PDA

View Full Version : www.stophaargroei.nl ? Misschien dat dit helpt?


Biljartbal
4 december 2004, 22:36
Klinkt allemaal mooi voor mensen met overbeharing

4roluca
6 december 2004, 01:43
Hallo Biljardbal,

Alvast bedankt voor je bericht! - :) -
Ben eens gaan piepen naar www.stophaargroei.nl (www.stophaargroei.nl) -
Dat ziet er inderdaad wel echt veel belovend uit!
Weet dat het allemaal klopt wat ze daar vertellen. Ook is het gemakkelijker haargroei te laten afremmen en zelfs te stoppen dan omgekeerd, het te laten groeien..haha..(groenelach).
Denk dat ik zo een flesje 'Kalo' ga bestellen.

Zelf heb ik eens poos een crème gebruikt van 'Estederm'. Maar dit was een haargroeiremmer. Dit produkt hielp een beetje maar na een paar maand kreeg ik jeuk en plaatselijke iritaties. Ben er dan mee gestopt en inderdaad twee maand later was er terug haargroei zoals daarvoor.

VRAAG: heeft er al iemand ervaring met het produkt 'Kalo' ?
Hoe was het resultaat?
Waren er bijwerkingen aan de huid?

Hopelijk geraak ik eindelijk van dat epileermachientje af!!
Dit zou trouwens voor alle lotgenoten met hirsutisme een ander leven zijn..tenminste hopen dat het werkt!

Groeten aan iedereen.
> MOED moet < --Lu--

Biljartbal
6 december 2004, 11:21
Hallo Biljardbal,

Alvast bedankt voor je bericht! - :) -
Ben eens gaan piepen naar www.stophaargroei.nl (www.stophaargroei.nl) -
Dat ziet er inderdaad wel echt veel belovend uit!
Weet dat het allemaal klopt wat ze daar vertellen. Ook is het gemakkelijker haargroei te laten afremmen en zelfs te stoppen dan omgekeerd, het te laten groeien..haha..(groenelach).
Denk dat ik zo een flesje 'Kalo' ga bestellen.

Zelf heb ik eens poos een crème gebruikt van 'Estederm'. Maar dit was een haargroeiremmer. Dit produkt hielp een beetje maar na een paar maand kreeg ik jeuk en plaatselijke iritaties. Ben er dan mee gestopt en inderdaad twee maand later was er terug haargroei zoals daarvoor.

VRAAG: heeft er al iemand ervaring met het produkt 'Kalo' ?
Hoe was het resultaat?
Waren er bijwerkingen aan de huid?

Hopelijk geraak ik eindelijk van dat epileermachientje af!!
Dit zou trouwens voor alle lotgenoten met hirsutisme een ander leven zijn..tenminste hopen dat het werkt!

Groeten aan iedereen.
> MOED moet < --Lu--

Ja het is inderdaad makkelijker haar te laten verdwijnen dan terug te laten groeien :(

Maar ja, hopen dat het voor je werkt ;)

lis
22 december 2004, 23:00
... hmm... ik geloof er hélémaal nix van...

Lies86
22 december 2004, 23:05
Waar geloof je niks van??
Van Lu of van www.stophaargroei.nl (http://www.stophaargroei.nl)??

Lies

lis
22 december 2004, 23:09
Van dat middel.
Er wordt zoveel geclaimd en geprezen, terwijl het meeste gewoon echt onzin is en niet werkt. zeker niet als vrouwen veel, donker haar hebben.

Dus ik geloof niet dat dit Kalo een wondermiddel zou zijn...

Anders zou iedereen toch jubelen op dit forum omdat het zo simpel weggaat dat haar?

Ik heb zelfs het idee dat het hele bericht hier alleen maar staat om financieel zieltjes te winnen bij een groep mensen die tot alles bereid zijn...

Wat denk jij?

4roluca
29 maart 2005, 02:21
Van dat middel.
Er wordt zoveel geclaimd en geprezen, terwijl het meeste gewoon echt onzin is en niet werkt. zeker niet als vrouwen veel, donker haar hebben.

Dus ik geloof niet dat dit Kalo een wondermiddel zou zijn...

Anders zou iedereen toch jubelen op dit forum omdat het zo simpel weggaat dat haar?

Ik heb zelfs het idee dat het hele bericht hier alleen maar staat om financieel zieltjes te winnen bij een groep mensen die tot alles bereid zijn...

Wat denk jij?
Tja, je word inderdaad zo overspoeld met remedies, maar het helpt wel een beetje. Zou op lange termijn het toch niet meer aangewezen zijn een endocrinoloog te raadplegen?
Anderzijds vrouwen met wat (over)beharing..het heeft wel iets hoor! We hoeven ons daar niet voor te schamen. N' mini-foutje van de natuur.

Leb
31 maart 2005, 00:37
Het spijt me, maar Kalo lijkt me ook net iets te gemakkelijk in gebruik. Voor zestig eurie haarvrij, dat kan ik niet geloven. Met name de volgende 'kleine lettertjes' op de site die me moeten overtuigen, maken het extra ongeloofwaardig:

Waarschuwing: gebruik van Kalo kan ertoe leiden dat u uw huidoppervlak permanent onthaart.
Het haar zal nooit meer teruggroeien, bedenk dit goed voordat u met Kalo begint!
Dus bedenk dit goed!