haarwoordenboekje (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=4459) en de Medicijnen/haargroeimiddelen FAQ (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2903) staat heel wat interessante info.

Succes!
Cloud