PDA

View Full Version : Positief bericht


Birgit Jansen
11 november 2004, 09:58
Hallo allemaal,

Ook ik wil toch ook mededeling doen van een positief verhaal.
Ik was onlangs zwanger en na mijn eerste zwangerschap had ik heel veel haarverlies (daarvaar had ik ook al AGA) maar na mijn eerste zwangerschap werd het zichtbaar. Ik was meteen bij mijn tweede zwangerschap op zoek naar een beleid wat ik na deze zwangerschap kon doen om de schade dit keer te beperken.
Ik slik nu:
- finasteride
- diane pil
- en gebruik minoxidil 5%
3 mnd na de zwangerschap heb ik even weer heftig haartuitval gehad wat langzaam minder werd en nu 3 mnd verder is het voor het eerst van mijn leven zo goed als gestopt met haren kamen hooguit 10 haren en na haren wassen ook zoiets.
Dus ik ben super blij, helaas is het wel wat zichtbaar geworden de dunne plekken voorop, het lijkt alsof er wel nieuwe haartjes bij komen (hopen maar). En middels Toppik een strooipoeder kan ik het wat verdoezelen en voel ik me zekerder.
Ik hoop dat ik nog heel wat jaren verder kan zonder haarstukken, maar ja als die tijd aanbreekt dan moet dat gewoon, want het is belangrijk om je zelf verzekerd te voelen.
Nu denk ik wel had ik dit beleid maar eerder gevolg, ik heb al haaruitval sinds mijn 16e jaar toen werd ik niet serieus genomen omdat ik nog zoveel haar had. Daarom als mensen dit lezen die nog in het begin zitten,
er is mogelijk wel wat aan te doen dus!!!!
Als enige denk ik de Finasteride is gevaarlijk bij een zwangerschap en nu heb ik 2 kindjes en ik had er niet aan moeten denken dat er iets met de kindjes verkeerd zou zijn dus in die zin is met misschien beter geen troep te slikken. Nu vind ik mijn welbevinden heel belangrijk en ik werd de laatse tijd depressief van het iedere keer weer plukken haar vinden het hele huis lag ermee bezaaid.
Heerlijk dat ik nu normaal haarverlies heb.
Ik hoop hier anderen mee te helpen, er is dus mogelij kwel wat te doen.

LIefs Birgit

bouman60
17 november 2004, 12:23
Hoi Birgit,

Ik ben heel benieuwd hoe de finasteride je bevalt, heb je last van bijwerkingen, of merk je er helemaal niets van?
Zelf heb ik nu ook het idee dat ik mijn haarverlies redelijk onder controle heb met alle middeltjes die ik nu gebruik. Maar ik twijfel toch nog over finasteride vandaar...

groetjes bouman60

An.
20 november 2004, 17:30
Hallo,

Ik moet nu ook finasteride gaan slikken dus ben heel benieuwd hoe het bevalt.
Hoor veel over bijwerkingen, al iets over bekend?
Wat raden jullie me verder aan om te gebruiken/slikken?
Ik ben wel bij de dermatoloog geweest maar hij raad me de diane aan(slik ik nu), aminixil lotion en dan het medicijn wat alleen bij hem in de kliniek (geldermalsen)
te krijgen is. Ik neem aan dat dit finasteride is.
Verder weet ik niks, hoor hier wel zoveel namen.
Dankje!

xx
An.

Birgit Jansen
22 november 2004, 10:06
Hallo,

Als de andere middelen werken zou ik geen Finasteride slikken. Ik merk er nog geen bijwerkingen van, maar ja hoe het op lange termijn straks gaat weet ik niet.
Misschien is de finasteride bij mij ook niet nodig, ik ben na mijn zwangerchap tegelijk met een drietal dingen begonnen:
minoxidil 5% wat volgens DR Munte beter werkt dan 2% (die ik 5 jaar geleden gerbruikte zonder resultaat)
de Diane 35; die heb ik wel altijd geslikt
en de Finasteride ben ik erbij gaan slikken.
Het werk nu wel maar wat er nu echt werkt weet ik niet of het de combinatie is????

