PDA

View Full Version : credit card


idoena
5 juni 2002, 21:12
hallo lotgenoten,

Na lang zoeken een goede site over kaalheid gevonden. Ik weet nu, dankzij mede forum genoten waar ik het 'wondermiddel' Finasteride kan bestellen. Alleen ik moet 2 weken wachten op mijn credit card. Weet iemand of het mogelijk is om bij - kapotte link verwijderd - ook op een andere manier kan betalen dan met credit card? Heb namelijk contact gezocht met deze mensen over een alternatieve betalingswijze maar krijg geen contact.
Hoop niet dat daar de oorlog uitbreekt .
Verder heeft een vriend met zijn credit card proberen te betalen dit is niet gelukt terwijl de card echt werkt, heeft iemand de zelfde ervaring ?:confused: :sad:

Alvast bedankt voor je reactie. IDOENA

Rocco
8 juni 2002, 02:07
Ze vragen de geldigheidsduur van je creditcard. Op je card staat bijv. 08/04 dit betekent dat je kaart geldig is tot augustus 2004. Achterop je card , op het vlak waar je handtekening staat , staan 7 cijfertjes, de laatste 3 cijfertjes moet je invullen op hun formulier.

Als je alles zo hebt ingevuld, dan weet ik het ook niet meer, dan zou het gewoon moeten lukken.


Groetjes

DoesburgN
22 februari 2011, 14:29
Soms kan het heel verwarrend zijn, je creditcard. Voor mij tenminste niet meer ik heb een oplossing gevonden die ik graag met je wil delen. Het is een prepaid creditcard (http://www.creditcard-vergelijk.nl/creditcards/prepaid-creditcard/) en zo'n kaart geeft zo veel minder druk dan een gewone kredietkaart...

dZinee
22 februari 2011, 14:49
Ik weet wel dat je vaak via paypal een creditcard betaling kan simuleren..maar wrs moet de winkel dat wel simuleren.

Warom geef je overigens de link van dru-online? Dat is een search portal. Komt voor mij meer over als spam.?

Ambo
22 februari 2011, 14:59
Ik weet wel dat je vaak via paypal een creditcard betaling kan simuleren..maar wrs moet de winkel dat wel simuleren.

Warom geef je overigens de link van dru-online? Dat is een search portal. Komt voor mij meer over als spam.?

Weet het vrijwel zeker. Helemaal omdat dit pas zijn eerste (en waarschijnlijk laatste) bericht hier is...

Limbo
22 februari 2011, 15:26
Weet het vrijwel zeker. Helemaal omdat dit pas zijn eerste (en waarschijnlijk laatste) bericht hier is...

10 berichten...

Hanna
22 februari 2011, 17:33
Warom geef je overigens de link van dru-online? Dat is een search portal. Komt voor mij meer over als spam.?

Dat deed de topicstarter in 2002 !!

Limbo
22 februari 2011, 17:36
Dat deed de topicstarter in 2002 !!

Ouwe meuk. Toen bestond Haarweb nog maar net...

Ambo
22 februari 2011, 17:55
10 berichten...

Ik bedoel de broer van Pim Doesburg, lampie... :confused:

Limbo
22 februari 2011, 20:24
Ik bedoel de broer van Pim Doesburg, lampie... :confused:

O, die!:P