PDA

View Full Version : Fina, aminexil of monixodil???


Thunderbird
11 juni 2002, 18:15
Ik heb het probleem dat ik al vanaf mijn 18e kaal aan het worden ben. Het is de typische vorm van mannelijke kaalheid (vind er zelf niets mannelijk aan), dus een terugtrekkende haargrens en een wat dunner kruintje.
Nu heb ik vorig jaar tot volle tevredenheid een haartransplantatie laten doen, in het Dijkzicht ziekenhuis in Rotterdam. daar hebben ze op de slapen haar ingepland, en dat groeid goed.

Maar nu wil ik met een medicijn of ander middel de overige haaruitval stoppen. Op internet en via mijn arts heb ik al diverse middelen gevonden, maar ik wil graag weten of er gebruikers van deze middelen zijn, en wat hun ervaringen zijn.

De middelen:

Propecia (finasteride): Pillen die de omzetting van testeron in Dyhysteron (ofzo ziets) stoppen en zo de haaruitval stoppen van binnenuit
Kosten: 60 euro per maand

Aminexil: Een lotion die aangeboden wordt door Loreal, wordt op website beweerd dat het wetenschappelijk is aangetoont bla bla
http://www.haaruitval.net/
Je moet het om het half jaar gebruiken, en dna zes weken lang. Ik heb zo mijn twijfels.
Kosten: 100 euro per half jaar

Monixodil: lotion waarvan is bewezen dat deze de haaruitval stopt of minstens afremt. Te koop op doktersvoorschrift.
Kosten: 40 euro per maand.

Heeft iemand ervaring met deze middelen, of andere nuttige informatie????
Alvast bedankt

Rocco
11 juni 2002, 21:39
Hou het maar bij Propecia ( 1mg Finasteride ). Deze helpt echt en is wetenschappelijk bewezen hiervoor.

Minoxidil en Aminixil doen je vaak meer slecht dan goed.

Deze site zit vol met info over Fina, neem de tijd en lees wat door op je dooie gemak zou ik zeggen ;)


Groetjes

Artur
22 juni 2002, 09:37
Propecia ( 1mg Finasteride ) voor 60 euro per maand?!
holy shit..... ENORME afzetterij dus..
online betaal ik ongeveer TIEN keer minder...
anyways, succes!