Gezien het feit dat er weinig over bekend is zou ik het dus niet slikken als het niet nodig is want als je de bijsluiter leest staat er dat het voor prostaatkanker patienten is en wat het bij ons vrouwen doet????
Maar ik was onlangs zo depressief ervan en zag oudere vrouwen lopen waarbij ik dacht is het een man of een vrouw (helemaal kaal op hun voorhoofd) en dacht is dat mijn voorland of kan ik het nog afremmen?
Ik moet zeggen ik voel me een stuk beter nu ik niet meer zoveel haartuitval heb het is zo frustrerend al die plukken haar in bad in de borstel en ook door mijn hele huis dat ik zo blij ben dat ik dat nu niet meer heb en daar heb ik veel voor over!!! Maar ja je gezondheid is ook belangrijk.
Dus het is een moeilijke beslissing, maar ik heb er tot op heden nu ik het 5 maanden slik nog geen bijwerkingen van.

Groetjes Birgit

bouman60
22 november 2004, 13:31
Hoi Birgit,

Misschien dat je dan ipv finasteride ook prostaat vitaal van het kruidvat kunt slikken. Sinds ik dat gebruik (pas sinds 2 weken) heb ik bijna geen haaruitval meer! Na het wassen soms maar 1 haar! Ik ben eerst begonnen met pompoenpitten, elders op het forum is daar een uitgebreide thread over. Toen zag ik dit potje bij het kruidvat waar pompoenzaadolie in zit. Ik dacht ik probeer het maar (zoals ik altijd maar van alles uitprobeer), maar ik merk een enorm resultaat. Nou weet ik niet of het toeval is of dat de diane nu pas aanslaat, die slik ik nu sinds maart, of dat het een van de andere middeltjes is, of dat het tijdelijk is.
Ik hoop het natuurlijk gevonden te hebben na al die jaren van aanmodderen!

groetjes Bouman60

feb
22 november 2004, 15:04
Dag Bouman,
Wat fijn zeg dat je nog maar zo weinig haren verliest, ik zit er bijna aan te denken omdat dit (vitaal) ook te gaan gebruiken. Maar ik gebruik al zoveel vitamines zoals visolie msm, p-5-p, hairfit etc behalve prostaat vitaal. Waarom ben je dit gaan gebruiken, puur vanwege die pompoenzaad of zit er nog meer goed spul zin.
Doeg Feb

bouman60
22 november 2004, 16:46
Hoi Feb,

Het is gekomen puur door de pompoenpitten, maar er zitten nog meer dingen in waar hier op het forum positief over wordt gesproken, zoals: Pompoenzaadolie (Cucurbita pepo) 428,5 mg
Brandnetelextract (Urtica dioica) 100,0 mg
Fytosterol 60,0 mg
Orthosiphonextract 50,0 mg
Magnesium 38,0 mg
Rode zonnehoedextract (Echinacea purpurea) 20,0 mg
Vitamine E 10,0 mg
Orootzuur 10,0 mg
Zink 4,0 mg
Zaagpalmextract (Sabal serrulata) 2,5 mg

En zoals je misschien ziet gebruik ik daarnaast ook nog een hele hoop troep!!

groetjes bouman

feb
22 november 2004, 17:38
Hoi Bouman,

Dus je slikt ook nog steeds die pitten, hoeveel gram per dag en waar kun je die kopen?

Doeg Feb

sigur
22 november 2004, 19:23
Hé Feb,

Je kunt pompoenpitten o.a. bij de Eco winkels kopen. Dat zijn dus de biologische winkels zeg maar. Pompoenpitten van 200 gram, van het merk Horizon te koop bij de Gimsel.
Je betaald er rond de 1.75 voor, dacht ik.


Liefs van Sigur

sigur
22 november 2004, 19:31
Hé Bouwman,

Die stof die er in prostaat vitaal zit (zaagpalm ofzo) is dat hetzelfde als saw Palmetto? Of Alopesan? Want dat werkt toch Androgeen verlagend? Misschien dat je daarom veel succes hebt met dit middel?


