PDA

View Full Version : Haaruitval relativeer hoe!


Hair-research
26 november 2004, 01:31
Beste mensen,

Ik ging in de landbouwzone lekker in de natuur buitenaf wonen leuk gezond zouden jullie denken.

Nu gebeurde het volgende, voorheen had ik ongeveer bij het wassen 2 tot 4 haren, nooit in het putje en bijna niet bij het kammen.

Binnen de maand had ik plotseling heel veel haaruitval ik ben na enkele keren gaan tellen en maar gestopt bij 400.

Ik dacht dat het aan een produktiefout van de shampoo lag haha.

Voor mijn werk ging ik soms een week weg en pats haaruitval stopte.

Als ik weer ongeveer drie dagen terug was begon het weer.

Na zeker een jaar hier nauwkeurig op te hebben gelet ben ik eens aan de buren gaan vragen of zij misschien ook problemen hadden en ja hoor heel de straat zelfs kinderen.

Ik kreeg er overal haar bij en op mijn hoofd viel het uit.

Opmerkelijk was nadat de gifkarren van de boeren de weilanden besproeiden had ik drie dagen last van hoofdpijn en later haaruitval.

Ik denk dat al die rommel de hormoonbalans verstoort.

Hier is nog weinig onderzoek naar gedaan, helaas!

Maar woont u in landbouwgebied of industriezone kun je er letterlijk gif op innemen dat dit een oorzaak is van haaruitval.

Heeft iemand hier ook ervaring mee of over nagedacht?

koekjes
26 november 2004, 13:43
Ik vraag me af of je haren zo snel op veranderingen kunnen reageren.

kupke
13 december 2004, 16:29
Ik denk het inderdaad dat omgevingsfactoren en grote rol spelen. Ik denk zelfs ook dat veel werken achter de computer haaruitval kan veroorzaken ik heb het namelijk al dik 4 jaar en ik heb ook al net zolang rsi.
Het schijnt toch wel invloed te hebben op je hormoonbalans.

sigur
14 december 2004, 13:49
Nee hoor, geen boer te bekennen hier waar ik woon, laat staan een gifkar.
Als je allergisch bent voor deze gifstoffen zou ik je willen aanraden om in de toekomst alles biologisch te kopen. Beter voor je zelf en beter voor de natuur. Die vieze chemische troep die de niet-biologische boer gebruikt die heeft al menig vlindersoort uitgeroeid!!:mad: Die vieze troep wil je toch niet op je bord hebben?!!

groetjes

sigur
14 december 2004, 13:56
Over achter de computer zitten, hmm ik weet niet hoor! Dan zouden er veel meer vrouwen last van moeten hebben en ook kinderen aangezien de computer niet meer is weg te denken uit de huiskamer of gezinsleven. En kijk eens naar de mensen die op kantoor werken etc. Mijn zus bijvoorbeeld werkt de hele dag met de computer, nou die heeft een enorme bos haar en op zijn minst ook al haar vrouwelijke collega's.
Probeer jezelf niet te gek te maken he! Dat deed ik ook alles wat ik toen deed deed ik op een gegeven moment niet meer, dat is nu gelukkig wel iets veranderd. Kan het niet met stress te maken hebben als je een rsi arm hebt dan heb je wel flink zitten werken!