PDA

View Full Version : Verschillende type follikels


Jaapie
16 december 2004, 15:42
Een kennis van mij van de sportschool heeft gekuurt met anabole steroiden. Waaronder testosteron enanthate, menthandienone, en nandrolon. Daarmee word je natuurlijke testosteron productie platgelegt en "vervangen" door de testosteron die je injecteert. Deze piek ligt 100 malen hoger dan je normale testosterongehalte. Maargoed, hij kreeg last van haaruitval en veeeeeel meer haargroei op zijn lichaam. Hij begon dus zowat letterlijk een aap te worden.
Wat mij dus dwars zit is, waarom de follikels in zijn lichaam juist haar gaan produceren door DHT verhoging. Is dat genetisch bepaalt in de follikels?
Ik heb moeite om dit te verwoorden, omdat ik zelf niet helemaal snap wat ik bedoel hehe.
Kan er niet iets uitgevonden worden wat ervoor zorgt dat de follikels op je hoofdhuid zichzelf net zo gaan "gedragen" zoals de follikels op de rest van je lichaam? Als je een follikel van bijvoorbeeld je arm naar je hoofdhuid transplanteert, zal het zich aanpassen aan de rest van de follikels op je hoofdhuid meen ik ergens gelezen te hebben.
Dus in plaats DHT te elimineren kun je de follikels van je hoofdhuid beter "veranderen" ofzo.
Ik zal het binnenkort beter verwoorden.