Liefs

bouman60
23 november 2004, 10:47
Hoi allemaal,

Die pitten slik ik nu niet meer, ik neem aan dat de dosis in de pillen genoeg is. Ik vond het ook zo'n gedoe om aan die pitten te komen, alleen AH of reformzaken hadden ze, maar die hebben we niet in de buurt bij ons. Onder medicijnen/haargroeimiddelen vind je een uitgebreide thread over de pompoenpitten.
Verder zit er in de pillen inderdaad een soort saw palmetto. Misschien dat dat wel goed helpt, ik heb geen idee, het kan ook komen door de diane 35, die slik ik sinds maart, misschien slaat het nu pas aan ofzo.
Vanmorgen mijn haar gewassen en in totaal maar 10 haren eruitgehaald. Normaal waren dat 3 handen vol met haar, dus een enorme verbetering. Zelf heb ik het gevoel dat het door die prostaat vitaal pillen komt maar ik durf het niet te garanderen!!
Na het verven (1x per 3 weken tegen de grijze haren) komt er nog wel veel uit hoor!

liefs

sigur
23 november 2004, 11:27
Hoi Bouman,

Hoelang slik je de Diane 35 al en hoelang slik je de vitaal pillen?

Liefs

bouman60
23 november 2004, 13:41
Hoi Sigur,

De Diane slik ik sinds maart en de vitaalpillen sinds een week of 2-3. Verder gebruik ik sinds ongeveer een maand rooscure en sylidin. Alle overige pillen (vitamines, MSM en Omega 3) slik ik nu een paar maanden. Ik merk pas een verbetering sinds een week of 2 vandaar dat ik de link legde met de vitaalpillen. Maar het kan natuurlijk best met iets anders te maken hebben.


groetjes

sigur
23 november 2004, 13:50
Hé Bouman,

Een haar loopt een aantal maanden achter dus ik denk dat het te maken heeft met iets wat je al langer gebruikt. De Diane misschien?
Ontzettend fijn zeg dat je zo weinig haar verlies hebt!!

Liefs van Sigur

bouman60
24 november 2004, 08:18
Het zou inderdaad ook heel goed met de Diane te maken kunnen hebben. Nu las ik dus net dat die merkloze Diane zo slecht is en ik ben nu al met mijn 2e pakje bezig daarvan! Ik kreeg toen ik mijn receptje ging ophalen van de apotheker te horen dat ik de merkloze kreeg omdat dat precies hetzelfde is. Maar nu lees ik dus dat dat helemaal niet zo is! Dus ik ga gauw weer de echte bestellen en ik zal de post van Sigur uitprinten om te laten lezen aan de apotheker, want ik vind het echt stijlloos!!

feb
27 november 2004, 17:25
Zo ik heb maar weer eens ingeslagen voor mijn haren, pompoenpitten gekocht, die vitaal tabletten en die vitamines waar de goede B6 in zit. En nu maar weer rustig afwachten of het aanslaat. Geduld ggggrrrrrrr.
Ik lijk ondertussen wel dr. Robert Schumacher, die slikt ook zoveel vitamines.
Bouman, kun je die sylidin alleen maar bij een DA drogist kopen? Want bij Kruidvat en Etos kon ik ze niet vinden, en het was veel te druk om te vragen.

Doeg Feb

bouman60
29 november 2004, 09:43
Hoi Feb,

Volgens mij verkoopt inderdaad alleen de DA het.
Ik ga ook die goede vitamines kopen, dan stop ik met de B complex en hairevit. Scheelt weer 1 pil. Zo blijf je proberen. Ik ben 's morgens wel even bezig met slikken. Wist niet dat dr. Schumacher ook zoveel slikt. grappig.
Succes he Feb, hou je ons op de hoogte als je verbetering ziet?

groetjes

feb
29 november 2004, 15:28
Zo de sylidin ook vandaag nog gekocht. Nu moet het toch voldoende zijn, lijkt me.
Feb

4roluca
3 december 2004, 22:12
Hallo lotgenoten, - :) -

Die vitaal is wel goed spul denk ik en als je het combineerd met minox 5/°..
Wil dit ook terug proberen 100haren zijn 100haren..
..en oestrogenen moet ik toch al nemen..
Alvast bedankt allemaal!
> Moed moet < --Lu--

sem
11 december 2004, 20:08
hey feb
wilde weten hoe het met je gaat nu? je bent nu al die dingen aan het innemen en ik dacht : zou het nu beter gaan met feb? Met mij nog altijd dikke shit hoor, ik denk dat ik die vitaal ook ga kopen, misschien die syllidin ook, hoewel ik niet weer waar dat te verkrijgen is in belgie.
hou je goed
liefs
sem

Andastra
11 december 2004, 21:15
Zijn jullie soms niet bang van wat je allemaal slikt? Ik heb zo ook een periode gehad dat 'k een pil of 10 per dag slikte maar 'k vond dat doodeng en ben er daarom mee gestopt. Slik nu enkel de diane en vanaf woensdag ook androcur (okay, ja, zijn zware dingen, heel wat erger dan die vitaminen of natuurlijke dingen, maar toch) en gebruik minox.

