PDA

View Full Version : mooiste-doelpunten-thread


Tiuri
28 november 2004, 21:18
in deze thread kun je je favoriete doelpunten allertijden posten.

Mijn eeuwige favoriet is het doelpunt (2-1) van Dennis Bergkamp in de kwartfinale van het WK98 (mooiste WK dat ik ken) tegen Argentinië, 89ste minuut.

Check hier het filmpje (http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/nl_arg2_1.avi), en hier het meesterlijke commentaar van Jack van Gelder (http://members.home.nl/t.berg/voetbalvanoranje/Jack%20van%20Gelder%20-%20Dennis%20Bergkamp%201998.mp3)! :D:D:D

Henk
28 november 2004, 21:26
Hé bedankt voor die link. Ook één van mijn favoriete doelpunten.
Dat toernooi hadden ze eigenlijk moeten winnen.
Mijn favoriet is van Maradonna. Argentinië tegen Engeland.
Niet die "hand van God"-bal maar die solo door de hele engelse verdediging in.

Colinhos
28 november 2004, 21:39
Wat denken we van de omhaal van marco van basten?? :worship:

jongen25
29 november 2004, 16:00
De volley tegen de Sowjetunie of de omhaal tegen Fc Den Bosch?
Ik ga toch ook wel voor de solo van Maradona tegen Engeland. Die was werkelijk van een andere planeet.

sonofsam
29 november 2004, 16:43
Ik heb ooit een legendarisch doelpunt gescoord...

Die wil ik hierbij nomineren...

Son of Sam

kevin
29 november 2004, 16:51
Ik heb ooit een legendarisch doelpunt gescoord...

Die wil ik hierbij nomineren...

Son of Samooow wat dan? :D

Haarmannetje
29 november 2004, 17:14
ooow wat dan? :D Tafelvoetbal ;).

sonofsam
29 november 2004, 19:33
Wonderschoon waren mijn voetbal-acties, maar vergane glorie nu ik ouder ben en minder tijd heb om me nog bezig te houden met het spel.

Son of Sam

jongen25
29 november 2004, 19:40
Tsja, als we het over persoonlijke hoogtepunten hebben..
Ik heb ooit als rechtspoot de bal vanaf een meter of dertig met buitenkant links geraakt. Waarschijnlijk op het ventiel, want de bal ging met een enorme curve het dak van het doel in. Mooiste voetbalmoment ooit.

Mailman
29 november 2004, 19:42
Tsja, als we het over persoonlijke hoogtepunten hebben..
Ik heb ooit als rechtspoot de bal vanaf een meter of dertig met buitenkant links geraakt. Waarschijnlijk op het ventiel, want de bal ging met een enorme curve het dak van het doel in. Mooiste voetbalmoment ooit.

Dat van het ventiel had je niet moeten vertellen ;)

jongen25
29 november 2004, 19:45
Anders klinkt het verhaal te sterk.. Wie gelooft nu dat een rechtspoot met buitenkant links van die afstand zo'n curve kan produceren?? 9 van de 10 keer maai je in zo'n geval over de bal heen of raakt de bal de cornervlag. Maar het was nog voordat Roberto Carlos met zijn fameuze vrije trap kwam!;)