PDA

View Full Version : Finasteride


Hypa
6 juni 2002, 14:45
Hallo iedereen

ik heb eindelijk mijn Finasteride pillen binnen die ik besteld heb bij Dru-online. Maar ik heb een probleempje: hoe kan ik het beste die pilletjes in vieren delen, ze zijn namelijk superklein! Omdat hier volgens mij veel mensen de Finast pillen van Dru-online gebruiken vraag ik me af: hoe doen jullie dat zonder dat je die pilletjes helemaal verpulvert?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hypa

sn0rkel
6 juni 2002, 18:45
scherp schilmesje pakken.. over het rechte lijntje laten lopen, met beleid drukken... tabletje kwart draaien, mesje erop en met beleid drukken.. 4 stukjes! 5 stukjes levert alleen puinhoop op dus daar begin ik niet meer aan...

Rocco
6 juni 2002, 19:06
Probeer een los scheermesje, hier gaat het uitstekend mee. Ik gebruik altijd een scheermesje, je kunt vrijwel 4 gelijke delen snijden.


Groetjes

Jasper
11 juni 2002, 22:20
Hallo,

Mijn huisarts wil mij wel proscar voorschrijven, alleen hij is bang dat de aphotheker het niet mee wil geven aan een jong iemand als ik (gebdatum moet ook op recept) omdat er voor mij geen indicatie is voor het recept (proscar is voor oude knarren met prostaatproblemen). Heeft iemand hier ervaring mee, kan ik het wel ophalen bij de apotheker? Weet iemand ook hoeveel het kost bij de apotheker?
Als laatste...is het mogelijk om een zogenaamde splitter via internet te bestellen?
Bedankt!