Nuja, als 'k al die dingen lees denk ik er toch ook wel ergens over om die vitaal te gaan zoeken, maar of je dat in België kan vinden is weer 'n andere vraag. Morgen mss es in kruitvat gaan kijken, alle winkels zijn toch open, hoi!

feb
11 december 2004, 22:18
Hoi Sem en Andastra,

Helaas met mijn haarverlies is het nog steeds hopeloos. Ik verlies de laatste weken steed meer haren!!!Ik gebruik nu ongeveer 4 weken de minox, maar sinds ik dit gebruik verlies ik veel meer haren, de hele dag door. Ik heb gelezen dat dit een goed teken kan zijn, maar vind het erg moeiijk om er mee door te gaan, gezien de grote hoeveelheid haren elke dag. De vitaalpillen heb ik al wel gekocht maar gebruik ze nog niet aangezien ik eerst de andere opmaak en nog een voorraad pompoenpitten heb liggen. De sylidin gebruik ik af en toe. Tot nu toe heeft nog niets geholpen. :sad:
Wat betreft die vitaal die kun je bij het Kruidvat kopen.
Sem, helpt die tricomin al wat bij jou en gebruik je nog andere middelen, zoals minox ofzo?

Andastra, tot nu toe helpt het nog niets die vitamines, maar ja ik blijf maar volhouden, ik houd wel goed in de gaten hoeveel ik binnen krijg qua dagelijkse hoeveelheid per vitamine. Want teveel is zeker niet goed.
Had jij trouwens toen jij mionx ging gebruiken ook in het begin meer haaruitval? En hoe lang duurde het voor jou dat jij merkte dat je haaruitval wat minder werd?


Liefs Feb

Andastra
12 december 2004, 10:58
Hey feb,

bij mij viel in't begin dat 'k minox gebruikte m'n haar ook meer uit, maar dat stabiliseerde zich na 'n maand of twee, en je haaruitval zal mss niet echt veel verminderen maar de kwaliteit van je haar zal wel énorm verbeteren, dus niet opgeven, er is verbetering in zicht!

sem
12 december 2004, 19:44
hey feb,
Ik denk dat het normaal is dat je nu meer haren verliest omdat ik denk dat je nu shedding hebt door die minox... als ik jou was zou ik er mee doorgaan, ik weet dat het moeilijk is maar gewoon verstand op nul en ermee doorgaan.
bij mij is het nog altijd erg... die tricomin helpt geen bal, ik gebruik al een jaar minox 2%, maar ik denk dat ik de 5% ga gebruiken..ik hoop dat het geen neveneffecten veroorzaakt...
ik wens je nog veel moed en geduld!
liefs
sem

bouman60
14 december 2004, 11:13
Hee Feb,

Je moet echt nog even doorzetten hoor! Ik ben al in maart begonnen met de Diane en daarna alle andere middeltjes en ik begin pas sinds kort resultaat te merken. Het duurt gewoon even voordat je het resultaat aan je haar kunt zien. Met mijn haar gaat het nu echt goed, ik heb veel minder uitval. Het lijkt zelfs wel of ik minder toppik nodig heb.
Dus eigenlijk zou je ook eens mijn middeltjes moeten gebruiken (een hoop heb je al in huis) en het dan minimaal een half jaar moeten volhouden.
Nog niet de moed opgeven !!!!

liefs bouman60

feb
14 december 2004, 20:42
He Bouwman,
Een aantal middeltjes gebruik al een poosje en met de pompoenpitten ben ik ook al begonnen. Als ik dit zo schrijf denk ik waar ben ik in hemelsnaam mee bezig, maar ja je probeert alles he om die haaruitval te stoppen. De dianapil slik ik nog steeds niet want daar was ik juist vorig jaar meegstopt om er eens vanaf te zijn, al die bijwerkingen etc. En aangezien de dermatoloog niet denkt dat het daarvan komt, ben ik nog steeds niet met de pil begonnen. Ik hoop nog steeds dat de dermatoloog gelijk heeft en dat de uitval binnenkort mindert.
Wat fijn voor je dat je haaruitval minder is geworden. Zie je nu ook meer hergroei, aangezien je aangeeft dat je minder Toppik gebrukt? Wellicht kun je er op een gegeven moment helemaal met die Toppik stoppen, dat zou heerlijk zijn.
Ondertussen ga ik braaf verder met het slikken van alle vitamines, shampoo, minox etc en als het minder wordt zal ik zeker laten weten.
Doeg Feb

