PDA

View Full Version : Belgische mensen met haarproblemen


Viper
18 juni 2002, 10:52
Hoi,

Ik heb misschien een ideetje. Zou je bv een forum kunnen bijmaken voor de
belgische mensen met haarproblemen. Het is maar een ideetje maar ik denk
toch wel dat er veel Belgische bezoekers op de site komen omdat wij in België nog geen zo'n site hebben.

Groetjes
Viper

Webmaster
18 juni 2002, 17:27
Beste Viper,

Nogmaals bedankt voor je suggestie. Ik heb hier in http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1618&highlight=belgie#post1618 al antwoord op gegeven.

- De eerste stap zal zijn dat HaarWeb.nl óók een belgisch domain gaat krijgen, nl: HaarWeb.be : dit gebeurt in het najaar van 2002.

- De volgende stap zal zijn dat wij HaarWeb willen gaan aanbieden als digitaal medium aan de belgische patiëntenverenigingen: de eerste belgische 'patiëntenvereniging' die hier gebruik van zal gaan maken is de nog op te richten belgische TTM-vereniging.

Het lijkt ons niet echt zinvol om het HaarWeb Forum op te splitsen in een belgische en nederlandse aftakking: haarproblemen zijn en blijven hetzelfde: of je nu in België woont of Nederland. Zou jij mij kunnen aangeven waarom jij dit wèl zinvol acht?

Als de eerste mini-site van HaarWeb eenmaal in de lucht is, zal deze site zowel informatie gericht op belgië en nederland bevatten: dus op de site zèlf zul je wel deze onderverdeling kunnen terugvinden.

Mocht je wensen, suggesties en adviezen hebben over dit alles: laat het ons dan alsjeblieft weten!

Bedankt,
De Webmaster.

Viper
18 juni 2002, 20:54
Hoi,

Vind ik een uitstekend idee met de domainnaam HaarWeb.be. Ik zal allesinds helpen om deze site wat te promoten want veel mensen weten dit niet dat er zo'n goeie nederlandstalige site is.
Goed idee ivm die mini site weet je wat ook leuk zou zijn ik kan je daarbij misschien helpen als er nieuwe producten op de markt komen om die te reviewen. Ik wil je best helpen met de site.
Alvast bedankt voor het goede werk!

Groetjes
Viper

Webmaster
7 mei 2005, 12:50
Het belgische domain voor HaarWeb, www.haarWeb.be, is recentelijk gerealiseerd. Zie : http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=59801&postcount=2

Aan de suggestie van Viper is bij deze voldaan en ik zal deze thread binnenkort op slot doen, tenzij iemand nog aanvullingen heeft?

Ik blijf het herhalen : HaarWeb is een platform voor en dóór lotgenoten. Jullie suggestie's en inbreng in HaarWeb zijn van essentieel belang. Al jullie suggestie's nemen wij in behandeling; jullie hebben dus zèlf een grote invloed op de functionaliteit en inhoud van HaarWeb. Ik hoop dat wij de komende jaren méér suggestie's en inbreng van onze lotgenoten mogen zien!