PDA

View Full Version : haar verdikking?


Pieter19
29 november 2004, 20:30
Hey,

Ik kamp met een probleem ivm mijn haar. De laatste tijd is mijn haar wat dunner en zodat ik mijn haar moeilijker in model krijg.. Weet iemand een manier om haar terug dikker te krijgen? mss een natuurlijke manier zodat ik het op mijn ééntje kan proberen met een soort recept? Je laat maar je kennis spreken... Ik denk dat mss de oorzaak van het verdunnen ligt bij het overmatig wassen van het haar? Kweet niet als dat mogelijk is maar ik wil natuurlijk mijn haar zo gezond mogenlijk houden ookal weet ik dat te veel wassen ook niet gezond is. Maar ik zou graag een goede oplossing hebben voor mijn haar dikker te maken..

Groetjes en bedankt,
Pieter

Haarmannetje
29 november 2004, 23:13
Misschien ben je gewoon kalend? Als het in je familie voorkomt, zou het goed kunnen. Daarmee begint het vaak: dunner wordend haar.

Pieter19
29 november 2004, 23:17
Ik hoop echt van niet... Ik heb wel altijd dun haar gehad maar ik denk dat het zijn ups & downs heeft... Kun je me aub verder helpen...

Haarmannetje
29 november 2004, 23:22
Ik hoop echt van niet... Ik heb wel altijd dun haar gehad maar ik denk dat het zijn ups & downs heeft... Kun je me aub verder helpen... Nou ja, wat je het eerste kunt doen is kijken in je familie. Komt kaalheid voor en in welke mate. Neem bijvoorbeeld je vader en probeer erachter te komen, wanneer het bij hem (of bij anderen) begon. Niet dat dat alles zegt, maar het zijn de beste aanwijzingen om mee te beginnen.

Het kan inderdaad ook gewoon met ups & downs te maken hebben en dat je haardikte van tijd tot tijd verandert (door de seizoenen heen).

Pieter19
29 november 2004, 23:29
Nou ja, wat ...je het eerste kunt doen is kijken in ...je familie. Komt kaalheid voor en in welke mate. Neem bijvoorbeeld je vader en probeer erachter te komen, wanneer het bij hem (of bij anderen) begon. Niet dat dat alles zegt, maar het zijn de beste aanwijzingen om mee te beginnen.

Het kan inderdaad ook gewoon met ups & downs te maken hebben en dat je haardikte van tijd tot tijd verandert (door de seizoenen heen).
Mijn vader is er momenteel 51 en nog steeds niet kaal, mijn nonkels ook niets en mijn opa begon pas op late leeftijd kaal te worden. Aan mijn moeders zijde heeft alleen één nonkel er last van gekregen van kaalheid maar de rest van mijn nonkels hebbe er geen last van dus mss via daar is er een kans dat ik het ook heb maar is er een bepaald medicament dat je me aanraad om te verkomen dat ik aan kaalheid zou komen te leiden?

Pieter

Haarmannetje
29 november 2004, 23:32
Mijn vader is er momenteel 51 en nog steeds niet kaal, mijn nonkels ook niets en mijn opa begon pas op late leeftijd kaal te worden. Aan mijn moeders zijde heeft alleen één nonkel er last van gekregen van kaalheid maar de rest van mijn nonkels hebbe er geen last van dus mss via daar is er een kans dat ik het ook heb maar is er een bepaald medicament dat je me aanraad om te verkomen dat ik aan kaalheid zou komen te leiden?

Pieter Er zijn heel veel mogelijkheden maar geen zekerheden :). Dat is het nare met haaruitval en als er een wondermiddel zou bestaan, dan zouden we hier denk ik niet meer zitten. Ik zou je aanraden om eens rond te kijken in de sectie Medicijnen en Haargroeimiddelen. Daar staat veel informatie over verschillende middelen. Het Haarwoordenboekje (een topic bovenaan in die sectie) is ook een uitermate geschikte bron om te beginnen.

Pieter19
29 november 2004, 23:46
Er zijn heel veel mogelijkheden maar geen zekerheden :). Dat is het nare met haaruitval en als er een wondermiddel zou bestaan, dan zouden we hier denk ik niet meer zitten. Ik zou ...je aanraden om eens rond te kijken in de sectie Medicijnen en Haargroeimiddelen. Daar staat veel informatie over verschillende middelen. Het Haarwoordenboekje (een topic bovenaan in die sectie) is ook een uitermate geschikte bron om te beginnen.
Ok zal ik zeker doen,

Greets, Dieter