feb
15 december 2004, 00:20
Hoi Meiden,
Nogmaals een berichtje van mij. Heb vanavond mijn haren gewassen en het waren er zoveel. Ik heb echt lopen janken totdat ik buiten adem was. Het is genoeg geweest zoals ik er nu over denk. Ik ga de dianapil weer nemen, ondanks dat de dermatoloog denkt dat dat er niets meer te maken heeft. Maar ik kan het niet meer dat wachten op verbetering. Elke dag die confrontatie met die haren en maar wachten op verbetering. Ik heb zo net de haren bij elkaar genomen die ik de afgelopen dagen heb verloren en werkelijk waar zoveel. Zelfs mijn vriend schrok er enorm van. Dan maar die hoofdpijn die ik iedere keer van de diana krijg accepteren, maar telkens die haren, daar ga ik kapot aan. Nu al ruim 6 maanden dag in, dag uit. :crybaby:
Nu alleen nog een recept krijgen.
Hoe is het trouwens met iedereen die is overgegaan naar de echte dianapil, merken jullie al iets.
En Sigur, hoe is het met jou dan?

Liefs Feb

bouman60
15 december 2004, 08:43
Wat rot voor je feb, ik weet zo goed hoe je je voelt!
Ik vroeg me af of je dagelijks hoofdpijn had toen je de diane slikte, of alleen tijdens je hormonale schommelingen? Want dat is namelijk voor mij de reden geweest om de diane door te slikken. Ik neem dus geen stopweek meer. Sindsdien is mijn hormoonspiegel stabiel en de hoofdpijn stukken minder. Voor mij werkt dit ontzettend goed, ik ben namelijk migraine patient en werd altijd helemaal gestoord van die hoofdpijn. Heel veel gyneacologen adviseren nu om door te slikken, en voor de meesten die ik ken, die ermee zijn begonnen werkt het goed.
Verder heb je helemaal gelijk dat we als bezetenen bezig zijn met allerlei troep slikken in de hoop het proces van haarverlies te stoppen. Als ik naar mijn oma, tantes en moeder kijk wil ik zo graag knokken tegen dat kaal worden, want ik vind het zo naar om te zien hoe ze worstelen met hun (half) kale hoofdjes. Zelf had ik vanmorgen ook een domper, want het ging de laatste tijd zo goed, maar vanmorgen had ik toch 4 handen vol na het wassen. Ik denk niet dat ik ooit kan stoppen met Toppik, want wat ik kwijt ben komt niet meer terug, maar toen ik zwanger was had ik ook geen haaruitval en dan merk je toch dat je haar wat voller wordt, waardoor je minder toppik nodig hebt.
He feb, heel veel sterkte!

feb
15 december 2004, 17:50
Hoi Bouman60,
Hoewel ik gisteren nog vastberaden was om de dianapil te nemen, heb ik nu weer twijfels. Ik werd namelijk door een collega gewezen op een volgende artikel wat vandaag op www.nu.nl staat " groter risico op beroerte voor mensen met migraine". Een team wetenschappers voerde 14 onderzoeken uit, waarbij het de gegevens van zeker 5000 mensen die aan migraine lijden, anayseerde "Het risico op een beroerte is voor mensen met migraine ongeveer twee keer zo groot als voor mensen die daar niet aan lijden" . Maar nu komt het "enkele deelstudies wezen uit dat voor vrouwen die de anticonceptiepil gebruiken en last van migraine hebben, de kans op een beroerte acht keer zo groot is als vrouwen die de pil niet gebruiken. Deze onderzoekgegevens wijken af van conlusies in andere studies. Het team bepleit daarom meer onderzoek".
Bouman, het is zeker niet de bedoeling om je met dit artikel bang te maken hoor maar ik wilde dit toch even doorgeven aangezien het in het nieuws stond stond en jij ook aangeeft last te hebben van migraine. Het is een onderzoek en er moet nog nader onderzoek worden verricht aangezien er ook ander onderzoeken zijn geweest waar dit niet naar boven is gekomen.
Ik heb altijd ook veel last gehad van migraine toen ik de pil nam, ondanks dat ik hem vaak doorslikte. Dit was ook een van de redenen waarom ik er vorig jaar mee ben gestopt. Ik heb minder last gekregen van migraine toen ik met de pil ben gestopt.
Nu ik dit artikel heb gelezen begin ik toch enigszins weer te twijfelen of ik de diana weer moet nemen. Ik ben er nog niet uit.
Balen, dat je vandaag veel haarverlies had maar misschien is het gewoon eenmalig. Jij ook veel sterkte.

