PDA

View Full Version : Extensions


iekje
8 november 2004, 20:42
Wie heeft er ervaring met het zetten van extensions ( bijv great lengths). Las op haarweb paar verhalen van vrouwen met ttm maar geen verhalen van vrouwen met AA. Is er iemand die ook dun fijn en weinig haar heeft en hier ervaring heeft. Is er iemand die een tip kan geven voor een goede salon in midden nederland??

Groetjes Iekje

lanne
8 november 2004, 21:29
Wie heeft er ervaring met het zetten van extensions ( bijv great lengths). Las op haarweb paar verhalen van vrouwen met ttm maar geen verhalen van vrouwen met AA. Is er iemand die ook dun fijn en weinig haar heeft en hier ervaring heeft. Is er iemand die een tip kan geven voor een goede salon in midden nederland??

Groetjes Iekje


Hi Iekje,

Ik heb er een paar proef laten zetten.
Het leek me eerst geweldig.
Maar ik ben er van terug gekomen.
De dingetjes waarmee ze bevestigd werden werden zelfs gehalveerd vanwege mijn fijne haar en dan ook minder zichtbaar.
Het ging bij mij zeer doen. Ik draag ook een klipje in mij haar met wat extra haar, misschien dat dat de extensions ook te veel belast heeft.
Maar hoe dan het resultaat was dat mijn haar met haarwortel en al uitgerukt werd na een paar weken dragen. Dat bleek toen ik het eruit knipte omdat ik er gek van werd van die dingetjes in je haar.
Ik moest ook elke keer te goed nadenken als ik een borstel door mijn haar wilde halen.
Wie weet is het wel wat voor jou.
Ik durf het in iedergeval niet meer aan. En je voelt het ook zitten.
Misschien hangt het er ook van af hoe dik je haar nog is en of je je haar los of vast draagt. Ik draag het in een knotje.

groetjes, Lanne

Mailman
9 november 2004, 18:36
Hoi Lanne. Bedoel je dat je het haar niet normaal kunt borstelen met Extesnsions? En om de hoeveel tijd moet je de extensions opnieuw laten zetten? Na m'n 2e behandeling wil ik het op zich wel 's proberen. Het is alleen wat duur.

lanne
19 november 2004, 22:29
Hoi Lanne. Bedoel je dat je het haar niet normaal kunt borstelen met Extesnsions? En om de hoeveel tijd moet je de extensions opnieuw laten zetten? Na m'n 2e behandeling wil ik het op zich wel 's proberen. Het is alleen wat duur.


Yep dat bedoelde ik, ik kon mijn haar tenminste niet normaal borstelen.

Ik weet niet precies hoe lang je met extensions kan lopen.
Ik schat zo'n 1,5 tot 2 maanden, afhankelijk ook van hoe snel je haar groeit en je kapsel.

Gaaf dat die grafts bij jou werkten.
Ik vrees bij mij niet, want zelfs in mijn nek is het dunnen geworden en groeit het korter dan vroeger.
Hoe is dat bij jou?