PDA

View Full Version : Hoezo DOM blondje!!!


trekdrop
21 november 2004, 09:10
Was ik de afgelopen week met een vriendin naar de kroeg geweest. Aan de praat geraakt met een hele leuke jongen. Gezellige avond gehad, over van alles en nog wat gekletst, alleen het woord haar de hele avond vermeden, natuurlijk. Ik had zijn telefoonnummer al gekregen, toen ik voor ik wegging nog een spontane zoen van hem kreeg. Hierbij raakte die met zijn hand mijn haar ter hoogte van mijn oor, helemaal niets aan de hand dus. Maar ik schrok me rot. Trok meteen mijn hoofd terug en stamelde iets van dat het me speet, maar dat ik al een vriend had. Heb ik hem zijn telefoonnummer teruggegeven en ben ik weggegaan. Mijn vriendin snapte er helemaal niets van, die weet niet eens dat ik een haarwerkje heb. Heb ik maar weer iets verzonnen over waarom ik hem niet leuk vond. Nu kan ik me wel voor mijn kop slaan. Ik heb een half jaar geleden een vriendje gehad, maar die was zelf kalend. Ik vond het ook helemaal niet moeilijk om het hem te vertellen. Maar nu tref ik een spontane jongen met volle haardos en ben ik vreselijk onzeker over mezelf.
Echt dom dus!!!

marly
21 november 2004, 18:55
daar is toch niks doms aan??? het is een natuurlijke reactie....niet makkelijk maar wel begrijpelijk hoor. het is heel moeilijk om je haarprobleem te begrijpen en te accepteren...het gevoel van schaamte is altijd aanwezig. als er dan ook nog eens een onbekende op het punt staat om (naar jouw idee dan) te ontdekken dat 'er iets met je haar is',trek je jezelf terug. want je wilt niet dat deze onbekende iets merkt... klinkt mij heel logisch en is totaal niets van een dom blondje!
liefs,marly
(ook een blondje):D

Water
21 november 2004, 22:41
Wat dom van je!

natuurlijk een begrijpelijke reactie, maar zijn telefoonnummer teruggeven? Zeggen dat je een vriendje hebt? Dat is wel heel dramatisch ;)

Als je hem nog eens tegenkomt, zeg dat gewoon dat er wat anders aan de hand was, waardoor je het moeilijk vindt om met onbekenden close te zijn. Ik als man zijnde zou dat zeker wel in zjin waarde laten. Je kan niet je leven zo laten beïnvloeden, dat je jouw probleem in je weg laat staan in relaties.

Al is het moeilijk, als jij die persoon vertrouwt, zou ik het hem zo snel mogelijk vertellen.

Cloud
21 november 2004, 22:49
Trekdrop,
Ik kan dit soort paniekreacties heel goed begrijpen hoor. Gelijkaardige dingen zijn mij ook al overkomen, en ik ben in het geheel niet blond. :confused:
Je kan er alleen maar uit leren, en de volgende keer beter reageren. Misschien kom je hem nog wel eens tegen, en krijg je een nieuwe kans om contact met hem te leggen?

liefs,
Cloud