Doeg Feb

sigur
18 december 2004, 12:32
Hoi Bouman60,
Hoewel ik gisteren nog vastberaden was om de dianapil te nemen, heb ik nu weer twijfels. Ik werd namelijk door een collega gewezen op een volgende artikel wat vandaag op www.nu.nl (http://www.nu.nl/) staat " groter risico op beroerte voor mensen met migraine".


Doeg Feb




Hé lieve Feb,
Tja het is wikken en afwegen he, moeilijke keuze! Ik heb geen last van migraine maar mijn oma is onlangs wel gestorven aan een beroerte en mijn moeder heeft last van migraine dus ja, dat is ook geen pretje. Maar toch, ik stop nooit meer met de Diane omdat ik weet dat het probleem voor mij dan erger word gezien de twee stoppogingen. Ikzelf zou zelfs aan de zware Androcur gaan als ik zeker wist dat het me zou helpen, maar ja daarbij moet ik zeggen dat ik dan ook niet bang ben voor migraine of verdikking. Ik denk als iemand dat wel is, het natuurlijk een veel lastigere keuze.
Ik heb er alles voor over om mijn hoofdhuid beter te maken, een pruik zou voor mij niet eens een optie zijn omdat dat afgeraden wordt bij deze hoofdconditie, en een kaal hoofd met een niet al te mooie hoofdhuid is dus ook geen optie voor mij, dus ik moet eigenlijk wel iets vinden op dit prrobleem.
En kwa gezondheid: Ik word hier behoorlijk deprie van en rook alleen als ik slechte haardagen heb, dus voor mij zou het zelfs een veel gezondere optie zijn

Liefs mij

bouman60
20 december 2004, 13:22
Hee feb,

Het is inderdaad schrikken dat artikel! Uit andere onderzoeken is trouwens niet gebleken dat het risico groter is, maar toch zet het je aan het denken. Ik heb 2 kleine kinderen die ik graag zelf zie opgroeien.
Ik vrees echter dat als ik stop met de diane, ik binnen 5 jaar kaal ben, daar moet ik ook niet aan denken.
In jouw geval kan ik alleen adviseren, volg je gevoel, als je er geen goed gevoel over hebt en twijfelt zou ik er niet aan beginnen. Je kunt namelijk niet meer terug als je er eenmaal aan begonnen bent, want in de meeste gevallen is je haaruitval dan nog erger!

Lastig he...

Heel veel succes met je beslissing...

Marsha
21 december 2004, 11:22
hey,

Als je geen AGA hebt dan zou het toch niet uitmaken of je de diane wel of neit probeert. ALs je haaruitval komt door TE dan zou je na het stoppen met de diane niet echt super last van haaruitval moeten hebben...is mij verteld..

feb
21 december 2004, 22:21
Hoi Marsha, je hebt gelijk dat als je TE hebt dat het dan in principe niet moet uitmaken of je wel of niet de dianapil neemt. Maar je kunt door het stoppen van de dianapil wel haaruitval krijgen. Dit komt dan door de hormoonschommeling(stoppen met de pil) die haaruitval veroorzaakt. Ook dit zou van tijdelijke aard zijn en valt onder TE. Volgens de dermatoloog kan dat maximaal ongeveer een jaar duren voordat je hormonen weer in balans zijn. Je hebt op dat moment dus geen aga maar het komt dan puur door het stoppen van de pil. Dus wat dat betreft zit er wel een risico aan het nemen van de pil, want als je er mee stopt kun je haaruitval krijgen.
Hoi Bouman, ik blijf het erg moeilijk vinden, heb nog geen defintieve keuze gemaakt wat betreft de pil. Ik heb wel besloten dat ik nog even wacht om de minox de kans te geven om aan te slaan. Ik gebruik het nu 5 weken maar het heeft helaas nog niet geholpen.
Liefs Feb