PDA

View Full Version : Iemand ervaringen met Lovette (hormonen)?


An.
20 november 2004, 17:39
Hallo,

Ik ben net nieuw hier en voor degene die mijn andere berichtjes niet kennen,
volgens dr. Boersma heb ik AGA. Ik slik nu de Diane en gebruik Aminexil.
Maar ik wil kijken wat er verder aan te doen is want hoor op dit forum plotseling zoveel andere namen en middeltjes. Ik wil alles doen om het tegen te gaan: zink? vitaminen? enz.
Misschien ga ik wel op de alternatieve toer...
Misschien ontkenning maar ik ga voor een 2end opinion naar de huisarts. Ik wil kijken wat een andere dermatoloog zegt. Dit komt namelijk helemaal niet voor in de familie en ik ben nog maar 20! :confused:

Wat een gedoe zeg. Ik wordt er soms helemaal moedeloos van. Wel goed om hier te merken dat er nog veel meer meiden zijn...
Het klinkt misschien overdreven maar ik heb echt het gevoel van waarom ik?
Het overkomt je gewoon opeens en je kunt er helemaal niks aan doen. Je hebt er geen controle over en daarom maakt het je echt zo verdrietig:( .


Even kort: Ik heb niet echt korte haartjes die uitvallen. Het zijn echt lange haren die ik overal vind. Verder heb ik achter nog gewoon een vrij volle bos. Het is bovenop en voor gewoon dun en weinig. Wel is mijn haar zo broos, grof en dof. Er zit geen glans in en het is gewoon niet mooi. Hier begon het eigenlijk mee.

Ik denk dat het echt aan mijn hormonen ligt. Ik heb namelijk ook wel last van harde stugge haren die snel groeien op andere plaatsen. Niet dat ik overbeharing heb op plaatsen waar het niet hoort, maar op plaatsen waar ander haar groeit is het wel hevig enzo. Het is begonnen toen ik een jaar geleden (denk ik) op een andere pil overstapte omdat ik juist andere klachten kreeg die typisch vrouwelijk zijn. Om dat tegen te gaan heb ik 'lovette' gekregen. Mijn gevoel zegt me dat ik die pil juist vrouwlijke hormonen verminderd (of mannelijke toevoegt) en dat het toen is begonnen. Want die kwaaltjes die ik had, zijn wel weg. Zijn er meer die dit herkennen, misschien hetzelfde verhaal met een andere pil?


Doeg,;)
xx
An.