PDA

View Full Version : vraagje aan Rocco


alwin
6 juni 2002, 17:01
Beste Rocco,

Ik volg dit Forum al een tijdje en wordt overspoeld door informatie wat nou goed is en wat niet voor je haar.

Het probleem in mijn geval is/was dat mijn inhammen toenemen.
Ik gebruik propecia nu al bijna 2 jaar en ben er redelijk tevreden over, inhammen nemen niet/nauwelijks toe.
Op jou advies ben ik ook begonnen met Rooscure (1ste week),
weet hier echter het resultaat nog niet van.

Verder heb ik gebruik gemaakt van 2 kuren aminexil, ben hier mee gestopt, had niet echt de indruk dat dit werkt, vond hierover verder ook geen/nauwelijk informatie over op buitenlandse sites zoals hairlosstalk.com wat ik vreemd vind. Hoe denk jij over dit produkt?

Ben nu bezig met het produkt maxilene, ook hierbij het ik het gevoel dat het niet echt werkt en ook over dit produkt is maar weinig tot niets te vinden op buitenlandse sites. Hoe denk jij over dit produkt?

Nu gebruik ik propecia en rooscure, welk produkt kan ik hier aan toevoegen om mijn teruglopende haargrens het best te bestrijden, uit het forum heb ik begrepen Folligen klopt dat? Kan ik dit produkt ook in Nederland bestellen, of kan ik beter een ander produkt gebruiken en zoja welke, en waar kan ik dit bestellen cq halen?

Verder heb jij het over het innemen van zinc en b6 vitaminen, echter teveel zinc schijnt niet goed te zijn voor je lichaam zie website folligen, hoe denk jij hierover/ wat doet het / helpt het
, en waarom ben jij ermee gestopt?

Volgens mij heb ik zo'n beetje al mijn vragen wel gesteld, denk ik.
Ik hoop snel een reactie van je te verwachten,

bvd
groetjes alwin

Rocco
6 juni 2002, 19:29
Op jou advies ben ik ook begonnen met Rooscure (1ste week),

Rooscure beschermt je hoofdhuid. Verder gaat het in een bepaalde mate DHT in je hoofdhuid tegen. Een gezonde hoofdhuid is een kernvereiste voor gezonde haargroei. Rooscure is een MUST van een ondersteuning om haaruitval tegen te gaan.

Hoe denk jij over dit produkt Aminixil?

Geld verspilling, ik ken nauwelijks mensen die er baat bij hebben gehad. Dit soort producten kunnen je haaruitval niet stoppen, hooguit een korte tijd vertragen.

Hoe denk jij over dit produkt Maxilene?

Geld verspilling, ik ken nauwelijks mensen die er baat bij hebben gehad. Dit soort producten kunnen je haaruitval niet stoppen, hooguit een korte tijd vertragen.

Ik adviseer je in beide gevallen ( Maxilene en Aminixil ) ze te overslaan en Minoxidil te gebruiken. Minoxidil is bewezen haaruitval ( gedeeltelijk ) te stoppen en ( gedeeltelijk ) hergroei te leveren.

Nu gebruik ik propecia en rooscure, welk produkt kan ik hier aan toevoegen om mijn teruglopende haargrens het best te bestrijden, uit het forum heb ik begrepen Folligen klopt dat?

Folligen is een SOD, deze beschermt je huid voor chronische beschadiging door DHT. Net als Rooscure beschermt Folligen dus ook je hoofdhuid en je haarwortels. Maar beide werken volgens een ander principe zo is je hoofdhuid goed gebaat bij deze 2 producten. In sommige gevallen kan Folligen ( koper-ionen complex ) hergroei leveren net als Rooscure.

Probeer anders ook FNS, deze schijnt haaruitval te kunnen stoppen en je overige haar te verdikken. Ik gebruik hem nu bijna 3 weken, maar nog geen resultaat zichtbaar. Maar ik oordeel pas over 8 weken.

Verder heb jij het over het innemen van zinc en b6 vitaminen, echter teveel zinc schijnt niet goed te zijn voor je lichaam zie website folligen, hoe denk jij hierover/ wat doet het / helpt het

Zinc in combi met Vita B6 kan 5 ar tegengaan, dus je DHT niveau verlagen. Maar het maakte miij erg 'geil'. Ik heb zelf 22 mg Zinc en 30 mg B6 genomen ( als ik me goed herinner). Deze hoeveelheden kunnen je niet of nauwelijks schaden. Wat jij bedoelt is als je extreme hoeveelheden gaat innemen, als 300-400 % van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid enzo.

CONCLUSIE : Alwin, het enige wat ECHT helpt om je inhammen weer te stoppen is: je Fina verhogen. Je slikt nu 1 mg, stap over op 2.5 of 5 mg en de kans is zeer groot dat je haarlijn weer stopt.

Binnenkort kun je overgaan op Duta, deze stopt gegarandeert je haarlijn.

Groetjes

alwin
7 juni 2002, 00:36
Ten eerste rocco bedankt voor je reactie.

Maar om nou mijn fina te verhogen naar 2,5 cq 5 mg zie ik echt niet zitten, wacht ik liever op duta mits hier geen sterke bijwerkingen aan zitten.

ps kun je me meer raad geven over zinc en b6 wil het toch proberen, hier mee wil ik zeggen, waar moet ik zoeken/wat voor benaming heeft het beestje etc.. Bovendien dan maar geil.

bvd
groetjes alwin

Rocco
8 juni 2002, 02:02
Maar om nou mijn fina te verhogen naar 2,5 cq 5 mg zie ik echt niet zitten, wacht ik liever op duta mits hier geen sterke bijwerkingen aan zitten.

Als je inhammen weer gaan lopen na 2 jaar, dan heb geen enkele mogelijkheid dan behalve je Fina dosis verhogen.

Duta en Fina weken via een zelfde principe. Duta is vele malen krachtiger dan Fina, de bijwerkingen van Duta zullen dan ook vele malen sterker zijn dan Fina.

Koop bij je drogist Zinc gluconaat pillen en Vitamine B6 pillen. Elke dag een pilletje van Zinc en 2 pilletjes van de B6. Zo krijg je 1.5 keer de dagelijks aanbevolen hoeveelheid binnen, en dit is zeker niet slecht voor je lichaam


Groetjes